Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Danielle Schopenhouer

Danielle Schopenhouer

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Spontaan, flexibel, eerlijk, daadkrachtig, zelfstandig, communicatief sterk,
verandervermogen, probleemoplossend, stress bestendig, teamplayer en heb vooral
gevoel voor een goede dosis humor

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

NBG, Eindhoven sep 2015 - nov 2016

Functie: Coordinator Hypotheken

Eerste aanspreekpunt van de klant, beheren en compleet maken van het
hypotheekdossier, telefonisch contact met notarissen, tussenpersonen, banken.
Beantwoorden van in- en uitkomende mails alsmede behandeling van in- en
uitgaande telefoon.

JSL, Eindhoven jun 2014 - okt 2015

Functie: Commerciele binnendienst Schade
Eerste aanspreekpunt van klant met betrekking tot het melden en afhandelen van
schade. Klanten informeren over schade-producten. Klanten doorsturen naar
collega's. Afhandelen en behandeling van in- en uitgaande mail en telefoon.

CM Support, Velp feb 2014 - mei 2014

Functie: Commerciele binnendienst
CM support is een bedrijf wat scans maakt voor grote bedrijven om te kunnen
kijken op welke kosten ze kunnen besparen, denk hierbij aan energie contracten,
benzine, lease contracten. In de functie van commerciële binnendienst ben je
vooral bezig met het telefonisch en per mail opvragen van offertes, klanten te
woord staan en analyses maken.
'
Peter Geurds, Eindhoven jun 2012 - jun 2013

Functie: Financiele administratie
Het tijdig verwerken van financiële gegevens, zowel geautomatiseerd als
handmatig. Boekingsgegevens af stemmen tussen diverse sub-administraties,
controleren van de financiële administraties en processen. Het opstellen van
rapportages en/of het controleren daarvan. Invoeren van boekingsstukken en
draaien van de maandelijkse prolongatie.

Hypotheekshop/Hendriks makelaardij, Eindhoven jun 2010 - mei 2012

Functie: Commerciel binnendienst
Aansturen van de adviseurs, eerste aanspreekpunt voor klanten, verantwoordelijk
voor administratieve afhandeling rond hypotheekaanvraag en offertes. Verder
verricht je de volgende dagelijkse handelingen: onderhouden van telefonisch- en
schriftelijk contact met de verzekeraars, geldverstrekkers, notarissen en klanten.
Verzorgen van in-en uitgaande correspondentie, bewaken voortgang dossiers en
verzorgen van de administratie.

Arthur Arthur, Eindhoven mei 2007 - jun 2010

Functie: Commerciele binnendienst
Eerste aanspreekpunt voor klanten. Administratieve ondersteuning van de
financieel-adviseur, zelfstandig afhandeling van het hypotheekdossier, contact met
geldverstrekkers niet complexe aanvragen maken, aanvragen van
levensverzekeringen afhandelen, contact met notarissen en geldverstrekkers.

Cantos Malherbe, Eindhoven okt 2003 - apr 2007

Functie: Clientenservice/Commerciele binnendienst
Eerste aanspreekpunt voor de klant administratieve ondersteuning van de
financieel-adviseur, zelfstandig afhandeling van het hypotheekdossier, contact met
geldverstrekkers niet complexe aanvragen maken, aanvragen van
levensverzekeringen afhandelen, contact met notarissen en geldverstrekkers.

UPC, Helmond feb 2001 - sep 2003

Functie: HR administrator
Verwerken en update houden van uitzendkrachten bestand, bijhouden ziek- en
herstel meldingen spreekuurresultaten GAK, maken van arbeidsovereenkomsten
doorvoeren van mutaties, verzorgen van de maandelijkse in- en uitdiensttredingen,
verzorgen van de maandelijkse salarisbetaling doorvoeren van bv. Jaarlijkse CAO
verhogingen, pensioencorrecties stortingen in lijfrentes, contact met
tussenpersonen, deurwaarders en het GAK en alle salarisgerelateerde zaken en
vragen mbt salaris van medewerkers beantwoorden en afhandelen. Hoofdtaak:
salarisadministratie

NS, Philips, ASML en koophuis makelaardij,
Eindhoven
1995 - 2001

Functie: Secretaresse/Office Manager/assistent Projectleider
In deze periode ben ik werkzaam geweest in verschillende functies. Met als
belangrijkste taken, eerste aanspreekpunt voor klanten en omwonende, organiseren
van informatie avonden, beheren van een informatiecentrum, omwonende
rondleiden, nieuwsbrieven maken, artikelen schrijven voor in de lokale kranten.
Beheren van agenda's, telefonisch contact met collega's het leiden van overleggen
en het maken van notules.

VAARDIGHEDEN
Microsoft Office
Elements
Myvieuw

TALEN
Engels
Nederlands

Opleidingen

Opleidingen

Hypotecaire krediet op moment mee bezig
WFT basis diploma behaald in september 2017

MEAO-CE: 1993 – 1995 Economisch Lyceum Eindhoven, richting bank en
Verzekeringen, vakkenpakket: Engels, Nederlands, Bankleer
Assurantie en Leiderschap en Ergonomie
Diploma: Ja

KMBO: 1990 – 1993 Economisch Lyceum Eindhoven richting administratie
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, financiële administratie
In – en verkoopadministratie, boekhouden, tekstverwerken loon-
Administratie en statistiek
Diploma: Ja
MAVO: 1985 – 1990 Christelijke Mavo “De Boeg”
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Scheikunde, Biologie
En Economie

Woningfinanciering 2006 via NIBE
Diploma: Ja

Erkend Hypotheekadviseur 2008 – 2009 via Reaal
Diploma: Nee

WFT basis heden

Meer over mij

Werkgebied

  • Eindhoven 50km
Talentcard®