Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Monique Kaal

Monique Kaal

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae







Personalia

*****************************

Opleiding

VWO Gevolgd van 1978 tot 1980.
HAVO Diploma behaald in 1982

Aanvullende cursussen
• Diverse Verkooptrainingen Commerciële Buitendienst. Diploma behaald in 1992
• Cursus Vervoer Gevaarlijke Stoffen (CCV). Diploma behaald in 1988
• Cursus Steno/Typen (Notuleren), diploma behaald in 1983


Talen

Nederlands: moedertaal
Engels: mondeling: goed schriftelijk: goed
Duits: mondeling: goed schriftelijk: goed


Competenties
• Teamspeler, maar ook zelfstandig
• Sociaal vaardig
• Organisatorisch en planmatig sterk
• Leidinggevend vaardig
• Ondernemende instelling en creatief vermogen
• Groot commercieel en logistiek inzicht
• Doorzetter

Overig
• Computervaardigheden: goed bekend met WP, Word, Windows XP, Lotus, Havard Graphics, Excel, diverse Mainframes, IBM DW & AS400. Bekend met ODBMS, JDEdwards, MS Word, MS Outlook, MS Office, Access, Axapta, SAP, Powerpoint en Metacom.
• In het bezit van rijbewijs BE.
• Ben meerdere seizoenen gastvrouw geweest in een skybox op vrijwillige basis.
• Hobby’s: koken, tuinieren, veel huisdieren.







sept. 2012- heden Visser, Smit & Hanab, Heteren
Administratief Werkvoorbereider

Het administratief voorbereiden van de dossiers t.b.v. het verkrijgen van een aansluiting
op de diverse disciplines, zoals aangevraagd door de opdrachtgever. Deze aansluitingen
worden door infrabeheer (water, gas, electra, cai) daar waar mogelijk, gecombineerd
door de aannemer aangesloten op de desbetreffende dienstleiding(s)(net). Daarnaast het
informeren van klanten omtrent alle statussen en het aanvragen van Klic-informatie t.b.v
de geplande graafwerkzaamheden.

dec. 2011 -2012 aug. Vonk Service en Onderhoud, Beneden-Leeuwen (parttime ter vervanging van ziekte)
Planner van de service-monteurs

2010 – 2011 nov. Relieve4you, Zetten
Als ZZP-er

Dienstverlening aanbieden aan 65+ers op het gebied van o.a.
zorg, klussen in huis, begeleiding, boodschappendienst, etc.

2009 - 2010 Aquaco B.V., Elst
Coordinator Service-Onderhoud-Aanleg

Plannen en aansturen van de monteurs voor service-,
onderhouds-, en aanlegwerkzaamheden bij een
installatiebedrijf. Afstemmen van de werkzaamheden met
leidinggevende. Onderhouden van contacten met de klanten.
Beantwoorden van technische vragen. Behandelen van kleine verkooporders.
Controleren van de uren en materialen m.b.t. de uitgevoerde werkzaamheden.
Bewaken van het rendement van de onderhoudscontracten.

2008 - 2009 Milder Holland BV, Bemmel
Commercieel Medewerker Binnendienst

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het maken en opvolgen van offertes. Daarnaast verwerkte en begeleidde ik orders aan klanten en benaderde prospects. Bovendien nam ik een groot deel van de klachtenafhandeling voor mijn rekening en verschafte productkennis& monsteraanvragen aan klanten. Tenslotte droeg ik zorg voor het onderhouden van een gedeelte van het leveringspakket. De commerciële kant, samen met het klantencontact sprak me erg aan.

2006 - 2008 UTS Verkroost Verhuizingen, Nijmegen
Commercieel Medewerker

Als commercieel medewerkster beheerde ik het dossier en complementeerde deze. Ook genereerde ik afspraken voor de buitendienst, het opvolgen van offertes. Tevens verrichtte ik het inplannen van de verhuizers en verder de gehele afwikkeling van (inter) nationale verhuizingen en handelde alle daarbij behorende douanezaken af, waardoor ik veelvuldig in contact stond met agenten in het buitenland.

2001 - 2006 Northern-Linen, Oosterhout
Logistiek Coördinator

Bij dit bedrijf functioneerde ik als intermediair tussen verschillende afdelingen ten behoeve van een zo optimaal mogelijke goederen doorstroming. Taken waren onder andere: Het inplannen van transporten vanuit Rusland naar heel Europa, voor belevering van ruwdoek (textiel) naar diverse warehouses en ververijen. Het navolgen van uitleveringen, het onderhandelen met vervoerders het aansturen van medewerkers in het warehouse en het afhandelen van bankgaranties en douanezaken waren mijn taken. Vooral de planning en het organisatorische werk vond ik erg uitdagend.



1998 - 2001 AGRI Retail, Arnhem
Commercieel Assistente

Als commercieel assistente kocht ik zelfstandig en op een internationale markt doe-het-zelf producten in, hield de servicegraden op niveau en bewaakte de levertijden. Ook het afstemmen van speciale verkoopacties met diverse leveranciers binnen- en buitenland behoorden tot mijn taken. Daarnaast had ik leidinggevende taken, waarbij ik verschillende afdelingen (warehouses) aanstuurde en ondersteunende taken uitvoerde t.b.v. de inkoper(s).


1996 - 1998 Kajani VOF, Velp
Parttime medeoprichtster eigen bedrijf

1992 - 1994 Combe Software, Gorinchem
Sales Representative

1988 - 1992 ICI Agrochemicals, Ridderkerk
Marketing Assistent / Management Assistent

Hierbij verrichte ik allerlei soorten marketing- & reclame- aktiviteiten, w.o. het ontwikkelen van advertenties, teksten, campagnes en het uitwerken hiervan. Beurzen begeleiden, standbouw (inrichting) en uitnodigingen klanten en het verzorgen van hotels, tickets en accommodaties. Ondersteuning management.

1985 - 1988 Luxan B.V. Chem.Pharm.Industrie, Elst
Assistente Registratie & Applicatiebeheerder

1984 - 1985 Paleis van Justitie, Arnhem
Registratie- en Documentatiemedewerker

1983 - 1984 Ziekenhuis Velp
Interne Opleiding Verpleegkundige A

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Zetten 50km
Talentcard®