Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Manon Huiskamp

Manon Huiskamp

Personalia

Leeftijd
38 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Excel
  • MS Word
  • Facebook
  • MS Powerpoint
  • Wordpress
  • Linkedin

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is Manon, ambitieuze moeder van twee dochtertjes. Ik word vaak omschreven als zeer sociaal en betrokken, waarschijnlijk omdat ik het prettig vind dat mensen om mij heen zich goed en op hun gemak voelen. Op het gebied van werk ben ik kwaliteitsgericht. Wat zich uit in niet snel tevreden zijn en hoge eisen stellen aan mijn geleverde werk. En fijn om te weten, ik ben altijd goed gehumeurd.

Sinds februari 2013 ben ik vrijwilliger bij de brandweer in 's-Hertogenbosch. Ik wilde graag wat meer doen dan alleen maar een betaalde baan hebben. Vooral tijdens mijn studie heb ik gemerkt dat ik het fijn vind om in teamverband een bepaald resultaat te halen, daarnaast leek het me erg mooi en dankbaar werk om mensen te kunnen helpen. Uiteindelijk ben ik toen bij de Brandweer terecht gekomen.
Voor het uitoefenen van deze functie heb ik een tweejarige avondstudie gevolgd, waarbij je opgeleid wordt tot professioneel brandweerman/-vrouw.

Zoals u ziet, heb ik de nodige ervaring op administratief en commercieel gebied, echter heb ik gemerkt dat deze functies mij geen voldoening geven. Daarom ben ik nu juist op zoek naar een baan die ligt in de sociale tak. Hiervoor ben ik natuurlijk bereid cursussen/opleidingen te volgen, mocht dit nodig zijn.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Oktober 2014 tot 01-10-2018
Casualz Men & Women
Functie: administratief medewerker en PA
In deze functie was ik werkzaam voor zowel de mannen- als vrouwenwinkel. Waarbij ik voor de mannenwinkel vooral de financiële administratie deed, maar bij de vrouwenwinkel meer allround was. Dit was een parttime functie van ongeveer 24 uur. Binnen deze functie vielen onder andere de volgende werkzaamheden: • Verwerken van de post, schriftelijk en digitaal. • Contact met klanten; voor bestellingen en
klachten.
• Agendaplanning. Inkomend telefoon- en
mailverkeer.
• Checken en verwerken van pakbonnen, facturen
en credit nota’s. • Checken en opvolgen van Account Statements. • Orders van het seizoen en nabestellingen
checken en verwerken. • Contact met leveranciers; voor retourzendingen,
bestellingen, consumentenklachten, etc.

Referentie op aanvraag


01-03-2012 tot 01-06-2014
Van Zoggel Complete Catering/’t Pakhuyzz
Functie: personeelsfunctionaris en marketing verantwoordelijke
Voor zowel Van Zoggel Catering als dochteronderneming restaurant ’t Pakhuyzz te Schijndel heb ik de de afdeling Personeelszaken opgezet en ik onderhoud deze. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de online en offline marketing. Hierbij kunt u denken aan:
• deelname van ’t Pakhuyzz aan een braderie.
• Van Zoggel Catering heeft al vier maal deelgenomen aan de Love & Marriage Beurs in Den Bosch en
Eindhoven.
• Van Zoggel Catering heeft een nieuw logo en huisstijl (ontworpen door een marketing communicatie bureau
waarbij ik een ondersteunende functie had).
• een volledige nieuwe website en brochure.
• verzorgen van de social media voor beide bedrijven.


01-05-2011 tot 01-03-2012
HealthCity Vught
Functie: Membership Consultant
In deze functie adviseerde ik potentiële members over welk lidmaatschap het beste bij ze past. Daarnaast was ik, samen met een collega, verantwoordelijk voor de plaatselijke marketing. Andere werkzaamheden die behoorde tot mijn dagelijkse bezigheden waren:
• Agendabeheer
• Opstellen van persoonlijke dagplanningen
• Opstellen van maandplanningen
• Aanspreekpunt voor alle zaken met betrekking tot sales en plaatselijke marketing
• Organiseren van evenementen
• Contact onderhouden met partners en leden
• Dagelijkse analyse van cijfers met betrekking tot werkzaamheden van de dag ervoor (aantal gemaakte
afspraken, aantal sales, aantal gebelde prospects, etc.)
• Administratieve werkzaamheden zoals het verwerken van de contracten, aanpassen van contracten en
e-mail verwerking intern en extern.

01-04-2007 tot 01-08-2007
Sekreve Retail B.V. (Miss Sixty)
Functie: Assistent bedrijfsleider
Dit betrof een fulltime baan waarbij ik twee dagen per week ook de taak van filiaalmanager vervulde. Daarnaast was het bevorderen van de verkoop, met als doel het behalen van de target, de belangrijkste taak.

01-10-2004 tot 01-04-2007
Newco Fashion B.V. (Replay Store)
Functie: Verkoop medewerkster (okt. 2004 – dec. 2005), assistent filiaalmanager (jan. 2006 –
okt. 2006) en filiaalmanager (nov. 2006 – mrt. 2007).
Dit was een fulltime baan waarbij ik, als filiaalmanager, verantwoordelijk was voor onder andere de volgende punten:
• Het opstellen van de personeelsplanning
• Het voeren van functioneringsgesprekken
• Het voeren van sollicitatiegesprekken
• Het opstellen van targetlijsten (maandelijks en wekelijks), waarbij het belangrijk was om de target van
voorgaande jaren te analyseren en op basis daarvan een realistische planning te maken.
• Het dagelijks aansturen van het personeel
• Klachtenafhandeling
• Verkoop
• Enthousiasmeren en motiveren van het personeel
• Administratieve werkzaamheden zoals het dagelijks invullen van dagstaten, wekelijkse telling en afstorting
van geld.

Opleidingen

01-08-2007 tot 01-03-2011
Commerciële Economie / Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch / diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Zoals al eerder vernoemd, ben ik vrijwilliger bij de brandweer, hiervoor heb ik elke maandagavond een oefenavond. Op deze avond 'spelen' we elke week een andere scenario om onze kennis en vaardigheden up-to-date te houden. Praktijk wordt hierbij afgewisseld met theorie.

Daarnaast heb ik een druk gezinsleven, maar probeer ik mijn ontspanning te halen uit het lezen van boeken en tijdschriften (psychologie en opvoeding).

Werkgebied

  • 's-Hertogenbosch 50km
Talentcard®