
Personalia
- Leeftijd
- 69 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Actueel
Ik ben direct en fulltime inzetbaar.
Op basis van mijn arbeidsverleden en de opgedane ervaring in zowel binnen- als buitendienst, ben ik bewust van mijn capaciteiten. Een flexibele, communicatieve instelling, goed samen kunnen werken, motiverende invloed op anderen, zin voor zelfstandigheid en initiatief; taak- en klantgericht werken, zijn voor mij belangrijke punten binnen mijn werk. Ik wil een nieuwe commerciële uitdaging aangaan en ben natuurlijk bereid en geïnteresseerd daarvoor aanvullende cursussen te volgen.
Ervaring
2014-heden zonder werk
2013-2013 Ranger Amsterdam
Accountmanager zakelijke diensten; adviseren van het MKB, betreffende veilingen op de energiemarkt
2012-2012 LMS Tilburg:
Accountmanager B2B; verkopen energiecontracten in het MKB
1998-2012 Sonneveld Group B.V. Bakkerijgrondstoffen Papendrecht.
Rayonmanager, klantenservice en medewerker customer service
1989-1998 Backer & Co Bakkerijgrondstoffen Made.
Medewerker verkoop binnendienst en rayonmanager
1984-1989 Warner Home Video Amsterdam.
Officemanager; aansturen van binnen- en buitendienst en van externe partners, betreffende verhuur en verkoop van videofilms
1979-1984 Record Service Benelux Breda
Medewerker verkoop binnendienst en klantenservice voor meerdere grammofoonplaten maatschappijen
1976-1979 Wagemakers Verffabriek Breda.
Medewerker verkoop binnendienst autolakken en wegen-en scheepsverf
1974-1976 Militaire Dienstplicht
Vrachtwagenchauffeur voor personen en materialen
Vanaf 1989 tot maart 2012 ben ik werkzaam geweest bij de Sonneveld Group B.V. en haar voorganger “Bakker & Co”. Deze onderneming is een kwalitatief hoogwaardige producent van bakkerij-grondstoffen. Bij deze onderneming ben ik m.n. werkzaam geweest als Klantenservice- en Customer Service-medewerker. Ik was verantwoordelijk voor de optimale communicatie tussen klanten en interne organisatie. Dit met als doel een hoge klanttevredenheid.
Ik hield me vooral bezig met:
de werkprocessen intern en wensen van klanten(tevredenheid) inventariseren, analyseren en evalueren. Dit in samenwerking met commercie, QA&C en de rest van de interne organisatie
bijdragen leveren aan de ontwikkeling van systemen en (her)inrichting van interne werkprocessen m.b.t. de commerciële informatievoorziening/klantenservice.
opstellen van procedures en maken van werkafspraken m.b.t. de uitvoering van klantenservice, in samenwerking met alle interne betrokkenen.
Uitdragen van de doelstelling en bevorderen van een positieve beeldvorming van de klantenservice in alle geledingen van het bedrijf.
Opstellen van periodieke rapportages m.b.t. de klantenservice en Customer Service, o.a. tijdsbewaking en regelmatig terugkerende klachten.
Ondersteuning buitendienst Nederland en België Ambacht en Industrie, in woord en geschrift en zorgen voor een gedegen orderbegeleiding.
Uitbrengen van offertes en voortgang van de acties.
Behandeling van inkomende en uitgaande telefoongesprekken, post en e-mail en verdere administratieve werkzaamheden.
Onderhoud CRM en alle contacten verwerken, zodat de buitendienst altijd op de hoogte was, wat er bij hun klanten speelt.
2004 Auditvaardigheden
2002 “ISO 9001:2000/ ISO 9004:2000”
2001 Klachtenbehandeling
2000 Focus verbeteren klantgerichtheid
2000 Auditing Mikrocentrum
1977 Nederlandse Bedrijfscorrespondentie
1977 HAVO
1972 MAVO-4
Vaardigheden
Talen Nederlands
Engels
Duits
Programma’s MS-Office
CRM Scope
Welcome Klachten database
Social media https://www.linkedin.com/in/kellerrene1
Rijbewijs B-E
Nevenactiviteiten
2014 januari Bewust Bekwaam Bellen - Stichting Werk 55plus Regio Etten-Leur.
2014 maart Training ‘Succesvol naar werk’ - UWV
2014 juni Vrijwilligers werk bij SMO Breda e.o., locatie de Gaarshof.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Meer over mij
Werkgebied


