Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Bert Anne Venema

Bert Anne Venema

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

PROFIEL

Ik ben een vrolijk en open persoonlijkheid, sportief, humoristisch, sociaalvaardig, gestructureerd, communicatief, leergierig en maatschappelijk betrokken. Ik wil mij graag verder ontwikkelen als verlengstuk voor diegene voor wie ik werk en ondersteun. Een spin in het web, als onmisbare schakel binnen het bedrijf.

WERKERVARING

2010 tot heden: Telefonisch adviseur Sparen en Beleggen
WestlandUtrecht Bank
Als eerste aanspreekpunt van klanten beantwoord ik vragen en geef informatie
over de financiele producten van Westland Utrecht Bank.
• Klachten afhandelen
• Informeer en bemiddel ik over de afhandeling met de klant en de betrokken
afdelingen
• Beantwoorden en verwerken van de inkomende en uitgaande e-mail
correspondentie

2008 tot 2010: Medewerker Klantcontact B, Inkomen Collectief
Nationale Nederlanden
Telefonisch informeren en adviseren van intermediairs over producten en diensten van alle producten Inkomen Collectief.
• Afhandelen van vragen en klachten alsmede het benutten van verkoopmogelijkheden

2006-2008 Medewerker Customer Contact Center
Postbank
Telefonisch klantencontact met zakelijke klanten van de Postbank

2004-2006 Regiomedewerker
Kintent
Voorlichting geven over kinderopvang. Kinderopvangregelingen en
Administratieve voorwaarden en procedures aan aanvragers en werkgevers.

2000-2004 Officemanager
HSBC Investment Bank
Verantwoordelijk voor de receptie, postkamer, archief, catering en huisvesting.
Onderhouden van contacten met derden, te weten verzekeringsmaatschappijen, leveranciers, parkeerbeheer, autopark
Ondersteuning van het directiesecretariaat

1998-2000 Medewerker International Customer Service Desk
KPN Qwest
Verrichten van professionele service en rapportage aan onder meer inter-
nationale carriers en wholesalers.
Vanaf de opstartfase betrokken geweest bij het ontwikkelen, implementeren en
optimaliseren van de dienstverlenende processen.
Coaching van nieuwe medewerkers

1989-1998 Medewerker verkoop binnen zakelijke markt
KPN Telecom
Spin in het web tussen verkoop, backoffice en uitvoering.
Ondersteunen van de accountmanager en aansturen van de interne organisatie.
Opbouwen en onderhouden van de accountmanager in het herkennen van het
Klantprobleem.
Bepalen van een aanpak en het aanbieden van een oplossing.


OPLEIDINGEN

2013 – 2014 Vernieuwend Coachen Diploma
HBO

1983 - 1985 MEAO CE Diploma
te Emmen


1979 – 1983 HAVO Diploma
te Emmen

VAARDIGHEDEN EN COMPETENTIES

Pc-vaardigheden:
• Microsoft windows
• Apple


CURSUSSEN

2012 - WFT

2009 - 2009 VPIC, Inkomen Collectief, NIBE

2008 - 2008 Basis Sociale Zekerheid, NIBE

1993 - 1993 Cursus Windows Office Pakket

1987 - 1987 Effecten I, NIBE


INTERESSES EN AANVULLENDE INFORMATIE

• Fitness, kickboxen, fietsen, zwemmen, koken, reizen en lezen
• In bezit van rijbewijs

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

26-06-2014 tot 26-06-214
zie CV

Opleidingen

26-06-2014 tot 26-06-2014
Zie CV

Meer over mij

Werkgebied

  • Amsterdam 10km
Talentcard®