Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Sabine van Leest - Albada Jelgersma

Sabine van Leest - Albada Jelgersma

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Door brede, internationale werkervaring ben ik flexibel inzetbaar op verschillende functies. Ik kan goed luisteren en inspelen op de wensen van klanten. Mijn communicatieve vaardigheden en commercieel inzicht maken dat ik betrokken ben bij het bedrijfsproces én klanten. Ik ben positief ingesteld en in staat mijn omgeving te enthousiasmeren. Flexibiliteit maakt dat ik mezelf snel aan pas zonder mijn eigenheid te verliezen. Mijn baan is afwisselend, uitdagend en doet een beroep op mijn kwaliteiten.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-06-2000 tot 01-01-2013
Euro Relais / Belvilla / @Leisure B.V.
Product Manager / Product Support medewerker
Taken: het opstellen en het opvolgen van een acquisitieplan, acquireren, bezoeken van nieuwe vakantiehuizen in NL, België en Groot Brittannië (specialiteit: ter plaatse fotoreportages maken), relatiebeheer huiseigenaren van bestaande huizen.
Medio 2000 werd het product "Vlaanderen" nog niet aangeboden. Ik ben verantwoordelijk geweest voor de succesvolle ontwikkeling en het in de markt zetten van dit product.
Resultaat: Het gemiddelde doel behaald om 120 nieuwe woningen per jaar de acquireren met een goede commissie. Vanuit mijn functie verantwoordelijk voor ongeveer 10% van de totaalomzet.

1999 tot 2000
IAP Nederland B.V. / Connect People
Sales Representative
Taken: emiddeling tussen Engelse werknemers en Nederlandse bedrijven, zorgen voor tickets, huisvesting en voertuigen voor Engelse werknemers, contacten onderhouden met moederkantoor in Groot Brittannië evenals klanten en contractors.
Verantwoordelijk voor de restyling van de organisatie (opdracht moederbedrijf). Verhuizing gecoördineerd, uitstraling organisatie verbeterd (vindbaarheid potentiële werkgevers en werknemers).
Resultaat: Grotere naamsbekendheid en meetbare toename opdrachten.

1997 tot 1999
Randstad Uitzendbureau B.V.
Intercedente
Taken: Werving en selectie van uitzendkrachten, intake gesprekken, organiseren van wervingsactiviteiten voor (potentiële) werkgevers en werknemers, relatiebeheer.
Sinds 1998 ABCare (inhouse bij Thuiszorg Midden Brabant) via Randstad Uitzendbureau B.V.
Personeel medewerker
Taken: werving en selectie van oproep medewerkers, dossiers aanleggen, beheren van oproeppool, plannen van oproepkrachten, contacten onderhouden met oproepkrachten en teamleidinggevenden, het verwerken van salarissen.
Resultaat: mede verantwoordelijk voor de succesvolle opstart en ontwikkeling van een particulier bureau op gebied van personeelszaken voor onze klant Thuiszorg Midden Brabant opgestart, ABCare.

1995 tot 1997
Randstad Uitzendbureau B.V.
Uitzendkracht
Voor verschillende commerciële bedrijven als uitzendkracht in verschillende functies.
Telefoniste / Receptioniste, Management assistente, Administratief medewerkster, Commercieel medewerkster/adviseur

1994 tot 1995
ACS All Office te Giessen
Management Assistente
Taken: telefoon, receptie, commerciële binnendienst, planning, crediteuren / debiteuren bewaking, adviezen en verkoop producten

1985 tot 1995
Super de Boer te Rosmalen
Oproepmedewerkster en vakantie hulp
Medewerkster op alle afdelingen

Opleidingen

01-09-1993 tot 01-07-1994
Schoevers Opleidingen Tilburg, Receptioniste / Telefoniste. Diploma.

01-09-1992 tot 01-07-1993
EF Internationale Talenschool Santa Barbara, CA, USA. Diploma

01-09-1990 tot 01-07-1992
Grafisch Lyceum Eindhoven

01-09-1985 tot 01-07-1990
Heilig-Grafinstituut Turnhout, België, Bouw- en beeldende kunsten. Certificaat

Meer over mij

Werkgebied

  • Ravenstein 50km
Talentcard®