Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Na 25 jaar zelfstandig ondernemen ben ik toe aan een geheel nieuwe uitdaging. Een uitdaging waar ik weer veel kan leren. Maar waar ook mijn vele ervaringen en grote kennis en kunde als ondernemer kan benutten. Ik ben een ‘ mensenmens’, een man met de gun-factor, geen whizzkid. Ik ben een man met een netwerk.
Mijn motto is: Samenwerken aan het optimaliseren van resultaat. Mijn affiniteit met marketing komt daarbij goed van pas. Mensen motiveren en te overtuigen is voor mij geen probleem. Door mij in te leven in het belang van de klant weet ik duurzame relaties op te bouwen die gericht zijn op een win-win situatie.
Meer over mij
Werkgebied