

Roelina Klos
Hoofd Binnendienst / Office Manager / Teamleider / Commerciële Binnendienst Medewerker sr.
Personalia
- Leeftijd
- 56 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Enthousiaste, commerciële, flexibele medewerker die haar vaardigheden wil inzetten in een dynamische werkomgeving om samen te werken aan een gezonde bedrijfsvoering en een leuke bedrijfssfeer. Door mijn positieve instelling, daadkracht en vindingrijkheid ben ik niet snel uit het veld te slaan. Ik ben gewend om als spil binnen een bedrijf te functioneren, een situatie snel te overzien, naar waarde in te schatten en waar nodig snel te schakelen. Dit door effectief gebruik te maken van de middelen en medewerkers die mij op dat moment ter beschikking staan.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Positief ingesteld, enthousiast, leergierig, commercieel, oplossingsgericht, flexibel, vast beraden, vindingrijk, eerlijk, oprecht en een “tikkie” eigenwijs, waardoor ik niet snel uit het veld ben te slaan.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
04/2016 – heden Teamleider Service Administratie bij VConsyst te Genemuiden (contractbasis)
Verantwoordelijk voor het faciliteren, beheren en verbeteren van administratie- stromen en het up-to-date houden van gegevens. Tevens verder ontwikkelen en verbetering van procedures en werkinstructies.
Persoonlijk taken: Contractbeheer (middels BAAN) m.b.t. klanten als wel de leveranciersafspraken, facturatie, concept MJOP’s, SLA’s, en onderhouds- en samenwerkingsovereenkomsten. Daarnaast lid aanbestedingsteam met name voor de inkoop en borgen correcte garantie voorwaarden.
01/2016 – 03/2016 Commercieel Binnendienst bij Smelt Europe (gedetacheerd)
Verkoop Binnendienst. Offerte / Order administratie middels SAP.
Verhuuradministratie middels BRAINS.
02/2015 – 12/2015 Sabbatical
07/2000 – 01/2015 Hoofd Binnendienst bij Thereca b.v. (Meubelproducent / Projectinrichter)
Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de binnendienst en expeditie.
Afdelingen dragen zorg voor de correcte afhandeling van de verkoopondersteuning, offerte- en orderadministratie, inkoop, bewaakt voortgang van de productie, logistiek, facturatie en after sales.
Het bewaken van de condities van toeleveranciers als wel het verzorgen van de aanvragen voor maatwerk vielen onder mijn eigen werkzaamheden. Dagelijks contact met de fabriek en diverse leveranciers verliep veelal in het Engels. Daarnaast verleende ik ondersteuning aan de buitendienst en directie, bewaakte de marges en nam de verkoop binnendienst voor mijn rekening. Tevens eindverantwoordelijke voor de afdelingen magazijn / service en Interieur Vormgeving. Het eerste dienstjaar was ik als administratief medewerkster werkzaam op de orderadministratie.
08/1999 -07/2000 (Financieel) Administratief medewerkster bij
Randstad Uitzendbureau te Zwolle en Tempo Team Uitzendbureau te Zwolle
01/1995 – 08/1999 Administratief medewerkster / service coördinator bij
Assies Installatietechnieken B.V. te Zwolle
Coördinatie servicemonteurs, bijhouden storingsbestand, facturatie, debiteuren/crediteurenadministratie, kas/bankboekingen, controle urenadministratie en bedienen telefooncentrale.
05/1994 – 12/1994 Financieel administratief medewerkster bij Kampeermeester te Zwolle
Financiële administratie (EXACT), debiteuren/crediteurenadministratie, kas/bankboekingen, postbehandeling en bedienen telefooncentrale. Wegens financieel economische omstandigheden van het bedrijf op zoek gegaan
naar ander werk.
1989 – 04/1994 1991 - 1994 Financieel administratief medewerkster
1989 - 1991 Inputmedewerkster bij
Rabobank “Hattem-Zalk” B.A. te Hattem, afd. Bedrijfsvoering
Nummerfixatie, opheffen rekeningen, financiële administratie reizen, controle eigen rekeningen, verifiëren, navraag cheques, telefonische afhandeling van vragen en bedienen telefooncentrale.
1988 – 1989 Administratief medewerkster, typiste en inputmedewerkster bij
Uitzendwerk voor Randstad Uitzendbureau en Uitzendbureau Start te Zwolle
1986 – 1988 Administratief medewerkster op leerarbeidsovereenkomst bij
PTT Telecom te Zwolle, afd. Bedrijfstelecommunicatie Verkoopondersteuning
Alle voorkomende werkzaamheden o.a. verzorgen documentatie, postbehandeling, after sales, correspondentie.
Opleidingen
2003 – 2004 : Middle Management II, diploma
2002 – 2003 : Middle Management I, diploma
1994 – 1995 : MBA, gevolgd
1991 – 1993 : Praktijkdiploma Boekhouden, diploma
1990 – 1991 : NIBE – Binnenland, diploma
1989 – 1990 : NIBE – Oriëntatie Bankbedrijf, diploma
1986 – 1988 : ECABO – secretarieel, certificaten
1985 – 1986 : INTAS, diploma
1980 – 1985 : Mavo D-niveau, diploma
Tevens in het bezit van een geldig BHV diploma en rijbewijs B.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Koken, lezen, denkpuzzels, muziek luisteren, musea en theater bezoek.
Werkgebied


