Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hans van de Klok

Hans van de Klok

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • MS Word
  • Office 365
  • SAP
  • Linkedin
  • MS Acces
  • MS Dynamics
  • Twitter

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Nevenactiviteiten:

09-04-2014

Penningmeester (bouw)vereniging WonenPlus te Almere.

01-08-1981 – 01-01-2010 : Vrijwilligerswerk voor de RANO ziekenomroep:

Technicus.
Bestuurlijke functies: Medewerkers coördinator voor een periode van 9 jaar, PR functionaris voor een periode van 6 jaar.
De medewerkers coördinator draagt zorg voor continuïteit van de programma’s.
Draagt zorg voor het inwerken en plaatsen van nieuwe medewerkers. De PR functionaris zorgt voor de in- en externe contacten.

Hobby's:
Fotografie. Niet alleen het fotograferen maar ook het bewerken van foto’s zijn mijn favorieten bezigheden. De foto’s die ik overwegend maak zijn van steden/architectuur, natuur en sportevenementen. Daarnaast bezoek ik regelmatig fototentoonstelling.
Daarnaast luister ik erg graag naar muziek.

Profiel:
Mbo-opgeleide flexibele teamspeler met ruime administratieve ervaring op HBO werk- en denkniveau en affiniteit met de retail. Cijfermatig en analytisch sterk, beweegt zich gemakkelijk op verschillende niveaus, heeft oog voor mensen en resultaten en kan mensen enthousiasmeren en overtuigen. Voelt zich thuis in een maatschappelijk bewogen organisatie met een concrete missie.

Hier ben ik écht goed in

Operationeel beheer
Crediteuren/Debiteuren beheer
Proces optimalisatie
Cash flow management
Project administratie
Begroting en budget analyse
Boekhouden
Personeelsadministratie

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Professionele Administrateur die meer dan 15 jaar succesvol financieel rapporteert, analyseert en projecten managet. Zeer vaardig in het verbeteren van de productiviteit door gedetailleerde analyse en implementatie van processen. Succes en resultaatgericht waardoor deadlines gehaald worden en de bedrijfsomzet stijgt.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-05-2011 tot 30-04-2013
Hunkemöller International B.V., Hilversum - Teamleider Treasury & Banken

Taken en verantwoordelijkheden:

Verantwoordelijk op het gebied van bank en betalingsverkeer
Verantwoordelijk voor een optimaal cash management
Geeft leiding aan een team van 6 personen.
Implementatie van SEPA in alle betaalsystemen.
Beheer van verzekeringsportefeuille en bewaking op het gebied van de afhandeling van schadegevallen en verzekeringsclaims.
Externe vertegenwoordiging van de organisatie bij banken en verzekeringmaatschappijen.

22-01-2007 tot 30-04-2011
A1A B.V., Lijnden - : Administrateur/boekhouder

Taken en verantwoordelijkheden:

Draagt zorg voor de boekhouding.
Draagt zorg voor periodieke grootboekcontrole.
Is verantwoordelijke voor belastingzaken.
Verantwoordelijk voor aangifte CBS.
Draagt zorg voor de salarisadministratie en uitbetaling van salarissen.
Draagt zorg voor de personeelsadministratie.
Beheert crediteuren en debiteuren stamgegevens.
Draagt zorg voor de beoordeling, coderen, boeken van facturen.
Verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid, en tijdigheid van betaalopdrachten.
Doet voorstellen voor handhaving van juiste en efficiënte betaalwijze.
Draagt zorg voor fiattering door de directie.
Het beheren van openstaande posten.
Bewaking debiteurenportefeuille
Het verzorgen van rapportages
Het signaleren van problemen en doen van voorstellen om deze op te lossen.
Is verantwoordelijk voor de kas.

01-06-2001 tot 19-01-2007
Hunkemöller B.V., Hilversum - Treasury medewerker

Taken en verantwoordelijkheden:

Bewaking, uitvoering en coördineren van de gehele betaalstroom.
Verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid, legitimiteit en tijdigheid op het gehele gebied van betaalopdrachten.
Beheer en bewaking op het gebied van de afhandeling van schadegevallen, verzekeringsclaims.
Externe vertegenwoordiging van de organisatie op het gebied van electronic banking en verzekeringmaatschappijen.
Interne controle t.a.v. betalingsverkeer.

01-12-1993 tot 31-05-2001
Confendex B.V. – Vendex Speciaalzaken Groep B.V., Hilversum - Medewerker Crediteurenadministratie

Taken en verantwoordelijkheden:

Registreren, coderen en boeken van kosten facturen.
Het betaalbaar stellen van facturen.
Beheren van openstaande posten.
Aansluiten van grootboeksaldi.

01-11-1990 tot 30-11-1993
Vroom & Dreesmann Nederland B.V., Amsterdam - 1e Medewerker crediteuren administratie handelsgoederen

Taken en verantwoordelijkheden:

Het opzetten van een retourenadministratie.
Beheren, boeken, en verrekenen van retourzendingen van handelsgoederen naar leveranciers.
Registreren, coderen en boeken van handelsfacturen.
Beheren van openstaande posten.

01-08-1978 tot 31-10-1990
Vroom & Dreesmann Regio Utrecht B.V., Utrecht - Administratief medewerker

Taken en verantwoordelijkheden:

Beheren, versturen en boeken van prijswijzigingen.
Coderen en boeken van handelsfacturen.

Opleidingen

01-09-1988 tot 01-07-1990
Stichting Vakexamens Hout en Meubileringsbedrijf - Middenstands diploma, diploma behaald

01-09-1974 tot 01-07-1978
Scholengemeenschap voor LEAO/LMO, Economie 1 & 2, Diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fotografie, muziek

Werkgebied

  • Almere 25km
Talentcard®