Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonlijk Profiel
Termen als meelevend, verantwoordingsbewust, luisterend, zorgend, bindend, zorgvuldig en doelgericht omschrijven mijn persoonlijkheid. Graag ondersteun, motiveer en adviseer ik mensen. Mijn voorkeur gaat uit naar een sociale omgeving waarin ik de helpende hand kan bieden. Ik ben erg creatief en oplossingsgericht. Door mijn positiviteit en openheid pas ik in ieder team. Mijn werkervaring
is divers.
Interesses
Natuur, wandelen, lezen, muziek, tuinieren, kunst, fotografie, schilderen
Karaktereigenschappen
Nauwkeurig, gestructureerd, zelfstandig, doelgericht, loyaal, sociaal, open, vriendelijk, flexibel
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Februari 2002 – oktober 2012
Juridisch Medewerker/Secretaresse Anker Rechtshulp b.v.
Taken: zelfstandige dossierbehandeling verhaalschades, voortgangsbewaking en behandeling externe dossiers, klantgericht corresponderen en communiceren Nederlands/Duits, afhandelen post- en telefoonverkeer, administratieve werkzaamheden
September 2000 - 2002
Sportmasseur
Taken: blessurepreventie, behandeling van patiënten en klanten in Sauna te Peize en bij voetbalvereniging Velocitas te Groningen.
Februari 1987 - April 1988
Secretaresse E. Merck Düsseldorf
Taken: secretariële werkzaamheden op het gebied van de medische farmacie, bestelling en verkoop van medicamenten, verdere administratieve werkzaamheden.
Augustus 1985 – Januari 1987
Hoechst AG Stuttgart
Taken: secretariële werkzaamheden, klanten ontvangen.
2012 tot heden
Hospice “Rozenheuvel” te Rozendaal, vrijwilliger in de zorg
PKN Velp, coördinator ouderenwerk, coördinator van de 300 vrijwilligers, leiding geven aan evenementencommissie.
Opleidingen
Augustus 1999 – Juli 2000
Opleiding tot erkend sportmasseur NGS
September 1982 – Juli 1985
HBO, Hoechst AG Stuttgart, opleiding tot secretaresse
Juli 1981 – Augustus 1982
Hogere school voor bedrijfswetenschappen Hannover
September 1977 – Juni 1981
Mavo Hannover
2003
IMK Opleidingen B.V., klantgericht telefoneren
Taken: het communicatieproces, klantgerichtheid, telefonische communicatie, gesprekstechnieken, omgaan met weerstand en klachten
1998
Plieger Training Groningen, klantgericht communiceren
Taken: het communicatieproces, gesprekstechnieken
2012
Plieger Training Groningen, klantgericht corresponderen
Taken: klantgericht corresponderen, nieuwe Nederlandse spelling, tips