Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Tineke de Jonge

Tineke de Jonge

Personalia

Leeftijd
70 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Opleiding

2000-2002 Master European Facility Management University of Greenwich
1997 Opleiding Senior Facility Manager bij FMH
1996 Opleiding Facility Manager bij FMH
1989-1992 Kort Hoger Onderwijs Open Universiteit (Organisatiekunde, Ondernemingsplanning, Operationeel Management, Marketing, Personeelsbeleid)
1972-1975 MEAO Commercieel Economische richting
1966-1971 MULO-A

Cursussen/workshops
Functioneel Leidinggeven, Adviesvaardigheden, Interne Audit, HACCP, Auditing HACCP, VCA-VOL, Business Control, Financial Management for not-Financial Managers, Prince-2.

Overige
Begeleiden van trainees en studenten.


Werkervaring

Medio 2009 tot heden
AAFM • Facility Manager voor het NS Account, regio Noordoost. In deze functie was ik verantwoordelijk voor de uitvoering en verbetering van alle FM Services voor een groot aantal locaties.






2000-
tot medio 2009
NS Facilitair Bedrijf


NS Facility Services
• Account Manager NS Facilitair Bedrijf NS. Bijvoorbeeld: onderhouden klantcontacten, inventariseren en analyseren van wensen en behoeften van onder andere strategische huisvestingswensen- en eisen en deze vertalen naar de best mogelijke oplossing.
• Projectmanager procesproject. Bijvoorbeeld: AIDA- project NS Bedrijfscatering
• Projectmanagement/projectleider verbouwings- en verhuistrajecten.
• Interim Facility Management bij externe- en NS klanten:
- Hoofd Technische en Huishoudelijke Dienst bij opdrachtgever Rijkswaterstaat in kader pilot samenwerking Rijksgebouwendienst en NS-Facility Services. Het mede opzetten van een professionele facilitaire organisatie, uitvoering geven aan de beheertaken en het verkrijgen van inzicht of de RGD ook het beheer kan gaan uitvoeren. Leidinggeven aan de afdeling.
- Interim Hoofd Facilitaire Zaken NS Opleidingen. Leidinggeven aan de afdeling.
- Interim Hoofd Facilitaire Afdeling bij Strukton. Leidinggeven aan de afdeling.

1992-1999
NS Railinfra-beheer Hoofd Facilitaire Zaken bij Projectorganisatie HSL-Zuid (Railinfrabeheer)
• Ontwikkelen operationeel en tactische beleid van de afdeling
• Leidinggeven aan afdeling Facilitaire Zaken.
1990-1992 Diverse functies bij uitzendbureau zoals directiesecretaresse.
1989-1990 Wereldreis.
1981-1989 Diverse functies bij Digital Equipment zoals Account Administrator, Logistiek Coördinator Opleidingscentrum.
1979-1981 Diverse functies bij het uitzendbureau.
1971-1979 NS Persdienst: verschillende voorbereidende en ondersteunende werkzaamheden bij NS Persdienst.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-07-1971 tot 01-04-2014
Werkervaring

Huidig: bestuursfunctie bij 2 verenigingen.

01-07-20009-01-04-2014
AAFM • Facility Manager voor het NS Account, regio Noordoost. In deze functie was ik verantwoordelijk voor de uitvoering en verbetering van alle FM Services voor een groot aantal locaties.






2000-
tot medio 2009
NS Facilitair Bedrijf


NS Facility Services
• Account Manager NS Facilitair Bedrijf NS. Bijvoorbeeld: onderhouden klantcontacten, inventariseren en analyseren van wensen en behoeften van onder andere strategische huisvestingswensen- en eisen en deze vertalen naar de best mogelijke oplossing.
• Projectmanager procesproject. Bijvoorbeeld: AIDA- project NS Bedrijfscatering
• Projectmanagement/projectleider verbouwings- en verhuistrajecten.
• Interim Facility Management bij externe- en NS klanten:
- Hoofd Technische en Huishoudelijke Dienst bij opdrachtgever Rijkswaterstaat in kader pilot samenwerking Rijksgebouwendienst en NS-Facility Services. Het mede opzetten van een professionele facilitaire organisatie, uitvoering geven aan de beheertaken en het verkrijgen van inzicht of de RGD ook het beheer kan gaan uitvoeren. Leidinggeven aan de afdeling.
- Interim Hoofd Facilitaire Zaken NS Opleidingen. Leidinggeven aan de afdeling.
- Interim Hoofd Facilitaire Afdeling bij Strukton. Leidinggeven aan de afdeling.

1992-1999
NS Railinfra-beheer Hoofd Facilitaire Zaken bij Projectorganisatie HSL-Zuid (Railinfrabeheer)
• Ontwikkelen operationeel en tactische beleid van de afdeling
• Leidinggeven aan afdeling Facilitaire Zaken.
1990-1992 Diverse functies bij uitzendbureau zoals directiesecretaresse.
1989-1990 Wereldreis.
1981-1989 Diverse functies bij Digital Equipment zoals Account Administrator, Logistiek Coördinator Opleidingscentrum.
1979-1981 Diverse functies bij het uitzendbureau.
1971-1979 NS Persdienst: verschillende voorbereidende en ondersteunende werkzaamheden bij NS Persdienst.

Opleidingen

01-07-1971 tot 01-07-2002
Opleiding

2000-2002 Master European Facility Management (MSc) Saxion Hogeschool
1997 Opleiding Senior Facility Manager bij FMH
1996 Opleiding Facility Manager bij FMH
1989-1992 Kort Hoger Onderwijs Open Universiteit (Organisatiekunde, Ondernemingsplanning, Operationeel Management, Marketing, Personeelsbeleid)
1972-1975 MEAO Commercieel Economische richting
1966-1971 MULO-A

Meer over mij

Werkgebied

  • Amersfoort 25km
Talentcard®