Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mijndert Geervliet

Mijndert Geervliet

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mezelf zie ik als motiverend manager met het talent om anderen te helpen groeien in hun functie en vaardigheden. Mijn persoonlijke, enigszins informele benadering van mijn team maakt dit mogelijk. Ik heb een sterk analytisch vermogen, kan goed de kern van een issue vinden en ben vaardig dit vervolgens op te lossen. Het opbouwen / verbeteren van processen en procedures is mij
aangeboren, hier haal ik groot plezier uit. Zonder de focus op een probleem en haar oplossing te verliezen, zal ik buiten de geijkte paden treden en heb geen moeite om overal vraagtekens bij te plaatsen. In overleg of discussie met mijn naasten, kan ik duidelijk mijn mening over een onderwerp uiteen zetten en zal met respect de ander kunnen overtuigen.

Mijn meest noemenswaardige successen van de afgelopen jaren, zijn het met succes opzetten van een afdeling Processen en Kwaliteit (in samenwerking met mijn toenmalige directeur), waarvan ik manager ben geworden. Met deze afdeling hebben we met succes het volledige payrol proces opnieuw ontworpen met implementatie van een BPM tool en offshoring naar India. De back office in India is gegroeid tot 74 medewerkers, welke 70.000+ loonstroken per maand verwerken (70% van de totale cliënt base). Daarnaast hebben we in India eenzelfde afdeling Processen en Kwaliteit opgezet en een “Full Back End Payroll” team opgeleid. Dit team kent 25 medewerkers, welke volledig opgeleid zijn in processen en Nederlandse fiscale wetgeving (PDL), om zo zelfstandig 15.000 loonstroken per maand te verwerken, volledig in de back office.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • bedrijfsadviseur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-01-2008 tot 01-04-2013
Functie: Manager Processen en Kwaliteit
Organisatie: ADP Nederland BV (Capelle aan den IJssel)
Taken: Management over de afdeling “Processen en Kwaliteit”, het “Dynamisch Respons Team” en het NL-team van de back-office in India.

01-01-2007 tot 01-01-20088
Functie: Projectleider Processen en Kwaliteit
Organisatie: ADP Nederland BV (Capelle aan den IJssel)
Taken:
- opzetten van de afdeling “Processen en Kwaliteit”
- uitvoeren meerdere, gelijktijdige projecten
- opzetten van offshore afdeling in India
- introductie en beheer van BPM tool (Metastorm)

01-04-2003 tot 01-01-2007
Functie: Medewerker Opleiding en Ondersteuning
Organisatie: ADP Nederland BV (Capelle aan den IJssel)
Taken
- 2e lijn support voor medewerkers Managed Services
- opstellen nieuw on-boarding proces nieuwe collega’s
- training nieuwe en bestaande collega’s
- uitvoeren diverse projecten
- volledige herontwikkeling van alle processen
- behalen van SAS70 type I & II

01-01-2002 tot 01-04-2003
Functie: Product Specialist
Organisatie: ADP Nederland BV (Capelle aan den IJssel)
Taken:
- 2e lijn support voor medewerkers Managed Services
- project leider voor conversie front-end naar Windows
- introductie en implementatie van digitaal archief

01-11-2000 tot 01-01-2002
Functie: Salarisadministrateur
Organisatie: ADP Nederland BV (Capelle aan den IJssel)
Taken:
- verwerken voor meerdere klanten van volledig
uitbestede salarisadministratie

Opleidingen

01-06-2012 tot 01-06-2012
Lean Six Sigma, Green Belt

01-06-2003 tot 01-06-2003
Praktijkopleiding Arbeidsrecht

01-06-2001 tot 01-06-2001
Praktijkopleiding Sociale Verzekeringen

01-01-1997 tot 01-01-1998
HES – Management, Economie & Recht (propedeuse)

01-01-1984 tot 01-01-1987
MBO Streekschool voor Consumptieve Beroepen

01-01-1980 tot 01-01-1980
LBO Horecavakschool St Hubertus

Meer over mij

Werkgebied

  • Berkel en Rodenrijs 50km
Talentcard®