Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonlijke noot
Op werkgebied streef ik ernaar dat de organisatie mij ervaart als een prettige en waardevolle medewerkster. Het liefst bereik ik dit door onderdeel te zijn van een gemotiveerd team dat er voor elkaar is en het gezamenlijke presteren minstens zo belangrijk vindt als de individuele prestatie.
Het (samen)werken met mensen heeft mijn voorkeur maar is zeker geen vereiste want ook individueel ben ik heel goed in staat om resultaten te boeken. Ik ben positief ingesteld, spontaan, gemotiveerd, heb loyaliteit en integriteit hoog in het vaandel staan, kan goed omgaan met stress, ben discreet, accuraat en heb een flexibele instelling. Ik creëer graag een prettige werksfeer en ben sociaal vaardig.
Ik ben zeker géén “job-hopper” maar heb door omstandigheden (de keuze tussen geen baan of een tijdelijke baan) de laatste jaren meerdere opdrachten voor kortere periodes bij diverse organisaties gehad. Dit heeft niet mijn voorkeur omdat ik veel liever voor langere tijd bij een werkgever aan de slag ben. Ik hoop echter dat u dit kunt zien als een uitbreiding van werkervaring en toepassen van mijn capaciteiten bij diverse werkgevers wat mijn vaardigheden op positieve manier heeft beïnvloed. Dit CV geeft slechts een beperkt beeld van wie ik ben en wat ik kan. Graag licht ik een en ander toe in een persoonlijke kennismaking.
Werkervaring
12-‘12/heden
Diverse vrijwilligersprojecten en mantelzorg.
03-‘12 /11-‘12
Secretaresse bij Programmabureau BrabantStad te ’s-Hertogenbosch, Provinciehuis. Via Randstad.
Taken o.a.: secretariële ondersteuning van de programmamanager, agendabeheer, plannen van afspraken en accommodaties, up-to-date houden van de relatiegegevens, post- en e-mail afhandeling, medeorganisatie van terugkerende evenementen en bijeenkomsten, notuleren, archiveren. Dit alles in een bestuurlijke en ambtelijke omgeving.
07-‘10/04-’11
Secretaresse bij Cofely (Koel- en koudetechniek) te ’s-Hertogenbosch. Via Randstad.
Taken o.a.: secretariële en administratieve ondersteuning van zes projectleiders, uitwerken, verzenden en invoeren van offertes en opdrachten, archivering, vervanging van de telefoniste bij afwezigheid, post- en e-mail afhandeling, verslagen uitwerken, plannen van personeelsbijeenkomsten voor de vestigingsleider.
09-‘08/11-‘09
Secretaresse bij Emoa Zorguitzendbureau te Helvoirt.
Taken o.a.: post- en e-mail afhandeling, inschrijvingen nabellen, completeren en invoeren, opdrachtgevers invoeren, kandidaten informeren over opleidingsproject, telefoon beantwoorden, procedures uitwerken, archiveren, planningen maken en invullen, intake gesprekken voeren, kandidaten voorstellen bij instellingen.
03-‘07/05-’08
Diverse korte opdrachten via uitzendbureaus vanwege uitblijven van het vinden van een baan voor langere tijd (Management Assistente bij Lamepro B.V. te Raamsdonksveer, Secretaresse directie en afdeling personeelszaken bij Veldsink Adviesgroep te Nuenen, Directiesecretaresse bij Interpolis te Tilburg)
10-‘99/06-‘06
Office-manager bij P & R Financieel Adviesbureau B.V. te Tilburg.
09-‘98/09-‘99 Directiesecretaresse bij Uveco te Veghel.
02-‘83/12-‘95 Zelfstandig ondernemer in een A.G.F. winkel en in de ambulante handel in A.G.F.
06-‘80/01-‘83 Administratief medewerkster bij Autobedrijf K. van der Boom B.V. te Tilburg.
05-‘79/05-‘80 Administratief medewerkster bij Van Boxtel B.V. te Tilburg (huidige It’s)
Opleidingen
11-2011
Cursus Officemanager (Thuisstudie).
01-2002
Diploma “Assurantie B” gehaald na het volgen van de cursusonderdelen “Assurantie B Particulieren” en “Assurantie B MKB”
01-1998
Diploma “Afdelingssecretaresse” gehaald (ECABO) bij het College Beroepsonderwijs Midden Brabant te Tilburg.
Vakken o.a.: Nederlands, tekstverwerking, post en archief, correspondentie Nederlands en Engels, managementondersteuning, notuleren.
06-1985
Diploma gehaald na het volgen van de cursus “Geïntegreerde Ondernemers- opleiding voor de Detailhandel in Aardappelen, Groenten en Fruit”
03-1980
Diploma “Handelskennis Ambulante Handel” gehaald
08-‘73/03-‘79
RSG Koning Willem II: 5 Atheneum A. Vakken o.a. Nederlands, Engels, Duits, Frans, wiskunde, economische wetenschappen I, geschiedenis en aardrijkskunde
Overig
Computerkennis
Ervaring met het MS Office-pakket en internet
Beheersing van Word, Excel, Outlook en PowerPoint
Werkervaring met o.a. SAP, ASSIS, Flex
Talenkennis
Goede kennis van Nederlands en Engels in woord en geschrift
Redelijke kennis van Frans en Duits in woord en geschrift
Algemeen
Goede typevaardigheid (tienvingerig, blind typen)
In het bezit van rijbewijs B-E
Gemakkelijk aanleren van nieuwe systemen
Bereid om cursussen / aanvullende opleidingen te volgen
Hobby
Bezoeken van bioscoop, theater, museum
Schilderijen maken
Lezen
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
12-‘12/heden
Diverse vrijwilligersprojecten en mantelzorg.
03-‘12 /11-‘12
Secretaresse bij Programmabureau BrabantStad te ’s-Hertogenbosch, Provinciehuis. Via Randstad.
Taken o.a.: secretariële ondersteuning van de programmamanager, agendabeheer, plannen van afspraken en accommodaties, up-to-date houden van de relatiegegevens, post- en e-mail afhandeling, medeorganisatie van terugkerende evenementen en bijeenkomsten, notuleren, archiveren. Dit alles in een bestuurlijke en ambtelijke omgeving.
07-‘10/04-’11
Secretaresse bij Cofely (Koel- en koudetechniek) te ’s-Hertogenbosch. Via Randstad.
Taken o.a.: secretariële en administratieve ondersteuning van zes projectleiders, uitwerken, verzenden en invoeren van offertes en opdrachten, archivering, vervanging van de telefoniste bij afwezigheid, post- en e-mail afhandeling, verslagen uitwerken, plannen van personeelsbijeenkomsten voor de vestigingsleider.
09-‘08/11-‘09
Secretaresse bij Emoa Zorguitzendbureau te Helvoirt.
Taken o.a.: post- en e-mail afhandeling, inschrijvingen nabellen, completeren en invoeren, opdrachtgevers invoeren, kandidaten informeren over opleidingsproject, telefoon beantwoorden, procedures uitwerken, archiveren, planningen maken en invullen, intake gesprekken voeren, kandidaten voorstellen bij instellingen.
03-‘07/05-’08
Diverse korte opdrachten via uitzendbureaus vanwege uitblijven van het vinden van een baan voor langere tijd (Management Assistente bij Lamepro B.V. te Raamsdonksveer, Secretaresse directie en afdeling personeelszaken bij Veldsink Adviesgroep te Nuenen, Directiesecretaresse bij Interpolis te Tilburg)
10-‘99/06-‘06
Office-manager bij P & R Financieel Adviesbureau B.V. te Tilburg.
09-‘98/09-‘99
Directiesecretaresse bij Uveco te Veghel.
02-‘83/12-‘95
Zelfstandig ondernemer in een A.G.F. winkel en in de ambulante handel in A.G.F.
06-‘80/01-‘83
Administratief medewerkster bij Autobedrijf K. van der Boom B.V. te Tilburg.
05-‘79/05-‘80
Administratief medewerkster bij Van Boxtel B.V. te Tilburg (huidige It’s)
Opleidingen
11-2011
Cursus Officemanager (Thuisstudie).
01-2002
Diploma “Assurantie B” gehaald na het volgen van de cursusonderdelen
“Assurantie B Particulieren” en “Assurantie B MKB”
01-1998
Diploma “Afdelingssecretaresse” gehaald (ECABO) bij het College Beroepsonderwijs Midden Brabant te Tilburg.
Vakken o.a.: Nederlands, tekstverwerking, post en archief, correspondentie Nederlands en Engels, managementondersteuning, notuleren.
06-1985
Diploma gehaald na het volgen van de cursus “Geïntegreerde Ondernemers- opleiding voor de Detailhandel in Aardappelen, Groenten en Fruit”
03-1980
Diploma “Handelskennis Ambulante Handel” gehaald
08-‘73/03-‘79
RSG Koning Willem II: 5 Atheneum A. Vakken o.a. Nederlands, Engels, Duits, Frans, wiskunde, economische wetenschappen I, geschiedenis en aardrijkskunde