Sandra van der Burg
BackOffice medewerker, Administratief medewerker Receptioniste
Personalia
- Leeftijd
- 60 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
De afgelopen 10 jaar heb ik mij als BackOffice medewerkster bij Multiman Diensten BV gespecialiseerd in het secuur en overzichtelijk beheren van personeelsdossiers, het opstellen van arbeidsovereenkomsten, inboeken en verwerken van uren, ziekteverzuimregistratie, alsmede een tal van overige administratieve taken die u in mijn bijgevoegde CV kunt terugvinden.
Door de economische crisis zijn mijn werkuren in 2012 helaas teruggebracht van 32 naar 20.
En omdat ik vanaf 2014 kostwinner geworden ben doordat mijn man ook zijn baan is kwijtgeraakt ben ik nu op zoek naar een fulltime baan.
In dit werk toon ik een grote mate van accuratesse en stressbestendigheid. Klantrelaties leveren hun gegevens doorgaans te laat of niet volledig aan. Door gericht door te vragen wat de bedoeling is en met inzet van mijn vasthoudendheid komen de werkzaamheden bijna altijd op tijd af. De flexibiliteit die ik als BackOffice medewerkster laat zien, komt mij in dit werk goed van pas.
In de jaren hiervoor heb ik diverse administratieve werkzaamheden uitgevoerd, waardoor ik mijzelf een echte "allrounder" kan noemen. Voor mij is het prettig om afwissend werk te doen. Dat geeft mij energie. Daarnaast geeft het veel voldoening om tevredenheid teruggekoppeld te krijgen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben een harde werker, georganiseerd, collegiaal, flexibel en eerlijk.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2006 – heden BackOffice medewerkster
Multiman Diensten BV, Gorinchem
Taken - Aanleggen en het up to date houden van
Personeels- en klantendossiers, opstellen van
arbeidsovereenkomsten,
inboeken en verwerken van uren, bijhouden en verwerken
van ziekteverzuim en melden aan Arbodienst,
loonadministratie.
- inboeken van inkoopfacturen.
- verwerken van bankafschriften.
- debiteurenbeheer.
- archiefbeheer.
- agendabeheer.
- inkoop kantoorartikelen.
- post- en email verwerking.
- telefoon beantwoorden.
- receptiewerkzaamheden.
2004 – 2006 Medewerkster Crediteuren
Van der Velden Marinesystems, Krimpen aan de Lek
Taken - Het controleren, coderen, inboeken, betaalbaar stellen en
archiveren van inkoopfacturen.
2003 – 2004 Mantelzorg verricht voor ouders en schoonouders
2002 – 2003 Assistente Projectadministratie
HSL Moerdijk Afd. Grond en Wegen, Moerdijk
Taken - Het controleren, coderen en inboeken van inkoopfacturen.
- Het controleren en inboeken van de gewerkte uren van de
medewerkers van het project.
2001 – 2001 Secretaresse
Reppel Bouwspecialiteiten B.V. , Dordrecht
Taken - Het typen van offertes aan de hand van blokkodes.
- Telefoon beantwoorden.
- Postverwerking.
1993 – 2000 Administratief Assistente
Swindak Dakbedekkingen BV, Zwijndrecht
Taken - Het up to date houden van projectdossiers.
- Het controleren, coderen en inboeken van inkoopfacturen.
- Het inboeken van uren en verwerken tot verkoopfacturen.
- Debiteurenbeheer.
- Voorraad kantoorartikelen beheren.
- Postverwerking.
- Archiefbeheer
1982 – 1993 Administratief Assistente
Euryza BV, Zwijndrecht
Taken - Postverwerking.
- Archiefbeheer.
- Verzorgen van de uitgaande correspondentie.
- Verkoopfacturen maken.
- Assisteren in de huisdrukkerij.
1980 – 1982 Caissière, Bedieningsmedewerker, Postmedewerker
Diverse uitzendbureaus
Opleidingen
2000 Basiskennis Boekhouden, LOI
2012 Documentherkenning, Artra Bedrijfstrainingen
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, internetten, handwerken