Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Daphne Bronsaer-Loonen

Daphne Bronsaer-Loonen

Personalia

Leeftijd
45 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Financieel-administratieve ondersteuner met passie voor cijfers is op zoek naar een nieuwe uitdaging!

Na een inkrimping van het team bij mijn laatste werkgever zoek ik een nieuwe plek om mijn reeds opgedane ervaring weer ten uitvoer te brengen.

Ik ben op zoek naar een financieel-administratieve ondersteunende functie waarin cijfers en berekeningen een belangrijk onderdeel zijn. Ik ben zeer secuur, leergierig en werk graag in teamverband.

Werkzaamheden op een salaris-/ personeelsadministratie genieten de voorkeur, maar werkzaamheden op een financiële administratie kan ik zeker ook verrichten.

CURRICULUM VITAE

Opleidingen en cursussen

2013 – 2014
Arcus Contracting te Heerlen (start opleiding sept. 2013, Loonheffing 1 & 2 reeds in januari 2014 behaald, Arbeidsrecht volgt zo snel mogelijk, want ben in maart 2014 bevallen van ons 2e kindje)
Praktijkdiploma Loonadministratie PDL

2009
Learnit te Eindhoven
Cursus Excel 2007 Gevorderden (Functies, Draaitabellen, etc.)

2008
Loonconsult te Arnhem
4-daagse Basiscursus Salarisadministratie
Certificaat behaald: juni 2008

2000 – 2004
Hogeschool Zuyd, HEAO te Sittard
Studierichting: Bedrijfseconomie (duale traject)
Diploma behaald: juni 2004

1999 – 2000
Leeuwenborgh opleidingen, MEAO te Maastricht
Studierichting: Assistent Administrateur
Diploma behaald: juni 2000

1998
Leeuwenborgh opleidingen te Sittard
Cursus Tekstverwerken

1996 – 1998
Serviam, HAVO te Sittard
Diploma behaald: nee, maar wel 5 certificaten

1992 – 1996
Nic. Beckers, MAVO te Sittard
Diploma behaald: juni 1996

1992
Typecursus

Werkervaring

2002 – 2013
Odyssee B.V. te Maastricht

Als medewerker salarisadministratie houd ik me bezig met het controleren en transporteren van urenkaarten, controleren van declaraties, bijhouden van de verlofregistratie, het verwerken van mutaties in het salarispakket ADP Perman (voorheen PMS van Logica), maken van bruto-netto berekeningen, maandelijks het FTE-overzicht en Salariskosten overzicht maken t.b.v. de maandrapportage, onderhoud van personeelsdossiers, etc.

Als medewerker financiën houd ik me bezig met verificatiewerkzaamheden met betrekking tot declaraties, factuurvoorstellen en subsidie-gerelateerde documenten, factureren door middel van het AXAPTA-pakket (voorheen EXACT), controleren van de ingevoerde gegevens, het maken van overzichten die betrekking hebben op een soort kostprijsberekeningen, het periodiek opstellen van rapportages (voortgangsoverzichten / facturatiereview), registreren, samenvoegen, coderen en boeken van inkoopfacturen, boeken van de banken, betaalbaarstellen van betalingen, verzamelen, ordenen en verwerken van cijfermatige en andere administratieve gegevens, telefoon aannemen, doorverbinden, ‘standaard’-inlichtingen geven, etc.

Daarnaast heb ik regelmatig bijgesprongen op het Secretariaat (t.b.v. de voorfacturatie, invoeren projecten), etc.

Ook heb ik een paar maanden voor een paar uur per week bijgesprongen op de Facilitaire Dienst (Receptie: telefoon aannemen, doorverbinden, post verwerken en verzenden, gasten ontvangen; Repro: kopieerwerk maken en klaarzetten t.b.v. trainingen; Catering: vergaderingen verzorgen, etc.)

En ik ben gedurende 1 jaar OR-lid geweest, als afgevaardigde van de ondersteuning.

2001 – 2002
Essent Energie Zuid te Roermond (3 werkdagen)

Tot mijn takenpakket behoorde het aanleveren van gegevens die nodig waren voor de “meten = weten” rapportage (zoals turflijsten, signaleringen opvragen, klussen, aantallen correcties), onderzoek doen naar het aantal geschatte correcties en het ondersteunen van de afdeling MICA.

2001
Imtech Projects Zuid te Roermond (3 werkdagen)

Als assistent controller hield ik me bezig met het assisteren m.b.t. realisatie begroting, bij interne verslaglegging, controle tussenrekeningen / balansposten, coderen en boeken loongegevens personeel, verwerken verhuur materieel, controle analyse orderingang, verwerken offertekosten, boeken kasboek, vaste activa, PC privé project, etc.

2001
Kliq Zon te Eindhoven (klant Deloitte & Touche) Uithelpen op de debiteuren- /crediteurenadministratie, beschrijving van de taken: facturen coderen en inboeken en andere voorkomende werkzaamheden.

2001
Woon Profiel te Geleen (klant Deloitte & Touche) Uithelpen op de crediteurenadministratie, beschrijving van de taken: de facturen voorzien van een factuurgeleidestaat, de facturen invoeren en ter controle de bedragen optellen, de facturen accorderen (betaalbaar stellen), als er opdrachten zijn deze aan de betreffende factuur bevestigen, etc.

2000 – 2001
Deloitte & Touche te Sittard (3 werkdagen)

Werkzaam op de MKB-afdeling, beschrijving van de taken: het boeken van administraties in het boekhoudprogramma EXACT, het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen, etc.

2000
KPN Telecom te Maastricht

Stage op de crediteurenadministratie, beschrijving van de taken: facturen invoeren, scannen en opbergen, de telefoon aannemen, centercodes controleren, etc.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-09-2002 tot 30-09-2013
Odyssee B.V. te Maastricht:
1. Als medewerker salarisadministratie houd ik me bezig met het controleren en transporteren van urenkaarten, controleren van declaraties, bijhouden van de verlofregistratie, het verwerken van mutaties in het salarispakket ADP Perman (voorheen PMS van Logica), maken van bruto-netto berekeningen, maandelijks het FTE-overzicht en Salariskosten overzicht maken t.b.v. de maandrapportage, onderhoud van personeelsdossiers, etc.

2. Als medewerker financiën houd ik me bezig met verificatiewerkzaamheden met betrekking tot declaraties, factuurvoorstellen en subsidie-gerelateerde documenten, factureren door middel van het AXAPTA-pakket (voorheen EXACT), controleren van de ingevoerde gegevens, het maken van overzichten die betrekking hebben op een soort kostprijsberekeningen, het periodiek opstellen van rapportages (voortgangsoverzichten / facturatiereview), registreren, samenvoegen, coderen en boeken van inkoopfacturen, boeken van de banken, betaalbaarstellen van betalingen, verzamelen, ordenen en verwerken van cijfermatige en andere administratieve gegevens, telefoon aannemen, doorverbinden, ‘standaard’-inlichtingen geven, etc.

Daarnaast heb ik regelmatig bijgesprongen op het Secretariaat (t.b.v. de voorfacturatie, invoeren projecten), etc.

Ook heb ik een paar maanden voor een paar uur per week bijgesprongen op de Facilitaire Dienst (Receptie: telefoon aannemen, doorverbinden, post verwerken en verzenden, gasten ontvangen; Repro: kopieerwerk maken en klaarzetten t.b.v. trainingen; Catering: vergaderingen verzorgen, etc.)

En ik ben gedurende 1 jaar OR-lid geweest, als afgevaardigde van de ondersteuning.

Opleidingen

10-09-2013 tot 30-06-2014
Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL), Arcus Contracting te Heerlen (start opleiding sept. 2013, Loonheffing 1 & 2 reeds in januari 2014 behaald, Arbeidsrecht volgt zo snel mogelijk, want ben in maart 2014 bevallen van ons 2e kindje)

Meer over mij

Werkgebied

  • Sittard 25km
Talentcard®