
Personalia
- Leeftijd
- 52 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
Periode nov 2013- heden
Bedrijf Twca
Functie administratief medewerkster/ receptioniste
Werkzaamheden: Het opstellen van brieven De zorg voor alle in en uitgaande post. Ook het verwerken van offerte aanvragen, bestelling en het onderhouden van het mail- verkeer. Tevens het beheer van de receptie.
Periode maart 2012- juli 2012
Bedrijf Evides ( tijdelijke baan )
Functie project medewerkster
Werkzaamheden: het opzoeken van situeringmaten op plattegrondjes ( schetsen) en deze gegevens handmatig invoeren in Excel lijst.
Periode mei 2008 - juli 2011
Bedrijf Allianz Nederland (reorganisatie)
Functie all-round administratief medewerkster / datatypiste
Werkzaamheden: verwerken van inkomende post registreren, scannen en archiveren.
Tevens inkomende en uitgaande mails verwerken, Excel lijst bijhouden, correspondentie en
het aannemen van de telefoon en doorverbinden naar de juiste behandelaar.
Periode juni 2007- januari 2008
Bedrijf ING Bank ( tijdelijke baan )
Functie Administratief medewerkster / datatypiste
Werkzaamheden : nieuwe aanvraag van hypotheek invoeren, faxen, scannen, verzenden en het aannemen van de telefoon en doorverbinden naar de juiste persoon.
Periode feb 2007 – juni 2007
Bedrijf Tempus Delgas ( einde project )
Functie datatypiste / administratief medewerkster
Werkzaamheden: registreren van cliënten in het systeem / nieuwe gegevens registreren, wijzigen en verwerken.
Periode aug 2006 - december 2006
Bedrijf Le Carbone Lorraine ( tijdelijke baan)
Functie telefoniste/ receptioniste/ datatypiste en balie medewerkster
Werkzaamheden: het aannemen van de telefoon en doorverbinden naar de juiste persoon, post sorteren, documenten archiveren, registreren van cliënten in het systeem en klanten / leveranciers te woord staan.
Periode jan 2003 - juli 2006
Bedrijf VR Multishop ( faillissement)
Functie Commercieel medewerkster/ verkoopster
Werkzaamheden : verkoop van diverse soorten artikelen, voorraadbeheer, bestellingen plaatsen en contact met leveranciers.
Periode aug 1993 - jan 2003
Heb ik administratieve werkzaamheden verricht bij de Polikliniek de Blaak, UWV en Gemeente.
Functie receptioniste/ administratief medewerkster, datatypiste en archief medewerkster.
Werkzaamheden : telefonische vaardigheden, gasten ontvangen en inkomende en uitgaande post verwerken. Registreren van cliënten in het systeem. Kopiëren, archief beheren, registreren en scannen.
Opleidingen
Opleidingen
1992 – 1993 MBO
1989 – 1991 LEAO (typediploma)
1987 – 1989 MAVO
Meer over mij
Werkgebied


