
Personalia
- Leeftijd
- 58 jaar
Portfolio
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik voel me thuis in een omgeving waar dienstverlening centraal staat en de klant koning is. Loyaliteit en betrokkenheid zijn voor mij vanzelfsprekendheden. Ik ben pas tevreden als de klant tevreden is en beschouw mezelf daarmee als visitekaartje van mijn werkgever. Ik vind betrouwbaarheid en degelijkheid essentieel in mijn relatie met klanten. Ik ben een praktijkman en leer ook het liefst vanuit de praktijk. Ben u geïnteresseerd, wilt u contact met mij opnemen
Specialties: Installatie internet, scholing internet, aansluiten apparatuur, tv, computer, randapparatuur, decoder, MSoffice, browsers, software, hardware, servicemonteur, netwerken tussen klant en bedrijf, procedures, richtlijnen, planning, roosters, windows 2000, windows 95, windows xp, vista
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Betrouwbaar, Klantgericht, Loyaal, Afspraak is afspraak mentaliteit, Analytisch, Doorzetter, Doener, Betrokken en Gedreven (met IT Passie)
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Freelance medewerker Helpdesk / Buitendienst SKP, Pijnacker.
Werkzaamheden;
• Technische helpdesk beantwoording voor TV, Internet, VOIP en administratie;
• Opzetten en verbeteren van documentatie/handleidingen t.b.v. SKP dienstverlening;
• Verhelpen van storingen bij klanten, zowel telefonisch als via remote;
• Data entry voor klantenbestanden.
Referentie: Dhr. C. Kooistra, 06-53397294 (Techniek coördinator)
08-2014/04-2016 Medewerker helpdesk, Omroep West Den Haag.
Werkzaamheden;
• 1e / 2e lijns support werkzaamheden voor support en IT gerelateerde zaken;
• Configureren en installeren van hardware, software en randapparatuur;
• Installeren van cliënt software (RES one) t.b.v. netwerk;
• Active directory en exchange, het toevoegen, wijzigen en verwijderen van accounts;
• Maken en beschrijven van documentatie/handleidingen;
•Bijhouden van intranet (Omroep West);
• Assistentie bij IT projecten binnen organisatie (kantoorautomatisering)
• Opnemen en registreren van klachten in Topdesk;
• Vertalen van klantbehoefte, offerteprocedure, opleveren van gewenste materialen;
• Bestellen en uitgifte van klein materiaal (ICT) voor gebruikers;
• Verzorgen van, en installeren van presentatie middelen (smart-board, beamers)
• Begeleiden van stagiaires.
Referentie: Dhr. W. Pongers, 06-54310150 (Hoofd Techniek Omroep west)
01-2014/07-2014 Medewerker Support, Digivotion, Rotterdam.
Werkzaamheden;
• Afhandelen van support tickets en coördinatie van werkzaamheden;
• Aannemen van telefoon voor support en algemene zaken;
• Beantwoorden van vragen via Mail en social media;
• Verhelpen van directe (kleine) storingen in html en eigen CMS;
• Domeinen instellen voor klanten;
08-1-2012/12-2013 Medewerker helpdesk met buitendienst, Ipronto automatisering, Rotterdam.
Werkzaamheden;
• Technische internet helpdesk 2e / 3e lijns;
• Uitgifte van materialen zoals modems, bekabeling e.d.;
• Afhandeling van storingsklachten voor internet, VoIP en tv;
• Verhelpen van technische storingen en klachten bij klanten thuis, via afspraak of remote;
• Opzetten van documentatie/handleidingen procedures en richtlijnen;
• Adviseren over en aanleg van thuisnetwerken.
Referentie: Dhr. A IJsselstein 06-1460778 (Manager Inperon)
Opleidingen
MBO Bedrijfskunde (1-jarige avondopleiding, certificaat) 1993 – 1994
LTS specialisatie Metselaar/Stukadoor (diploma) 1979 – 1984
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Het maken (create) en bewerken (editor) van eigen gemaakte films (amateurfilmer), Natuur en macro fotografie, ICT techniek (breed platform). Het helpen van oudere mensen in de omgang met computers en als vraagbaak.
Werkgebied


