Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Bianca Hey

Bianca Hey

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum Vitae

Rijbewijs: B

Opleidingen

2009
Cursus Excel : opfriscursus

2005 - 2006
managementvaardigheden (cursus) : goede resultaten behaald
(HBO niveau)

1994 - 1995
receptioniste/telefoniste (MBO niveau) : diploma behaald

1981 - 1985
LHNO vrije richting (VMBO niveau) : diploma behaald


Werkervaring

01-2014 – HEDEN
Functie : Medewerker data entry
Werkgever : Cintas (via Tempo Team Uitzenden)
Uren per week : 25
Omschrijving : Het invoeren van dossiers in de computer. Controleren op juistheid en zo nodig wijzigen.

10-2013 – 12-2012
Functie : Commercieel medewerker binnendienst
Werkgever : Studio148
Uren per week : 30
Omschrijving : Telefonische verkoop van de dierenkortingskaart.

02-2013 – 02-2014
Functie : Moderator
Werkgever : Upjers
Uren per week : Wisselend
Omschrijving : Het behandelen van spelersvragen over het spel op http://forum.nl.upjers.com. Het op orde houden van bepaalde onderdelen van het forum zodat het forum netjes en overzichtelijk is en blijft. Inwerken van nieuwe moderators. Bij sollicitaties van nieuwe moderators samen met de communitymanager bepalen wie de functie krijgt.

03-2012 – 09-2013
Functie : Diverse administratieve opdrachten
Werkgever : Tempo Team Uitzenden
Uren per week : 40
Omschrijving : Diverse opdrachten waaronder datatypiste en ander administratief werk.

02-01-2012 – 03-2012
Functie : Data entry medewerkster
Werkgever : ABN AMRO
Uren per week : 40
Omschrijving : Het invoeren van dossiers in de computer (Excel) d.m.v. scannen of handmatige data input. Controleren op juistheid en zo nodig wijzigen.

05-2011 - 11-2011
Functie : Datatypiste
Werkgever : Koninklijke Saan
Uren per week : 40
Omschrijving : Het invoeren van dossiers in de computer. Controleren op juistheid en zo nodig wijzigen.

2010 - 2011
Functie : (Super)Moderator
Werkgever : BigPoint/TravianGames
Uren per week : wisselend
Omschrijving : Het behandelen van spelersvragen over het spel op http://www.zoomumba.nl en http://www.wewaii.nl. Het wijzen op de forumregels waarbij het soms nodig is om waarschuwingen of zelfs bans op te leggen. Evt. ook bijhouden van het bijbehorende forum. Samen met de communitymanager bepalen wie de functie van moderator krijgt.

2009 - 2010
Functie : Adviseur Technische Helpdesk
Werkgever : Unamic/HCN via Payroll
Uren per week : 32 uur
Omschrijving : Aannemen van de telefoon en beantwoorden klantvraag op het gebied van radio/televisie. Evt. Doorverbinden naar juiste afdeling.

2009
Functie : Webshop/collectie coördinator
Werkgever : Prénatal
Uren per week : 40 uur
Omschrijving : Verantwoordelijk voor het juist tonen van de foto’s op de website. Bijwonen en notuleren van vergaderingen. Bijhouden van volledige collectie. Bewerken (Photoshop) van de foto’s. Aansturen en coördineren van de magazijnmedewerkers.

2008
Functie : Financieel adviseur binnendienst/callcenteragent
Werkgever : FlevoCall/BellSell
Uren per week : 24 uur
Omschrijving : Verantwoordelijk voor een correcte, volledige en op maat gemaakte telefonische advisering aan potentiële klanten.

2008
Functie : Klantadviseur
Werkgever : UWV via Randstad
Uren per week : 32 uur
Omschrijving : Beantwoorden vragen van klanten over WW-uitkering. Doorverbinden klanten andere uitkeringen.

2004 - 2008
Functie : Eigenaar websites
Werkgever : Geen
Uren per week : Wisselend
Omschrijving : Volledig onderhouden van 3 websites en versturen van bijbehorende mailings. Bijhouden van het ‘gezicht’ van de sites d.m.v. toevoegen en verwijderen van tekst en plaatjes. Het zelf maken van mailings met een HTML programma. Wijzigen van kleine delen PHP.

2003 - 2005
Functie : locatiesupervisor
Werkgever : DMI
Uren per week : 40 uur
Omschrijving : Datatypiste, supervisor. Invoeren van data en n.a.w.-gegevens. Begeleiden en inwerken van nieuwe collega’s. Sollicitatiegesprekken bijwonen en daarna de gesprekken doornemen met de manager om te bepalen wie de nieuwe collega wordt. Het volledig zelfstandig onderhouden van klantcontacten om nieuwe opdrachten aan te nemen.

Taalvaardigheid

Taal Mondeling Schriftelijk
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Engels Goed Goed

Systeemkennis
Windows XP – Vista – W7 – Mac – Windows8
MS Office

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Meer over mij

Werkgebied

  • Almere 10km
Talentcard®