
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Met mijn sterke creatieve eigenschappen, handel ik oplossingsgericht en zijn problemen voor mij uitdagingen. Mijn analytisch denkvermogen stelt mij in staat om “out of the box” te denken. Door mijn servicegericht denken en doen, staat de klant centraal. Verder hecht ik veel waarde aan respectvol en sociaal met elkaar omgaan.
Trefwoorden: Enthousiast, optimistisch, communicatief, leergierig, cijfermatig inzicht,
verantwoordelijk, humor en sociaal weerbaar.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1999 tot 2013
Allround Debiteurenbeheerder bij Achmea, de werkzaamheden waren:
Het afstemmen en plannen van werkzaamheden voor de afdeling. Bij operationele vraagstukken, intern/extern was ik het aanspreekpunt. Op het moment van het niet nakomen van afspraken op procedureel en persoonlijk gebied was ik verantwoordelijk voor de terugkoppeling richting teamleiding.
Daarbij voerde ik sollicitatiegesprekken, coachen en aansturen van collega’s.
Verder heb ik aan diverse projecten deelgenomen, waaronder het klantgericht inrichten van de werkzaamheden op de afdeling Debiteurenbeheer.
Beantwoorden van schriftelijke reacties van verzekerden naar aanleiding van invorderingsacties. Telefonisch afhandelen van vragen van verzekerden, deurwaarders, schuldhulpverlening en maatschappelijke instanties.
Afhandelen van klachten van verzekerden, en het schrijven van conclusies met betrekking tot rechtszaken. Toekennen van betalingsregelingen en het schriftelijk afhandelen van schuldsaneringen.
1990 tot 2000
Redactioneel medewerker bij Nijgh Periodieken B.V., de werkzaamheden waren:
Verzamelen van informatie op het gebied van de verzekeringsbranche en deze redactioneel verwerken. Telefonisch en schriftelijk afhandelen van klachten aan de hand van redactionele vermeldingen. Om op de hoogte te blijven van de ontwikkeling binnen de markt, heb ik veel gericht vakliteratuur gelezen. Ook het coachen van mijn collega’s en het zijn van aanspreekpunt.
1990 tot 1990
Boekhoudkundig medewerker bij Novotel Schiedam, mijn werkzaamheden waren:
Mijn werkzaamheden waren het verwerken van betalingen en ontvangsten van (internationale) banken en kassen. Het bewaken van het debiteuren en crediteurensaldo. Ook was ik verantwoordelijk voor het voeren van de salarisadministratie,opdat de lonen van de werknemers op tijd werden uitbetaald. Het voeren van subadministratie, waaronder in en verkoop van goederen. Zoals schoonmaakspullen, beddengoed enz
1987 tot 1989
Activiteitenbegeleider bij Frankenlandgroep Schiedam, mijn werkzaamheden waren:
Begeleiden van licht tot zwaar dementerende bewoners. De activiteit vormt alleen het instrumentarium om het sociale emotionele, cognitieve en praktische welzijn te ontwikkelen indien mogelijk uit te breiden en te behouden.
1986 tot 1988
Algemeen administratief medewerker bij Gemeente Schiedam, mijn werkzaamheden waren:
Op de afdeling Grondzaken, stelde ik de koopcontracten van aangekochte woningen op.
Verder was ik verantwoordelijk voor de administratie van woningen die aangekocht
waren en nog gekocht moesten worden. Dit aan de hand van het opstellen van overzichten.
1994 tot 2003
Taakadviseur en groepenbegeleider bij Amnesty International, mijn werkzaamheden waren:
Als taakadviseur was ik verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van
Amnesty-groepen. Onderwerpen die aan bod kwamen: taakverdeling in de groep, onderlinge afspraken maken en nakomen, het leiden van vergaderingen, omgaan met vrijwilligers, het maken van een jaarplanning voor de groepsactiviteiten, het werven en behouden van vrijwilligers voor een groep, samenwerking tussen Amnesty-groepen en externe organisaties, en de oprichting van nieuwe groepen. Daarnaast hield ik mij bezig met beleidsmatige taken op regioniveau. Ook gaf ik workshops tijdens de regionale dagen van de Amnesty-groepen. Dit alles op vrijwillige basis en minimaal 20 uur per week.
2012 tot 2012
Vrijwillegerswerk:
Consulent ledenservice Werk en Inkomen bij FNV Bondgenoten Rotterdam,mijn werkzaamheden waren:
Het geven van juridisch advies aan leden, tijdens het spreekuur, op het gebied van
werk en inkomen.
1994 tot 1997
Vrijwillegerswerk:
Vice-voorzitter Ondernemingsraad bij Nijgh Periodieken, mijn werkzaamheden waren:
Mijn taken waren het voorbereiden met de voorzitter van de vergaderingen en opstellen
van de agenda. Bij afwezigheid van de voorzitter het in goede banen leiden van de vergadering. Tevens aanspreekpunt voor de achterban. Het maken van verslagen.
1997 tot 1999
Vrijwillgerswerk:
Bestuurslid ARBO commissie bij Nijgh Periodieken, mijn werkzaamheden waren:
Aan de hand van rapporten van diverse ARBO instanties, was ik mede verantwoordelijk voor het aanstellen van een ARBO dienst voor de Weekbladpers.
Opleidingen
2011 tot 2011
InHolland Academie, Schuldhulpverlening HBO (certificaat)
2003 tot 2003
Hafkamp, Basisopleiding Recht en Praktijk MBO/HBO (certificaat)
2000 tot 2000
Basisopleiding Ziekenfondswet Commerciële Organisatie (certificaat)
1993 tot 1994
R.A.S. avondopleiding, Economie MBO (certificaat)
1988 tot 1989
Streekschool Rijnmond Noord, Financieel/economie MBO (diploma)
1979 tot 1982
De Groen van Prinsterer, H.A.V.O.
2012 tot 2012
Cursus:
FNV Bondgenoten, Basisopleiding ledenservice/consulent
2008 tot 2008
Cursus:
Tele Train, Telefoon en communicatie
2006 tot 2006
Curusus:
Rotterdamse Volksuniversiteit, Psychologie
2005 tot 2005
Cursus:
Conredis opleidingen, Telefonisch incasseren
2005 tot 2005
Cursus:
Teleprofs /Sparq, Klantgericht telefoneren
2004 tot 2004
Cursus:
Conredis opleidingen, Debiteuren & Telefonisch incasseren 1
1996 tot 1996
Cursus:
Amnesty International, Planmatig werken en groepsbegeleiding
1994 tot 1994
Cursus:
SBI training en advies, Ondernemingsraad
1984 tot 1984
Opleiding:
Scheidsrechter veldvoetbal (Diploma)
Meer over mij
Werkgebied


