Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Cecilia van den Herik

Cecilia van den Herik

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een hardwerkende vrouw met doorzettingsvermogen die van aanpakken weet en en helemaal klaar voor een nieuwe functie.
Ik zoek een functie als telefoniste/receptioniste of klantenservice medewerker (geen sales) bij een leuke baas, het liefst in Rotterdam of Hoekse waard voor 32-40 uur.
Ik ben flexibel, pro actief, stressbestendig en ben direct beschikbaar.

Mijn hobby's zijn zelf kleding maken, koken en tuinieren.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2014 af en toe helpen bij mijn moeder in het verpleeghuis


Werkervaring:
April 2012 – September 2012 Livit Orthopedie, Rotterdam
Telefoniste/receptioniste
- klanten telefonisch te woord staan en informatie geven over orthopedische hulpmiddelen
- het ontvangen en verwijzen van bezoekers
- het telefonisch inplannen van afspraken bij de orthopedische adviseurs
- verrichten van administratieve werkzaamheden


November 2011 t/m Januari 2012 Univé, Gorinchem via Randstad Uitzendbureau
Klantenservice medewerker
- klanten telefonisch te woord staan en informatie geven over de zorgverzekering
- raadplegen verzekeringsgegevens
- aan-, afmelden en wijzigen verzekeringen
- betalingsregelingen treffen en beantwoorden van incasso en notavragen.
- verrichten van administratieve werkzaamheden
- cross-selling

Februari 2010 t/m Augustus 2010 STAR MDC, Rotterdam
Telefoniste/receptioniste
- klanten telefonisch te woord staan en informatie geven
- het ontvangen en verwijzen van bezoekers
- het telefonisch inplannen van afspraken voor patiënten met behulp van de computer
- het telefonische beantwoorden van vragen over afspraken
- verrichten van administratieve werkzaamheden rondom het maken van een afspraak

Oktober 2008 t/m Oktober 2009 Sociale Verzekeringsbank, Rotterdam
via Content Uitzendbureau als Medewerker Serviceteam
- beoordelen en verwerken administratie AOW
- verzorgen van correspondentie
- klanten telefonisch te woord staan

November 1999 t/m December 2007 Zilveren Kruis Achmea
Klantenservice medewerker
- klanten telefonisch te woord staan en informatie geven over de zorgverzekering
- raadplegen verzekeringsgegevens
- aan-, afmelden en wijzigen verzekeringen
- het begeleiden en inwerken van nieuwe collega’s
- verrichten van administratieve werkzaamheden
- cross-selling

September 1974 t/m October 1999 bij de Algemene Bank Nederland, Gans Transport, scheepvaartkantoor, Stichting Helpt Elkander Deltagebied, Randstad Uitzendbureau, Content Uitzendbureau, MeesPierson als
Telefoniste/receptioniste/telexiste, administratief medewerker



Talenkennis: Engels – goed in woord en geschrift
Duits – redelijk in woord en geschrift


Hobby’s: zelf kleding maken, koken, tuinieren, puzzelen



TER INFO 3 jaar mobiliteitsbonus van 7.000 euro per jaar voor het in dienst nemen van een werknemer van 50 jaar of ouder die een uitkering krijgt.

Opleidingen

Opleiding:
HBO commercieel werk-en denkniveau
MAVO-4, van 1969 tot 1974, diploma 1974

Cursussen:
Excel en Word, certificaat 2007
Basisverzekering Zorgverzekering, certificaat 2006
Basisopleiding Ziekenfondswet, certificaat 2000
Algemene Correspondentie Nederlands (Schoevers), certificaat 1999
Leergang MeesPierson secretaresse, certificaat 1995
Algemene Opleiding Bankbedrijf, NIBE, certificaat 1991, HBO niveau
Basiscursus Bank, certificaat 1987
Praktijkdiploma typen (Schoevers), certificaat 1975

Meer over mij

Werkgebied

  • Mijnsheerenland 25km
Talentcard®