Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Vanessa de Baan

Vanessa de Baan

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik voel mij als een spin in het web als ik klanten of collega’s ondersteuning kan bieden op het gebied van communicatie, social media, office management, HRM, management ondersteuning etc. Door mijn jarenlange ervaring bij verschillende bedrijven in diverse branches heb ik een brede kennis over allerlei zaken die binnen een bedrijf de revue passeren. Vooral binnen kleinere organisaties tot ca. 30 medewerkers ben ik een waardevolle aanvulling van het team.

Ik ben een multifunctionele regeltante die graag de … op de ‘i’ zet. Ik ben spontaan formeel, regel met een lach en ontzorg. Ik ben een meerwaarde voor een bedrijf als ik zelfstandig kan organiseren en regelen. Geef mij een opdracht en ik regel het. Geef mij een vraag en ik zoek het uit. Indien nodig schep ik orde in een chaos.

De naam van de functie is voor mij niet van belang. De inhoud van de werkzaamheden, de bijbehorende vrijheden, kaders en verwachtingen, de sfeer binnen het bedrijf, de persoonlijke waardering voor mens en activiteiten en de klik met de mensen geven voor mij de diepgang waar ik naar zoek. Ik zou het erg leuk vinden om de theorie van mijn studies (Middle Management en NIMA Communicatie A) toe te kunnen passen binnen mijn nieuwe werkomgeving zodat ik deze competenties in de praktijk verder kan ontwikkelen.

In mijn vrije tijd teken en schilder ik graag. Deze creatieve ontspanning zorgt ervoor dat ik kan loskomen van de dagelijkse beslommeringen en weer fris het leven inkijk. (www.vanessaraaphorst.nl) Daarnaast zorgt hardlopen voor een actieve ontspanning.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

26-08-2013 tot heden
Zelfstandig ondernemer onder de naam Phanes | PA en Communicatie.
Als zelfstandig ondernemers ondersteun ik mijn opdrachtgevers op secretarieel gebied en bij de uitvoering van communicatieprojecten.
Werkzaam voor diverse opdrachtgevers:
HHP Professional (vervangen van medewerker die met verlof ging)
IKV Ondernemend Vlaardingen (notuleren, correspondentie)
Stichting Citymarketing Vlaardingen (administratieve ondersteuning, organisatie lancering tijdschrift, huis aan huis en aan alle Vlaardingse bedrijven versturen van setjes ansichtkaarten, organiseren mini-conferentie, notuleren van vergaderingen)
Stichting Zomerterras (notuleren, ondersteunen en deadlines actiepunten in de gaten houden)
Pro2Support (uitnodigingen verzorgen voor beurs)
Gemeente Vlaardingen (begeleiden van inloopspreekavonden bij het plaatsen van ca. 400 ondergrondse containers, waarbij ik de opmerkingen van de bewoners noteerde en de nota van zienswijzen opstelde)

februari 2013 tot augustus 2013
Management assistent @ Embassy Logistic Services
Werkzaamheden:
screenen inbox directeur op actiepunten en te maken afspraken
agendabeheer
notuleren en agendapunten verzamelen
werkzaamheden voor ondernemersvereniging IKV Vergulde Hand
Organiseren van Europese Meeting van Europese Embassy vestigingen
Ondersteunende werkzaamheden voor afdeling communicatie

april 2012 tot februari 2013
Management Assistant @ I-TeQ B.V.
Opzetten HRM beleid
Adviseren bij langdurig zieke
Organiseren beursdeelname
Begeleiden nieuwe huisstijl, inclusief nieuwe website
organiseren personeelsuitje

juni 2007 tot maart 2012
Management Assistent, Personal Assitent, HRM @ Strait Solutions B.V.
Zelfstandig administratie en secretariaat opgepakt bij ziekte van collega
Personeelsadministratie opgezet ingericht conform regelgeving
Functioneren in duo-baan
Communicatieactiviteiten ter ondersteuning aan het communicatieteam
Directie adviseren op het gebied van P&O bij reorganisatie en de administratieve afwikkeling daarvan
Directie adviseren op het gebied van bezuinigingen en de administratieve afwikkeling daarvan
Directie adviseren bij uitndiensttredingen en de interne communicatie daarvan
Teamactiviteiten georganiseerd
Coachen van collega's

Opleidingen

01-01-2012 tot 01-12-2012
NIMA Communicatie A, LOI, diploma behaald

01-01-2011 tot 23-12-2011
Middle Management, LOI, diploma behaald

01-01-2012 tot 01-11-2012
Statistiek, LOI, diploma behaald

1-9-1998 tot 1-7-1999
Management Assistant, vakken: financiën, marketing, PR, personeelszaken, voeren van diverse gesprekken, diploma behaald

1-9-1988 tot 1-8-1991
MEAO Secretarieel: vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Tekstverwerking, Steno en Commerciële economie
Diploma behaald.

Meer over mij

Werkgebied

  • Vlaardingen 25km
Talentcard®