Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mirjam Banen- Molekamp

Mirjam Banen- Molekamp

Personalia

Leeftijd
59 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Medewerkers coachen, motiveren en inzicht in zichzelf en in de belangen van anderen helpen krijgen. Dat is mijn werk. ☎ 06-41524364 ✉ mirjam.banen@gmail.com.

Mijn naam is Mirjam Banen, coach en trainer.

Weet u dat een gemotiveerde medewerker een hogere productie van goede kwaliteit levert en dat dit direct een positieve invloed op de klanttevredenheid heeft?
Het is mijn werk om de motivatie van uw medewerkers te verbeteren.
Ik help mensen meer inzicht in zichzelf en in (de belangen van) anderen te krijgen, zowel privé als werk gerelateerd.
Mijn kracht ligt in het oprecht aandacht hebben voor de persoon tegenover me. Ik ben betrouwbaar, straal vertrouwen uit maar ik kan ook een spiegel voor houden en confronteren wanneer dit nodig is.
Mijn overtuiging is dat mensen of het nu medewerkers, cursisten of werkzoekenden zijn, die zich gehoord en gewaardeerd voelen, meer bereid zijn om aan de gestelde doelen te werken.

Voor u als werkgever zou dit inhouden dat mogelijk uw:
- Service verbetert
- Omzet stijgt
- En uw kosten, denk aan ziekteverzuim of onnodig veel verloop, naar beneden gaan.

Bent u nieuwsgierig geworden wat ik voor u kan betekenen?

Ik ga graag een gesprek met u aan.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1-1-2006 tot 31-12-2012
Augustus 2010 – januari 2013
Coach/ Trainer
Binnen deze huidige functie verrichte werkzaamheden:

 Monitoren op kwaliteit en inhoud van de gesprekken en dit terugkoppelen aan de betrokken klantadviseur.
 Sturen op de gestelde jaardoelen van het UWV
 Coachen van “Outliers” zodat deze weer aan de gestelde normen gaan voldoen.
 Coachen/begeleiden van re-integrerende klantadviseurs
 Coachen van klantadviseurs die in een leertraject zitten.
 Aanleveren van bedrijfsproces informatie aan de opleidingsafdeling van het UWV om te komen tot protocollen en lesplannen
 Reviewen van het gemaakte lesmateriaal
 Zelf ontwikkelen, schrijven van lesplannen voor o.a.
het Introductieprogramma nieuwe klantadviseurs,
Communicatietraining in- en doorstroom,
WAO/WIA training,
WW training,
Ziektewet training,
WG is Werk training
Refresh trainingen voor systemen en KTO dagen.
 Het geven van alle voorkomende trainingen waaronder:
Introductiedagen
Communicatietrainingen (zowel voor nieuwe klantadviseurs als zittende medewerkers)
Wetstrainingen (Ziektewet, WAO/WIA, WW, WB)
Systeemtrainingen (behorende bij de wet die getraind werd)
Integriteitstraining.
 Na opleiding klantadviseurs begeleiden, coachen en beoordelen binnen de zogenaamde “begeleid bellen“ periode.
 Intensief coachen van klantadviseurs op kennis of vaardigheden.


januari 2006
Klantadviseur (via uitzendbureau) op het klant contact centrum werkgevers- en
werknemerstelefoon UWV.

Binnen deze huidige functie verrichte werkzaamheden:
Het beantwoorden van werkgeversvragen over de sociale verzekeringen.

Opleidingen

1-9-2007 tot heden
05-2013 gestart Opleiding Gewichtsconsulente
02-2013- 05-2013 HBO Loopbaancoaching via Scheidegger/NCOI
2012-2013 HBO Coaching via Scheidegger/NCOI
2011-2012 Basisopleiding Coach via Scheidegger/NCOI
2009-2010 Opleiding Bedrijfscounselling
2008 Basis cursus stresscounselling
2008 Basis cursus gesprekscounseling
2008 Training didactische vaardigheden (UWV)
2007 HPMT training programma in kader van COPC certificering UWV

Meer over mij

Werkgebied

  • Almere 50km
Talentcard®