Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Neusa Gomes

Neusa Gomes

Personalia

Leeftijd
46 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Open en eerlijk. Hardwerkend en integer. Klantgericht, administratief en commercieel. Zelfstandig en een echte teamplayer. Desondanks nog geen passende baan. Zit ruim twee maanden thuis en wil nu echt aan de slag. Ik wil mij graag ontwikkelen en blijf positief!
Ondertussen leer ik spelen op de gitaar en schrijf veel nieuwe songs.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

31-05-2013
Commercieel medewerker
Afdeling Telesales en Customer support - Rexel Nederland B.V. te Gouda
Telefonisch maken bezoekafspraken bij bestaande en nieuwe klanten voor de vertegenwoordigers. Aanmaken van nieuwe debiteuren en/of deze wijzigen. Ondersteunen van de E-commerce afdeling en klanten t.b.v. de webshops. Het verwerken van prijsafspraken.

19-10-2011 tot 29-02-2012
Commercieel binnendienst medewerker
Afdeling klantenservice en orderafhandeling – Connect-it Telecom
Werkzaamheden met betrekking tot telefoon aanname, beantwoorden van vragen over abonnementen, facturatie, opzeggingen en nummerbehoud aanvragen. Daarnaast afhandelen van verlengingen en het bestellen en uitleveren van simkaarten en hardware.

22-11-2010 tot 16-08-2011
Adviseur Klantenservice
Afdeling Contracten – Nederlandse Energie Maatschappij
Werkzaamheden met betrekking tot telefonische klantenservice- en met controlerende functie met betrekking tot inkomende en uitgaande correspondentie . Het telefonisch informeren en ondersteunen van de klant bij vraagstukken over de contracten, facturatie en klachtenafhandeling. Telefonisch contact onderhouden bij de netbeheerder.

16-10-2007 tot 19-11-2010
Sr. Mid-office medewerker / Commercieel ondersteuner Afdeling Vermogensadvies en Hypotheken - Robeco N.V. – Rotterdam
Benaderen van klanten voor ontbrekende gegevens in het cliëntdossier. Benaderen van klanten voor een gesprek met de beleggingsadviseurs. Opmaken van de commerciële rapportages. En alle voorkomende commerciële administratieve afwikkelingen. Administratieve ondersteuning van de adviseurs. Belangrijkste doelstelling van deze functie de bewaking en ondersteuning van het proces tussen adviseur en klant.

Meer over mij

Werkgebied

  • Rotterdam 25km
Talentcard®