Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angela Halters

Angela Halters

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel
Ik ben een sociaal en collegiaal persoon die punctueel en klantvriendelijk is. Ik ben servicegericht, nauwkeurig en flexibel. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel is groot en ik ben leergierig. Verder ben ik een echte regelaar en iemand waar je op kunt vertrouwen.

Werkervaring

2014 – heden Gastvrouw bij Het Regelloket in Duiven.
Werkzaamheden: Middels huisbezoeken informatie geven wat Het Regelloket kan betekenen en regelen voor de verhuizing naar en de inrichting van een nieuwe woning. Afspraken maken en contacten onderhouden met betreffende leveranciers en klanten tijdens verhuizing.

2009 - 2014 Planner bij Thebe Thuiszorg in West Brabant.
Werkzaamheden: Inplannen van zorg en verpleging voor zorgvrager in plansysteem Caress, mutaties invoeren in administratiesysteem.
Ondersteunen van de personeelsplanning conform contractomvang/urenregistratie en deskundigheidsniveau. Contacten onderhouden met flexbureau’s en Zorgindicaties van zorgvrager bewaken, aanspreekpunt voor zorgtoewijzing, cliëntadministratie en medewerkers in de teams.

2008 - 2009 Administratie–assistent afdeling Opleiding bij Thebe Thuiszorg
in Oosterhout.
Werkzaamheden: Up to date maken van dossiers van medewerkers en controleren op opleiding en bijscholing, en waar nodig dit bijstellen. Plannen van opleiding en bijscholing voor medewerkers.

2005 – 2008 klantenservicemedewerker/Zorgconsulent bij Thebe Thuiszorg in Oosterhout.
Werkzaamheden: Aanspreekpunt tijdens spreekuren in ontmoetingsruimten, een luisterend oor zijn, telefonisch advies en informatie geven, huisbezoeken afleggen voor ieder die vragen heeft op het gebied van zorg. Formulieren invullen, regelen van hulpmiddelen maaltijddiensten, verhuizingen, vergoedingen. Bijhouden van klantadministratie en contacten onderhouden met betrokken instanties.

1992 - 2005 Coördinerend medewerker dag/avond/weekend, verzorgende D bij
Thebe Thuiszorg in Oosterhout.
Werkzaamheden: Verzorgen en begeleiden van zorgvragers in de
thuissituatie. Ondersteunen en adviseren van familie/mantelzorger.
Plannen, coördineren en bewaken van de personeelsplanning conform
contractomvang/inzetbaarheid. Dagelijks contact met de teammanager, wijkverpleegkundigen en collega’s/uitvoerenden.

1984 – 1992 Coördinerend medewerker
Gezinsverzorgster/bejaardenverzorgster bij Thuiszorg Maasmond in Oosterhout.
1983 - 1984 Verpleeghulp in verpleeghuis De Volckaert in Dongen.
1981 – 1983 Verkoopster in een Damesmode zaak.

Opleidingen en cursussen
2013: Cursus MS office
2009: Interne opleiding planner: training in diverse
administratie verwerkingssystemen en rooster software.
Assessment op HAVO werk en denkniveau.
2005: Interne opleiding: woon / zorg consulent
2004: Training tilvaardigheden, certificaat.
2003: Basistraining ergonomie, certificaat.
Bijscholing: pijn en symptoombestrijding in de palliatieve zorg
2002: Bijscholing stoma verzorging
2001–2002: Cursus SVOZ : deelkwalificatie – plannen van zorg, certificaat.
1996–1997: Scholing CBM: verpleegkundige verzorging, certificaat.
1993: Cursus intern: ziekenverzorging thuis, certificaat.
1975-1979: LHNO Mater Dei te Dongen: Diploma Verzorging Niveau C [in 2009 een assessment gedaan op HAVO werk en denkniveau]
Hobby’s: Lezen, tuinieren, creatief bezig zijn, shoppen, vakantie, zumba, fitness.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1984 tot 2014
van 1984 tot 2005 verzorgende, van 2005 tot 2009 klantenservicemedewerker, van 2009 tot 2014 personeels en cliëntenplanner.

Meer over mij

Werkgebied

  • Oosterhout 25km
Talentcard®