
Personalia
- Leeftijd
- 49 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonskenmerken
Manager, verantwoordelijkheidsgevoel, resultaatgericht, kwaliteitgericht, oplossingsgericht, accuraat, prestatiegericht, flexibel, sociaal, enthousiast, leergierig, teamspeler en zelfstandig
Werkervaring
Door de diversiteit aan functies en omgevingen, heb ik het volgende bereikt, geleerd, eigen gemaakt en ontwikkeld:
leiding geven en coördineren, werven en selecteren personeel en de daarbij behorende sollicitatiegesprekken, helikopterview in alle voorkomende situaties, communicatief vaardig, zelfstandig en oplossingsgericht naar een einddoel werken, debiteuren- en crediteurenbeheer, (notarieel) administratieve ondersteuning.
Software ervaring
• Microsoft Office (Outlook, Word, Access, Excel, PowerPoint, Lotus Notes)
• Windows ME, XP, Vista, 7
• Microsoft Navision
• Quantaris, Q-bis, Klaas van Brug, WebElan
• Acces, Exact, SAP
• Inventive
• MetaPhase
• ABS 400 / SoftM
• CargoSoft / Butterfly
• MCS2011 / eFinancials
Interesses en hobby’s
• Bowlen, schaatsen, zwemmen
• Automatisering
• Kamperen
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Bedrijf: Frames Energy Systems, te Alphen ad Rijn, gedetacheerd via Qualified People
Functie: Administratief Medewerkster Debiteuren_Crediteurenbeheer / Financieel medewerkster
Periode: Juni 2014 t/m heden
Werkzaamheden: bewaken betalingstermijnen, inboeken bankafschriften, inboeken in- en verkoopfacturen, factuurverwerking, im- en exporteren in- en verkoopfacturen, verwerken urenstaten, voorbereiden 2-wekelijkse betalingen, controleren betalingsbatch, cashflow en cashpositie overzichten, maken overzichten projectbetalingen
Bedrijf: Bender – Foodservice Equipment, te Den Haag
Functie: (Assistent) Inkoper / (Assistant) Purchaser
Periode: Augustus 2013 t/m februari 2014
Werkzaamheden: maken en verzenden inkooporders, verkooporders en -offertes, verwerken orderbevestigingen, binnenmeldingen, “pick-tickets”, follow up levertijden tbv “overdue-list”, factuurverwerking, updaten complete leveranciers- en klantenbestand, aanmaken en updaten (bestaande) artikelen
Bedrijf: Q8 / Kuwait Petroleum Europoort te Europoort, gedetacheerd via Steven Parc
Functie: Junior Assistent Inkoper
Periode: Februari 2012 t/m mei 2013 (ivm beëindiging projectwerkzaamheden)
Werkzaamheden: verwerken requisities, aanmaken en verzenden orders, verwerken orderbevestigingen/timesheets/”workrequests”, follow up levertijden tbv “overdue-list”, factuurcontrole, controle autorisaties, verwerken storeslijst, updaten complete leveranciersbestand, archivering,verdelen en verwerken post
Bedrijf: CCG Logistics BV te De Lier; gedetacheerd via Flexwise
Functie: Medewerkster Debiteurenbeheer
Periode: April 2011 t/m augustus 2011 (ivm beëindiging projectwerkzaamheden 2 -> 5 maanden)
Werkzaamheden: debiteurenadministratie, bewaken betalingstermijnen, opmaken en verzenden van aanmaningen, treffen van betalingsregelingen, opmaken en verzenden facturen/credit nota’s, opmaken/bijhouden weekrapportage, oplossen betalingsconflicten, invoeren nieuwe debiteuren, orderverwerking, “pick-tickets”, “storage lists”, inkoop kantoorartikelen, archivering
Bedrijf: Achilles Autolease te Den Haag
Functie: Medewerkster Contractbeheer
Periode: Juli 2010 t/m december 2010 (ter vervanging vaste medewerkster ivm zwangerschapsverlof)
Werkzaamheden: inzet en herinzet van auto’s; contracten facturabel maken, retourmeldingen, controle en bewaking levertijden, tenaamstellingen, bedrijfsvoorraad, RTL, aanvragen kentekens, termijn-, verhuur- en verkoopfacturatie, beëindigen van brandstofpassen, aanvragen huurauto’s, berijders- en debiteurenwisselingen, berijders aan auto’s koppelen
Bedrijf: Daldoss Elevetronic BV te Den Haag
Functie: Medewerkster Debiteuren/Crediteurenbeheer
Periode: Oktober 2009 t/m juni 2010 (ivm beëindiging werkzaamheden van Daldoss om economische redenen)
Werkzaamheden: opmaken en verzenden van offertes, facturatie, verwerken/inboeken facturen en betalingen, debiteuren- en crediteurenadministratie, elektronisch bankieren, bewaken betalingstermijnen, opmaken en verzenden van aanmaningen, treffen van betalingsregelingen, maken en versturen inkoop- en verkooporders, afhandelen liftstoringen, planning, verwerken en factureren service(werk)bonnen, opmaken en verwerken onderhoudscontracten
Bedrijf: Giga Fiësta v.o.f. (eigenaar/directeur) te Leidschendam
Functie: Administratief Medewerkster/Office Manager/Inkoper
Periode: Mei 2007 t/m juli 2009
Werkzaamheden: samenstellen en verkopen van kraampakketten, organiseren van kraam-, kinder- en bedrijfsfeesten, verhuren van verkleedkoffers, administratie, facturatie, offreren, debiteuren- en crediteurenbeheer, bewaken betalingstermijnen, opmaken en verzenden van aanmaningen, treffen van betalingsregelingen, elektronisch bankieren, inkoop, correspondentie, acquisitie
Bedrijf: Notariskantoor Zwart & Hoevenaars Netwerk Notarissen te Leidschendam
Functie: Notarieel Medewerkster/Secretaresse
Periode: Augustus 2006 t/m april 2007
Werkzaamheden: opmaken en afwerken van notariële akten/brieven, facturatie, klantcontacten met cliënten, banken, hypotheekbemiddelaars
en makelaars, compareren, bijhouden repertoriumboek, registratie, CTR
Bedrijf: Notariskantoor Osinga te Den Haag
Functie: Notarieel Medewerkster/Secretaresse/Office Manager
Periode: Augustus 2003 t/m juli 2006
Werkzaamheden: opmaken en afwerken van notariële akten/brieven, rechercheren, bijhouden repertoriumboek, registratie, CTR, compareren, klantcontacten met cliënten, banken, hypotheekbemiddelaars en makelaars, royementen, facturatie, elektronisch bankieren, debiteuren/crediteurenbeheer, ziekte- en herstelmeldingen, archivering
Bedrijf: Groothuis Office Support te Leidschendam
Functie: Office Manager / Document Controller / Debiteurenbeheerder / Administratief Medewerkster / Secretaresse
Periode: April 2001 t/m Juli 2003
Werkzaamheden: leidinggeven en/of coördineren, werving en selectie personeel, sollicitatiegesprekken, afwijzingen, ziekte- en herstelmeldingen, verlof- en urenregistratie, in- en uitdiensttreding en overige P&O werkzaamheden, document control, offreren, factureren, debiteuren- en crediteurenbeheer, verwerken/inboeken facturen en betalingen, elektronisch bankieren, bewaken betalingstermijnen, opmaken en verzenden van aanmaningen, betalingsregelingen treffen, (lease)wagenpark beheer, inkoop kantoorartikelen en drukwerk, maken rapportages
Bedrijf: Voerman International te Den Haag
Functie: Unit Medewerkster/Administratief Medewerkster
Periode: Januari 2001 t/m juni 2001
Werkzaamheden: het regelen van nationale en internationale verhuizingen (buiten Europa) vanaf afgifte stickers t/m de eindfacturatie
Bedrijf: TNO (Instituut Wegtransportmiddelen) te Delft
Functie: Afdelingssecretaresse/Back Office Medewerkster
Periode: Februari 1999 t/m december 2000
Werkzaamheden: correspondentie, postverwerking, telefoon, notuleren, uitwerken notulen, maken van rapporten, redigeren rapporten, agendabeheer, organiseren van zakenreizen, organiseren vergaderingen en andere bijeenkomsten, inkoop kantoorartikelen en drukwerk, archivering, mailings
Bedrijf: ABB Lummus Global te Leidschendam en Den Haag
Functie: Projectsecretaresse/Office Manager/Document Controller
Periode: November 1996 t/m december 1998
Werkzaamheden: correspondentie, postverwerking, telefoon, maken van rapporten, redigeren rapporten, agendabeheer, organiseren van zakenreizen, vergaderingen en andere bijeenkomsten, Document Control (Engineering)
Bedrijf: Maaldrink Buren Advocaten Notarissen Belastingadviseurs (thans Maaldrink Vermeulen Grooss) te Den Haag
Functie: Notarieel Medewerkster/Secretaresse
Periode: Augustus 1995 t/m november 1996
Werkzaamheden: opmaken en afwerken van notariële akten/brieven, rechercheren, facturatie, correspondentie, agendabeheer, telefoon, compareren, archivering, bijhouden repertoriumboek, CTR
Opleidingen
01-08-1988 tot 01-05-1995
HAVO
Schoevers - Toeristisch Management Assistent
Meer over mij
Werkgebied


