Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Caroline Schilthuizen

Caroline Schilthuizen

(directie)secretaresse, management assistent, projectsecretaresse

Personalia

Leeftijd
61 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel
Professionele en betrokken management-assistent, sterk in organiseren en coördineren met gevoel voor verhoudingen en omgaan met vertrouwelijke informatie. Werkt graag zelfstandig (maar wel graag samen met anderen) en is proactief, initiërend, klantgericht, loyaal, flexibel en collegiaal en werkt zich op enthousiaste wijze snel in.
Kortom: de rechterhand van de manager!

Werkervaring
Maart 2014 – heden Stichting Kinderopvang Huizen: management assistent
Ondersteuning van de directeur, o.a. notuleren vergaderingen Raad van Toezicht en Centrale Ouder Commissie.

2013 – 2014 Koninklijke Visio, Huizen: Directiesecretaresse Facilitair, Inkoop en Bouw (FI&B) a.i.
Vervanging ter ondersteuning van de directeur met alle daarbij behorende secretariële taken.

2011 – 2013 Koninklijke Visio, Huizen: Bestuurssecretaresse
Volledige ondersteuning van de vice-voorzitter van de Raad van Bestuur met complex agendabeheer, beheer mailbox, etc. Bovendien ondersteuning van de bestuurssecretaris bij diverse taken zoals o.a. de correspondentie met de medezeggenschapsraden, klaarmaken en verzenden van vergaderstukken, organiseren van vergaderingen en notuleren.

2010 - 2011 Vialis bv, Houten: Secretaresse
Ondersteuning van de manager Finance & Control, o.a. agendabeheer en oppakken/bewaken van acties uit de mailbox, notuleren, oppakken contractbeheer, verlofregistratie en creditcardbeheer.

2009 - 2010 Ballast-Nedam Infra B.V., Nieuwegein: Tender Secretaresse
Primair ondersteunend voor de tendermanager met veel agendabeheer, voorbereiden en notuleren van vergaderingen in het Engels. Daarnaast ondersteuning aan het tenderteam met medewerkers vanuit de verschillende consortiumpartners. Correspondentie in het Engels; archivering grotendeels digitaal via SharePoint.

2006 - 2009 Verschillende functies op interim-basis
Via detachering verschillende functies gehad, veelal bij commerciële bedrijven (o.a. bij MLS, Pon Holdings, Welzorg Nederland, USG People), maar ook bij de Belastingdienst (CKC) en UWV (PPS-AG).

1998 - 2006 DHV Ruimte en Mobiliteit BV, Amersfoort: Sector-/Unitsecretaresse
Verantwoordelijk voor het sector-/unitsecretariaat, met daarnaast nog diverse andere taken zoals secretariaatsvoering van een groot marketingoverleg (BV-breed) en bij interne reorganisatie.

1998 OPG Groep, Utrecht: Directiesecretaresse a.i. (vervanging zwangerschapsverlof)
Volledige ondersteuning van de voorzitter van de Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen van OPG Groep, alsook voor de verslaglegging van de wekelijkse directievergaderingen.

1992 - 1998 Gijswijt Organisatie & Opleiding, Utrecht: Officemanager
De diversiteit aan taken ging van het beheer van het gebouw en het redigeren van offertes en andere correspondentie, tot de planning van trainingen voor tien trainers en het regelen van accommodatie voor meerdaagse trainingen, alsmede de ondersteuning van de directie. Tevens bijdrage geleverd aan het opstellen van het ISO-handboek ter verkrijging van certificatie.

1988 - 1992 NMT, Nieuwegein: Directiesecretaresse
Ondersteuning van de directeur van het bureau (tevens secretaris Hoofdbestuur) en notuleren van de MT-vergaderingen. Verder ondersteund bij de herstructurering van het Hoofdbestuur.

1987 - 1988 Ocrietfabriek BV, Baarn: Directiesecretaresse
Secretariaatsvoering en verslaglegging voor de directie en ondersteuning van P&O, klachtenbehandeling en indeling van ritten voor de servicemonteurs.

1985 - 1987 VVAA Financieel Economisch Adviesbureau, Utrecht: Secretaresse
Secretariaatsvoering voor het hoofd Marketing & Ondernemingsplanning.

Competenties
• Betrouwbaar
• Communicatief en sociaal vaardig
• Analytisch denkvermogen
• Zelfstandige teamspeler en collegiaal
• Representatief en flexibel
• Organisatorisch sterk
• Professioneel en loyaal
• Ondernemend en enthousiast
• Proactief en initiërend.

Overig
• Werkervaring met MS Office en Lotus Notes
• In het bezit van rijbewijs B
• In mijn vrije tijd heb ik verschillende organisatorische- en bestuursfuncties bekleed
• Hobby’s: tuinieren, dansen, zeilen, lezen, wandelen.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

augustus 1985 tot heden
Zeer ruime ervaring als (directie)secretaresse en management-assistent, professioneel en betrokken, sterk in organiseren en coördineren met gevoel voor verhoudingen en omgaan met vertrouwelijke informatie. Werkt graag zelfstandig (maar wel graag samen met anderen) en is proactief, initiërend, klantgericht, loyaal, flexibel en collegiaal en werkt zich op enthousiaste wijze snel in.
Kortom: een onmisbare rechterhand van de manager!

Opleidingen

juni 1983 tot heden
Diploma's: Atheneum, Schoevers directie-secretaresse en management assistent
Diverse cursussen gericht op secretariële vaardigheden en praktijktrainingen zoals Persoonlijk Presenteren, Doelmatig Lezen, Klantgericht Corresponderen & Telefoneren en Timemanagement en
diverse cursussen op het gebied van gegevensverwerking, zoals MS Office (waaronder SharePoint).

Meer over mij

Werkgebied

  • Huizen 25km
Talentcard®