
Personalia
- Leeftijd
- 46 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik zie het als mijn doel om mensen te helpen en ga dan ook graag uitdagingen voor klanten of collega's aan. Dit doe ik met mijn kennis van systemen en mijn communicatieve vaardigheden. Ik ben zeer gedreven en leergierig persoon, wanneer ik taken uitvoer wil ik altijd weten waarom en ga ik zoek naar verbeteringen in het werkproces.
PASSIE: het helpen van mensen met probleemstukken waar zij tegen aan lopen, door mijn expertise in te zetten: kennis van systemen en mijn communicatieve vaardigheden.
DOEL: uitdagingen efficiënt en klantvriendelijk oplossen, de klant tevreden stellen.
WERKWIJZE: het geduldig stellen van de juiste vragen en vervolgens accuraat en snel oplossingen vinden en uitvoeren.
MOTTO: het begint allemaal bij respect. Voor eerst jezelf, dan een ander en niet te vergeten. Onze planeet.
STAND-OUT: communicatief sterk, zowel in woord als in het geschrift. Mede door mijn afkomst bezit ik een rustig karakter. In de praktijk en op de werkvloer vertaald zich dat in een werknemer die collega’s en klanten kan geruststellen en een vertrouwd gevoeld kan geven.
Hier ben ik écht goed in
STAND-OUT: communicatief sterk, zowel in woord als in het geschrift. Mede door mijn afkomst bezit ik een rustig karakter. In de praktijk en op de werkvloer vertaald zich dat in een werknemer die collega’s en klanten kan geruststellen en een vertrouwd gevoeld kan geven.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
16-12-2019 tot 30-06-2020 Elektro Groeneweg Installatie B.V. te Rotterdam
Functie: Service coördinator / Technisch administrateur 40 uur
Het werk vond plaats is een team met 3 andere collega’s. Hier komen dagelijks +/- 100 telefoontje binnen en ongeveer 30 mailtjes per dag. Hoofdzakelijk op kantoor maar mede door de coronacrisis was thuiswerken ook een optie welke vaker benut werd.
De dagelijkse werkzaamheden bestonden hoofdzakelijk uit het verwerken van binnengekomen storingsmeldingen. Hetzij telefonisch of via de mail. De werkzaamheden vonden plaats op de afdeling dispatch. Deze meldingen worden digitaal verwerkt en daarna ingepland bij een monteur met een specifieke specialisme in de elektrotechniek. Efficiënt plannen is de key. Waar de uitdaging is om het werk zo efficiënt mogelijk in te plannen waar de balans tussen de first time cure en een fijne werksfeer voor de monteur belangrijk is.
Ik was projectleider van storingen van een grote woningbouw vereniging Havensteder waar ik bijna dagelijks contact mee had aangaande openstaande storingsmeldingen. Voor opgeleverde storingsmeldingen stelde ik facturen op en diende ze daarna in bij Havensteder.
10-09-2018 tot 09-03-2019 J.M. Garage- en bedrijfsdeuren te Alphen aan de Rijn
Functie: Werkvoorbereider / Planner 40 uur
Dagelijkse werkzaamheden bestonden uit het inplannen van de dagelijks werkzaamheden voor de service-, montage- en storingsmonteurs. Het aannemen en verwerken van telefonische storingsmeldingen en storingsmeldingen per mail. Klanten te woord staat en oplossingen bieden voor eenvoudige storingsmeldingen. Verder werkzaamheden bestond uit het klaarzetten van materiaal en materieel voor de monteurs die benodigd zijn voor de dagelijkse werkzaamheden van de monteurs. Deze werkzaamheden deed ik hoofdzakelijk alleen.
Nevenwerkzaamheden bestonden uit het digitaliseren van de planning. De dagelijks planning automatiseren en efficiënt maken. Dit met behulp van databases in Excel.
01-02-2014 tot 01-07-2018 Imtech Toegangstechniek B.V., in 2015 overgenomen door Record. .
Automatisch Deuren B.V. te Capelle aan den IJssel & Zevenhuizen. .
Functie: Verkoper binnendienst/Contractbeheerder 40 uur
Onderhoudscontracten verkopen aan klanten met automatische deuren en/of andere type aandrijvingen. Het administratief verwerken en factureren en up to date houden van de onderhoudscontracten. Inkooporders controleren en bevestiging. Waar nodig een addendum opstellen. Contacten met klanten onderhouden, klachten oplossen.
01-11-1999 tot 01-02-2014 Imtech Nederland te Capelle aan den IJssel 40 uur. .
(Het gehele administratief proces doorlopen bij een internationaal bedrijf met in totaal meer dan 23000 werknemers. Van facturen in boeken tot de jaarafsluiting).
Functie: Accounts payable 01-11-1999 tot 01-09-2010 40 uur
Het inboeken, controleren, accorderen en betaalbaar stellen van inkoopfacturen
Het controleren en uitbetalen van werknemers declaraties
Betalingen klaarzetten kortingen berekenen en betalingen verzenden
Als WKA en BTW verlegd specialist gaf ik advies aan collega's betreffende de wijze hoe facturen ingeboekt moesten worden en hoe er afgedragen moest worden naar de Belastingdienst.
Verder bestonden mijn werkzaamheden uit het assisteren met de maand, kwartaal en jaarafsluiting en het maken van rapportages. Verder was ik de vaste contactpersoon met de bank ABN-AMRO later RBS. Ook zorgde ik elke kwartaal voor de afstemming van saldo tussen de verschillende zustermaatschappijen. Was de vaste persoon in de financiële administratie om nieuw krachten in te werken. Stuurde een team van 2 aan om te zorgen dat de wekelijkse betaling van inkoopfacturen naar behoren werd uitgevoerd. Diverse werkprocessen heb ik efficiënt gemaakt binnen de organisatie. (Getraind om de LEAN SIX SIGMA "way of working" toe te passen in mijn werkzaamheden) Dit alles op HBO werk- & denkniveau.
Functie: Accounts recieveble 01-09-2010 tot 01-02-2014 40 uur
Opstellen van verkoopnota's en correctienotas.
Openstaande nota's monitoren in Argentis en aanmanen en indien nodig uit handen geven aan het incassoburo. Rapporteren van het openstaand saldo. Verwerken van bankboekingen.
01-01-1998 tot 30-06-1998 Stage Imtech Nederland BV te Capelle aan den Ijssel. .
Medewerker financiële administratie 32 uur
Het inboeken, controleren en archiveren van inkoopfacturen.
01-03-1995 tot 30-09-1995 Stage Belasting Rotterdam te Rotterdam. .
Het afhandelen van lichte administratieve werkzaamheden in samenwerking met het team Voorkap.
1993 1 week Stage als verkoopmedewerker Bart Smit te Rotterdam. .
Het verrichten van kleine werkzaamheden in een vestiging van de Bart Smit.
Opleidingen
2016 VCA-VOL Kader te Nieuwegein
2010 Cursus Wet Keten Aansprakelijkheid. BOB bv opleidingscentrum te Zoetermeer
2008 Cursus Excel 2003/XP vervolg Het cursusloket te Woerden
2000 Boekhoudkundigmedewerker 1 Albeda college te Rotterdam
2002 Praktijkdiploma boekhouden Zadkine college te Rotterdam
09-1996 tot 06-1999 MBO Opleiding Assistent Accountant Albeda College te Rotterdam
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
NEVENACTIVITEITEN
FJ Finance.
jul 2016 - Heden
Diverse boekhoudkundige werkzaamheden voor particulieren en zzpers. Bv,
Rapportages maken in excel en brieven opstellen.(Web design behoort ook tot de mogelijkheden.)
De Jackhammer klusdienst.
jul 2019 - Heden
Het verrichten van kleine werkzaamheden in en om woningen voor particulieren.
Vve bestuurder Voermansweg – Tweelingenstraat te Rotterdam
jun 2017 - Heden
Dagelijks bestuur over een groot wooncomplex in Rotterdam.
Johnnie B Good
jan 1999 - Heden
Ik bak en verkoop Caribische gefrituurde broodjes op bestelling.
HOBBY’S
In mijn vrije tijd geniet ik graag van hetgeen wat voor mij geluk geeft, zoals:
- Zingen;
- Bakken;
- Basketballen;
- Lange afstanden fietsen;
- Fitnessen
- Leuke activiteiten met familie en vrienden. (Bv uit eten, bios, thermen)
Werkgebied


