Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Omid Anwari Ma.

Omid Anwari Ma.

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Perzisch
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Perzisch
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Doelstellingen
Wie beter wil, denkt na, leest, filosofeert, kijkt in de spiegel, vraag om feedback en zet vervolgens een flinke stap vooruit. Het begint immers met een goed plan. Een plan dat zowel marktgericht als klantgericht werkt. Een koersbepaling die de zwakke- en sterke punten van het beleid in kaart brengt en de doelen en de werkprocessen laat slagen. Kortom, een positief resultaat. En wie resultaten wil, is bij mij aan het goede adres. Met mij haalt u een analytische, communicatieve en maatschappelijk betrokken trouble-shooter in huis. Een kritische aanvulling met een breed algemene kennis. Iemand die durft buiten zijn eigen persoonlijke denkkaders te treden en verbanden kan leggen tussen verschillende zaken. Met als resultaat dat ik een bepaald vraagstuk op verschillende manieren analyseer en altijd kritisch naar mijn eigen handelen en dat van anderen kijk.

Mijn eerste mijlpaal om binnen 10 jaar het meeste rendement uit het onderwijs te halen, had ik in 2003 gezet en in de zomer
van 2013 verwezenlijkt. Voor de komende 10 jaar heb ik als doel om mijn grenzen nog verder op te zoeken en het liefst op een plek waar mijn hart ligt. Een terrein waar ik mijzelf continu onder vergrootglas kan zetten en waar (persoonlijke) ontwikkeling het sleutelwoord is. Een tweede ambitie die ik nastreef is mijn leidinggevende kwaliteiten op een zodanig niveau te tillen om grote projecten te kunnen leiden. Om dit te kunnen realiseren, ben ik van plan om het aankomend jaar met de Post-HBO opleiding Kwaliteitsmanagement te beginnen en daarna met mijn tweede Mastertraject ‘Master in Business Administration’.

Mijn motto: werken, leren, Excelleren!

Referenties
Mevr. Christine Bleijenberg (Hogeschool Utrecht - Medewerkster lectoraat) 06-188 86 598
Dhr. Brain Maston (Hogeschool Utrecht - Docent school voor journalistiek) 06-435 29 442
Dhr. Reintjan Rennes (Hogeschool Utrecht - Lector crossmediale communicatie) 06-184 98 724
Mevr. Janet Den Ouden (Hogeschool Utrecht - Senior Front Office) 088-481 3876
Dhr. Kees Willems (Hogeschool Utrecht - senior Back Office) 06-553 88 303
Mevr. Gabrielle van den Berg (Universiteit Leiden - Hoogleraar Cultural History) 071-527 20 23
Dhr. A.A. Seyed-Ghorab (Universiteit Leiden - Hoogleraar Persian languages and literature)
071-527 22 87
Mr. Johnny Cheung (Universiteit Leiden - department of the languages and cultures of Near and Middle East)
071-527 22 87
Dhr. Rutger Brouwer (Mazars Accountantsbureau – Hoofd accountant) 06-287 40 938
Dhr. René van Kampen (Gemeente Almere - Senior communicatie) 06-510 62 684
Dhr. Rachid Janssen (MPSS Security & Services – Algemeen directeur) 06-862 16 551


Opleidingen & Kwalificaties
2012-2013 Master in Politics, Society and Economics of Asia
Universiteit Leiden

2012-2013 Excellentieprogramma ‘Leiden Leadership Programme’
Universiteit Leiden


2009-2012 Bachelor in Midden-Oosten studies met specialisatie Perzische talen & culturen
Minor: Bedrijfswetenschappen met vakken in Marketing management, Financial management, HRM en
Business Entrepreneurship.
Universiteit Leiden

2007-2008 Beveiliger II
Best Alert Security & Hospitality School

2003-2007 Bachelor in Integrale Veiligheidskunde
Hogeschool Utrecht

1999-2003 Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs (HAVO)
Profiel Economie en Management met Wiskunde A1+2 en Informatica.

Cursussen
2014 Cursus VCA-vol voor operationeel leidinggevenden
Opleidingscentrum Westpoort

2013 Cursus Timemanagement
Universiteit Leiden

2011 Zomercursus ‘Expression of Islam’
Simon Fraser University en Aga Khan University Londen

2008 Algemene Militaire Opleidingen (AMO)

2008 Lease Bachelor (interne opleiding via Arval Lease maatschappij)

2006-2007 BHV, AED en EHBO certificaat
NIBHV en Oranje Kruis

Werkervaring
2013-2014 MPSS Security & Services: operationeel leidinggevende/ kwaliteitsadviseur (freelance).
Een selectie van mijn werkzaamheden:
 - Opstellen van het kwaliteitsplannen;
 - Opstellen/voorbereiden van de nodige slagwerken t.b.v. de audits voor de keurmerken Beveiliging,
ISO 9001:2008, ISO 14001, NEN 4001 en VCA;
 - Initiëren, plannen en zorgdragen voor trainingen op het gebied van kwaliteitszorg ter verhoging van het technische
kwaliteitsbewustzijn binnen de organisatie;
- Initiëren, coördineren en begeleiden van verbeterprogramma’s ter verhoging van het kwaliteitsniveau van de diensten
en vermindering van de interne en externe faalkosten;
- Toezien op het correct en volledig opstellen, vastleggen, vrijgeven en beheren van procedures, productspecificaties,
in- en verkoopspecificaties, controle protocollen en instructies om de vereiste kwaliteit van het product te
definiëren, te kunnen meten en te evalueren;
 - Zorgdragen voor het beschikbaar zijn van praktisch hanteerbare normen in de vorm van werkinstructies;
 - Toezien en aanspreken van medewerkers op naleving van procedures en instructies.

2010-heden ASI Security: Beveiligingsbeambte bij de Hogeschool Utrecht.
Een selectie van mijn werkzaamheden:
 - Zelfstandig beveiligen van objecten en terreinen;
 - Ontvangen en doorverwijzen van de medewerkers en bezoekers;
 - Verzorgen van incidentopvolging;
 - Coördineren en controleren van veiligheidsprotocollen en persoonlijke beschermingsmiddelen;
 - Bedienen van de brandmeldinstallatie;
 - Begeleiden van de professionele hulpverleners bij calamiteiten;
 - Lid van de ondernemingsraad.

2009-2010 Securitas: Beveiligingsbeambte bij de voorziening tot samenwerking Politie Nederland (vtspn).

2008-2009 Arval Leasemaatschappij: Junior inkoper
Een selectie van mijn werkzaamheden:
 - Ondersteunen en begeleiden van de hoofd-inkoper;
 - Coördineren van de geplaatste orders;
 - Controleren van de levertijd en deze rapporteren aan de Hoofd-Inkoper en de klant;
 - Bijhouden/archiveren van de administratie.

2007-2008 Group 4 Securicor: Mobiele surveillant.

2002-2008 Makro groothandel: Afdelingsleider
Een selectie van mijn werkzaamheden
 - Verantwoordelijk voor de capaciteit- en orderplanning binnen de eigen afdeling;
 - Verantwoordelijk voor het naleven van de werkinstructies aangaande Arbo- en veiligheidsvoorschriften;
 - Verantwoordelijk voor de veiligheid en welzijn van de medewerkers op de afdeling middels vaststaande
kwaliteitsvoorschriften;
 - Controleren van de levertijd en deze rapporteren aan de verantwoordelijke divisiemanager;
 - Controleren van de voorraad volgens de FIFO procedure.

1998-2002 Verschillende (commerciële) bijbanen bij o.a. IKEA, Mannheimer verzekeringen en Servex.

Stages
2013 In samenwerking met het Lectoraat Crossmediale Communicatie in het publieke domein (verbonden aan
Hogeschool Utrecht) een communicatie onderzoek verricht binnen gemeente Almere. Ik heb een evaluatieonderzoek gedaan naar de effecten van Factor C. Factor C is een communicatie-tool die beleidmedewerkers de meerwaarde van communicatie laat inzien. Door alle betrokken partijen bij voorbaat
in kaart te brengen en hen een plaats te geven in de communicatieladder wordt de kans op
miscommunicatie verkleint en tegelijkertijd de efficiëntie vergroot. Tevens heb ik afdeling Communicatie
van de gemeente Almere aanbevelingen gedaan omtrent de promotie en het creëren van draagvlak van
deze methodiek onder de beleidmedewerkers.

2012-2013 Als onderdeel van het Excellentieprogramma ‘Leiden Leadership Programme) heb ik in teamverband een onderzoek verricht naar de bestaande (extern-gerichte) kernwaarden binnen provincie Utrecht midden in
een organisatieverandering. Het doel van deze onderzoek was om te kijken hoe deze kernwaarden die
top-down waren geformuleerd onder de medewerkers worden beleefd. De vraag die wij kregen was om de
behoeften en de wensen van de medewerkers te toetsen en daarin het managementteam van provincie
Utrecht van advies te voorzien.

2005-2006 Als onderdeel van mijn HBO studie Integrale Veiligheidskunde heb ik binnen Dienst Justitiële Inrichtingen (locatie Over-Amstel) op de afdeling Bedrijfshulpverlening stage gelopen. Gedurende deze stage heb ik de bestaande BHV-protocol, calamiteitenplan en het interne alarmeringsplan geoptimaliseerd en deels
opnieuw herschreven.

2004-2005 Als onderdeel van mijn HBO studie Integrale Veiligheidskunde heb ik binnen voetbal club FC Utrecht stage gelopen. In deze stage lag het accent vooral op veiligheidsvoorschriften bij de toegangscontrole.
Gedurende deze stage heb ik nauw samen moeten werken met de politie Utrecht en heb voor het eerst
kennis gemaakt met de juridische kant van algemene plaatselijke verordeningen en eventmanagement.

2004-2005 Als onderdeel van mijn HBO studie Integrale Veiligheidskunde heb ik binnen Bureau Jeugdzorg Utrecht
stage gelopen. In deze stage lag het accent vooral op het meten van de kwaliteit van de dienstverlening
van Bureau Jeugdzorg. Hiervoor heb ik een team van verschillende disciplines contact opgezocht met ex-
cliënten en/of ouders van bureau Jeugdzorg en hen geïnterviewd over de hulp die zij kregen via bureau
Jeugdzorg. De gegevens vervolgens in statistieken veranderd en aan bureau Jeugdzorg aangeboden.

Extra curriculaire activiteiten
2011-heden Vrijwilligerswerk als studentdocent/huiswerkbegeleider bij verschillende middelbare scholen.

2008-2009 Vrijwilligerswerk bij de Koninklijke Landmacht (Natres).
Gestationeerd op de Prins Bernard kazerne Amersfoort.

2002-2007 Vrijwilligerswerk voor de Vluchtelingenwerk Nederland.

2003-2013 Verschillende bestuur- en mentor functie gedurende mijn HBO en universitaire studies.

Persoonlijke eigenschappen /competenties
Organiserend vermogen, analytisch vermogen, communicatief vaardig, maatschappelijk betrokken, klantgericht, doorzettingsvermogen, integer, besluitvaardig, resultaatgericht en flexibel.

Talenkennis
Mondeling Schriftelijk
Nederlands ***** *****
Perzisch ***** *****
Dari ***** *****
Engels ***** *****
Duits *** ***
Pashto * **

Vrije tijd
Voetballen, lezen, leren, culturele uitstapjes, uit eten en vrijwilligerswerk verrichten.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Starter
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2013 tot 2014
Kealiteitsadvideur/Operationeel leidinggevende bij MPSS Security & Services

2010
Beveiligingsbeambte bij ASI Security

2008 tot 2009
Junior Inkoper bij Arval lease maatschappij

2002 tot 2008
Afdelingsleider bij Makro groothandel

Opleidingen

2012 tot 2013
WO Master in Politics, Society and Economics of Asia

2009 tot 2012
WO Bachelor in Midden-Oosten studies

2003 tot 2007
HBO bechelor in Integrale Veiligheidskunde

2012 tot 2013
WO Excellentieprogramma 'Leiden Leadership program'

Meer over mij

Werkgebied

  • Zeist 50km
Talentcard®