Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonlijk profiel
Ben een ervaren medewerker en een gevoelsmens die door zijn skills in staat is om een team dat niet goed samenwerkt dichter bij elkaar te brengen en daarmee enthousiasme creëert en uiteindelijk de beoogde resultaten. Ik ben een coachende medewerker die collega’s meeneemt in de stroom van de dag en de veranderingen binnen en buiten de “wereld” om ons heen.
Ben daarnaast iemand die goed communiceert en die veranderingen vanaf de werkvloer implementeert en mensen betrekt en enthousiasmeert voor de in te zetten veranderingen.
Ben daarnaast een enthousiaste, secure, efficiënte, service-/ resultaatgerichte medewerker die oog heeft voor zijn omgeving, organiseren goed afgaat, die uitdagingen zoekt in zijn werk en mensen daarin mee trekt door middel van coaching/begeleiding. Daarbij staat ook zeker de klant centraal. De glimlach, het enthousiasme en plezier zijn voor mij belangrijke ingrediënten naar klanten toe. Heb daarin ook ruime ervaring in de advisering van cliënten met betrekking tot zowel het particuliere als zakelijke segment.
Ik ga er 100% voor en verwacht dat ook van mijn collega’s. Ik ben resultaatgericht en met mijn enthousiasme en winnaarsmentaliteit zorgt ik dat wij onze doelstellingen behalen. Andere kenmerken zijn open, humor, eerlijk en direct.
Heb ruime ervaring opgedaan binnen het commerciële, het administratieve, de call center-/, Retail-/klantomgeving, de zorg-, productie- en logistieke-/transportomgeving en uiteraard het Bank-/ en Verzekeringswezen.
Resume:
Heb veel ervaring in veel takken van “sport” en ben daardoor breed inzetbaar. Verder heb ik veel ervaring op het gebied van “ziekteverzuimbestrijding”(project), daar waar nodig aanpassen en implementeren van zowel nieuwe als gewijzigde processen en het zowel als deelnemer als projectleider meedraaien/initiëren van projectopdrachten. Ook het werken conform LEAN heb ik al meerdere malen toe mogen passen.
De ontwikkeling van zowel organisatie als mens is voor mij een belangrijk onderdeel in mijn functioneren om van hieruit zowel de kwaliteit-/, de medewerkers-/, mezelf als wel de klanttevredenheid te vergroten/verbeteren.