Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hilde de Jonge

Hilde de Jonge

Personalia

Leeftijd
60 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Werkervaring

Periode : 4 november 2013 tot 1 januari 2014 (tijdelijke baan)
Bedrijf : Ruig Wild & Gevogelte (via uitzendbureau Luba)
Functie : Medewerker inkoop

Werkzaamheden:
administratieve en controlerende werkzaamheden t.b.v. de afdeling Inkoop in o.a. Het systeem Navision.
het bewaken van het artikel assortiment
het volgen van de goederenstroom aan de hand van dagelijkse overzichten,
het aanpassen van minimum- en maximumvoorraadniveaus aan afnamepatronen, rekening houdend met bestelgroottes, leveringscondities en algemene richtlijnen.
Het plaatsen van bestellingen bij bekende leveranciers.
Het bijhouden van de inkoopadministratie en het naleven van de gestelde regels m.b.t. hygiëne, veiligheid en kwaliteit.

Periode : 20 april tot 4 november 2013 (tijdelijke baan)
Bedrijf : HVC groep (via uitzendbureau Randstad)
Functie : Medewerker binnendienst Handel & Contracten

Werkzaamheden:
Registratie van weegbonnen in het nieuwe systeem Clear.net
Matchen van de ritten – vanuit de Gemeentes/ABS (afhaal-breng-station) zorgdragen voor de juiste transport van de afvalstromen, daarna gaat het naar de afdeling logistiek voor de planning
Verantwoordelijk voor het completeren van de ritten (controleren van gewicht en prijs), daarna gaat het naar de afdeling Business Intelligence voor het afletteren en factureren
Zorgdragen voor de juiste aanlevering van de weegbonnen van de verwerkers (digitale weegbonnen, originele weegbonnen en gegevens in een excelbestand)
Archiveren

Periode : 17 december 2012 tot 20 maart 2013 (tijdelijke baan)
Bedrijf : Cofely Experts BV (via uitzendbureau Luba)
Functie : Medewerker inkoopadministratie

Werkzaamheden:
Magazijnuitgiftes bijhouden en verwerken in de programma's Pluriform en Tibias
Interne bestellingen plaatsen
Werkorders per Business Unit aanmaken
Contact onderhouden met diverse leveranciers
Kantoorartikelen bestellen
Facturen controleren en accorderen adhv pakbonnen en bestellingen in het programma BasWare

Periode : juli 2010 tot juli 2012
Bedrijf : Jansen – Huybregts te Lijnden (aannemersbedrijf)
Functie : planner/administratief medewerkster

Werkzaamheden:
Inkoopfacturen inboeken in het systeem (Kraan)
Verantwoordelijk voor de planning van de monteurs
Urenkaarten van personeel verwerken in Kraan
Input verzorgen voor de salarisadministratie
Zorg dragen voor de facturatie
Onderhouden van telefonisch contact met huurders en woningcoöperaties

Periode : Augustus 2005 tot juli 2010
Bedrijf : Sanidrôme ravo te Amsterdam (badkamer- sanitairspecialist)
Functie : Office Manager

Werkzaamheden:
Behandelen van inkomende en uitgaande post
Bestellen van sanitaire artikelen
Verantwoordelijk voor de planning van de monteurs
Verzorgen van alle voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden
Onderhouden van telefonisch contact met leveranciers, woningcoöperaties en huurders
Opvangen van klanten in de showroom

Periode : November 2001 – 15 juni 2005
Bedrijf : HeadFirst te Hoofddorp (detacheringbedrijf)
Functie : Office Manager / Secretaresse / Commerciële Binnendienst / Wagenparkbeheer

Periode : Februari 1999 – November 2001
Bedrijf : LCS Support Centre BV te Achterveld (detacheringsbedrijf)
Functie : Office Manager

Periode : November 1996 – Februari 1999
Bedrijf : ING Groep te Amsterdam Z-O
Afdeling : Informatie Technologie Center (ITC)
Functie : Deskmanager

Periode : Juli 1992 – November 1996
Bedrijf : ING Groep te Amsterdam Z-O
Afdeling : Personeelszaken (P&O)
Functie : Medewerkster Personeelszaken

Periode : Juli 1990 – Juli 1992
Bedrijf : NMB te Amsterdam Z-O
Afdeling : Divisie Informatie Technologie (DIT)
Functie : Secretaresse

Periode : Augustus 1985 – Juli 1990
Bedrijf : Postbank te Amsterdam
Afdeling : Girosparen
Functie : Administratief medewerkster

In de periode 1982 – 1985 voor diverse uitzendbureaus gewerkt als administratief medewerkster en secretaresse.

Opleidingen

1982 Mavo
1984 Havo
1985 Steno en typen
1990 Secretaresse (Scheidegger)
1992 Management Assistente (ISW)
Veel kennis van MS Office
Veel affiniteit met computers / systemen


Hobby:
Kaarten maken, heb hier een eigen blog van en doe hiermee aan wedstrijden. Zit hiermee ook in diverse designteams, waarbij mijn kaarten als voorbeeld fungeren.
Mijn blog: http://henp-produkties.blogspot.nl

Verdere interesses:
mode
interieur

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Zaandam 25km
Talentcard®