Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Kimberley Gordijn-Kapma

Kimberley Gordijn-Kapma

Personalia

Leeftijd
36 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

In het verleden heb ik een korte ervaring opgedaan als receptioniste/telefoniste en dit beviel mij zeer goed daar ik zeer service gericht en een duizendpoot ben. Ik heb een afgeronde Theoretische Leerweg Economie opleiding en een afgeronde HAVO Cultuur en Maatschappij opleiding.

Het MS Office pakket is mij zeer zeker niet onbekend en ook de Engelse en Nederlandse taal beheers ik zowel mondeling als schriftelijk zeer goed. Zoals eerder in deze brief genoemd, ben ik een zeer service gericht persoon. Mijn dag is pas goed als een klant tevreden naar huis gaat. “Service met een glimlach” staat bij mij zeer hoog in het vaandel. Ik ga graag net dat stukje verder voor een klant.

In mijn vrije tijd vind ik het erg leuk om dingen te organiseren. Van een simpele oppas voor de kinderen tot een compleet weekend weg. Ik regel het graag allemaal. Een stukje “druk” helpt mij hier altijd goed bij; dan werk ik op mijn best. Verder doe ik veel met de computer, dit heeft zeer zeker ook mijn interesse. Dit is terug te vinden aan de 5 jaar ICT die ik als extra vak heb gevolgd tijdens mijn opleidingen. Koken en bakken vind ik leuk om te doen net zoals lezen en leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld zwemmen met mijn gezin of een filmpje kijken met vrienden. Ik sport eens per week om mijn conditie op peil te houden, want een verzorgd en hygiënisch uiterlijk en een normale conditie zijn voor mij zeer belangrijk.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Politie
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

12-11-2006 tot 01-06-2007
Albert Heijn XL te Almere. Functie als kassamedewerker/klantenservice medewerker. Mijn takenpakket bestond uit: Het afrekenen van artikelen, de klant voorzien van wisselgeld. Klanten bemiddelen bij klachten en geld retourneren aan de klant bij bedorven of enigzins andere ontevredenheid over de producten.
Servicebalie werkzaamheden en geld afstorten in de kluis en het verzorgen van de dagafsluiting samen met een collega.

10-07-2009 tot 09-07-2010
G4S Aviation Security te Schiphol. Functie als Luchthavenbeveiliger in Opleiding. Mijn takenpakket bestond uit het controleren van passagiers en hun handbagage aan de gate. Dit gebeurde door middel van x-ray kijken, bagage visiteren en het fouilleren van passagiers. En zorgen dat de passagiers veilig de “clean-area” kunnen betreden door deze voor het betreden grondig te doorzoeken.

08-10-2008 tot 01-05-2009
Securitas Nederland B.V te Rotterdam. Functie als receptioniste/telefoniste. Mijn takenpakket bestond uit het beantwoorden van de telefooncentrale, het ontvangen en doorverwijzen van cliënten, verzenden van (werk) roosters naar werknemers en cliënten bijhouden van de agenda, verzorgen van de koffiehoek en het verwerken van inkomende en uitgaande post.

02-02-2006 tot 11-11-2006
Lekker & Laag te Almere. Functie als kassamedewerker. Mijn takenpakket bestond uit: Beheren van de servicebalie, Het afrekenen van artikelen, de klant voorzien van wisselgeld. Klanten bemiddelen bij klachten en geld retourneren aan de klant bij bedorven of enigzins andere ontevredenheid over de producten en met collega's verzorgen van de dagafsluiting. Tevens kwam de indeling betreffende pauze's is mijn dienst ook aan mij toe.

01-08-2010 tot Heden
CamGuard-Service te Almere. Functie als Klantenservice- en Administratief Medewerker. Alle taken gebeuren op vrijwillige basis. Mijn takenpakket bestaat uit het
telefonisch te woord staan van klanten en basis administratieve werkzaamheden.

01-08-2007 tot 01-10-2007
BMT te Maastricht. Functie als hosstess. Mijn takenpakket bestond uit passagiers voorzien van een hapje, een drankje en entertainment gedurende
de reis.

01-06-2007 tot 17-07-2007
Mediamarkt B.V te Almere. Functie als Klantenservice medewerker. Mijn takenpakket bestond uit: apparatuur retour nemen en verzenden voor reparatie, te woord staan van klanten met klachten of vragen.

Opleidingen

01-09-2005 tot 01-07-2007
HAVO Cultuur en Maatschappij, behaald aan het Helen Parkhurst College te Almere.

01-09-2001 tot 01-07-2005
TL Economie, behaald aan het Helen Parkhurst College te Almere

Meer over mij

Werkgebied

  • Espel 25km
Talentcard®