Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Agnes Brinkman

Agnes Brinkman

Secretaresse, projectsecretaresse, documentbeheerder, secretarieel medewerkster, receptioniste, telefoniste, hulp bij office pakket

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Word
  • Facebook
  • MS Powerpoint
  • MS Sharepoint
  • MS Excel
  • Office 365
  • MS Acces
  • Wordpress

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Heeft u dat ook wel eens? Een medewerkster komt bij u en vertelt heel blij dat ze in verwachting is. Dit is natuurlijk geweldig en u bent ook blij voor haar en wenst haar alle goeds toe. Toch heeft u in het achterhoofd: Oei, een probleem dat op korte termijn opgelost moet worden.

Bij afwezigheid van een vaste kracht door bijvoorbeeld vakantie, ziekte of zwangerschapsverlof, is het altijd weer even zoeken naar een tijdelijke vervanging van de open gevallen functie van bijvoorbeeld secretaresse, secretarieel medewerkster of administratief medewerkster.

Dit probleem zouden wij samen wellicht kunnen oplossen. Ik wil mij graag voorstellen.

Ik hoop u in een vrijblijvend gesprek de eventuele mogelijkheden met u door te kunnen nemen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik heb een positieve werkinstelling en doe wat ik doe met grote betrokkenheid en loyaliteit en ben erg flexibel.
Graag help ik anderen omdat ik geloof in de kracht van een sterk team met sterke individuele kwaliteiten. Van nature ben ik klantvriendelijk en servicegericht

Pro-actief ingesteld, collegiaal, geen van 9 tot 5 type, stressbestendig, kan goed plannen.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Vanaf augustus 2012 t/m heden
Eigenaar van AB Kantoorondersteuning
Functie: Eigenaar
Werkzaamheden:
Direct inzetbaar voor alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning bij vervanging wegens ziekte, bij verlof van vaste medewerker, projectsecretaresse, etc. Ook een (tijdelijk) loondienst contract is bespreekbaar.

April 2018 t/m oktober 2018
Documentcontroller bij VONK EUA te Zwolle
32 uur per week als documentcontroller en ondersteuning bij alle voorkomende werkzaamheden, facilitair, inkoop, facturering, etc.
Gewerkt met programma onder Acces voor documentcontrol voor projecten. In zeer korte tijd eigen gemaakt.

Juni 2015 t/m januari 2018
Documentbeheerder op project Hoogwatergeul Veessen - Wapenveld
Gewerkt voor Combinate IJsselweide bestaande uit Boskalis en Van Hattum en Blankevoort.
32 uur per week. Gewerkt met het programma SharePoint. Bij afwezigheid van de projectsecretaresse overnemen van haar werkzaamheden.

Januari 2014 t/m Januari 2015
VOF Combinatie GMB Civiel –Imtech Traffic & Infra
Project:
Optimalisatie Slibinstallatie Rioolwaterzuiveringsinstallatie te Apeldoorn (RWZI)

Uitleg project:
In opdracht van Waterschap Vallei en Veluwe maakt GMB samen met Imtech van rioolwaterzuiveringsinstallatie in Apeldoorn een echte energiefabriek. De energiefabriek gaat de maximale hoeveelheid energie (gas) vrijmaken én ze gaat grondstoffen terugwinnen uit zuiveringsslib.

De oplossing houdt in dat het waterschap straks op haar zuiveringen in de regio Apeldoorn alleen nog de primaire slibstromen vergist. De secundaire stromen worden in Apeldoorn eerst verder afgebroken door thermische drukhydrolyse (TDH). Met thermische drukhydrolyse is energie uit secundaire slibstromen eenvoudiger vrij te maken.

Functie: Freelance Projectsecretaresse
Aantal uren: 24 uur
Branche: Civieltechniek Grond-, weg- en waterbouw/Installatietechniek.
Werkzaamheden: Vergaderingen bijwonen, agenda opstellen, notuleren en verslag uitwerken en verspreiden. Digitaal documentbeheer in SharePoint. Werken met Office; Excel, Word, Outlook, PowerPoint.Kopieer- en printwerk. Opstellen en beheren van Close-Out documenten. Contact onderhouden met de opdrachtgever. Opstellen van inkoopcontracten en contractenbeheer. Alle voorkomende werkzaamheden.


September 2012 t/m januari 2014
Samenwerkingsverband De Brug /Kennis en Behandelcentrum voor Dyslexie te Zwolle
Functie: Secretaresse / administratieve ondersteuning
Aantal uren: tijdelijk 24 uur
Bijzonderheden: Vast contract voor bepaalde tijd in verband met ziekte. Tussentijds ook als freelancer tijdelijk ingehuurd tijdens terugkomst van secretaresse.
Branche: Onderwijs
Werkzaamheden: Administratieve ondersteuning bij Kennis en Behandelcentrum voor Dyslexie te Zwolle.
Dit houdt in: het werken met het programma Careweb voor het declareren bij de zorgverzekeraar. Het invoeren van de leerlingdossiers, maken van afspraken met leerling en ouder. Invoeren van de gemaakte uren per dossier. Declareren aan de zorgverzekeraar. Archiveren van de dossiers, ook digitaal. Onderhoud huisstijl.
Opstellen van een handleiding van de werkzaamheden voor secretariaat. Alle voorkomende werkzaamheden

Maart 2012 t/m augustus 2012
GMB Civiel B.V. te IJhorst
Functie: Vestigingssecretaresse
Aantal uren: 24 uur
Bijzonderheden: Via Secretary Plus tijdelijke vervanging van huidige secretaresse in verband met zwangerschapsverlof.
Branche: Civieltechniek Grond-, weg- en waterbouw
Werkzaamheden: Postverwerking, correspondentie, bediening van telefooncentrale, assistente van vestigingsdirecteur receptie, kantinewerkzaamheden, werken met Microsoft Office pakket, stukken voorbereiden voor inschrijvingen c.q. aanbestedingen, agendabeheer vestigingsdirecteur/ bedrijfsleider, samenstellen calculatiedossier d.m.v. downloaden en printen..

Mei 1988- februari 2012 Nolte Zwolle ->Stork Installatietechniek -> Strukton Worksphere bv
Functie: Vestigingssecretaresse
Aantal uren: eerst 40 uur, nadat er kinderen kwamen ben ik parttime gaan werken voor 20 uur.
Branche: Installatietechniek
Werkzaamheden: Postverwerking, correspondentie, bediening van telefooncentrale, assistente van vestigingsdirecteur en HR-manager, facilitaire zaken (zoals mobiele telefonie, bedrijfskleding, etc.), uitwerken offertes, receptie, werken met Microsoft Office pakket, notuleren en uitwerken, organiseren van diverse bijeenkomsten, vergaderingen en recepties, 23 jaar bestuurslid PV.

1985-1988 Wilma Bouw B.V.
Functie: Administratief medewerkster
Branche: Bouwbedrijf
Werkzaamheden: Loonbriefjes, diverse soorten correspondentie, telefoon, alle voorkomende werkzaamheden

Vrijwilligerswerk:
2014 t/m heden Ledenadministratie Tennisvereniging Nieuwleusen.
Werkzaamheden: Inschrijven nieuwe leden/uitschrijven opzeggingen bij de vereniging en de KNLTB.
Huisstijl opstellen voor de ledenadministratie. Samen met een aantal bestuursleden lid van de Communicatie
commissie, in- en extern. Werken met het programma E-Captain van de vereniging en met het programma Servit van de KNLTB.

2012 t/m heden Redactielid van het clubblad van de Tennisvereniging Nieuwleusen.
Werkzaamheden: Zorgen dat er kopij binnen komt en deze verwerken in een nieuw opgezet clubblad.

Opleidingen

Cursus

van ……. tot ……….

Mavo 4 S. de Vries School 1979-1982
MEAO De Factoor Secretarieel 1982-1985
Time management voor niet-managers 2004
Management Assistent A 2007-2009
Microsoft Office; Excel, Word, PowerPoint, Outlook Constant
Diverse in- en externe cursussen. 1979-2011
Tweedaagse training Office Word en Outlook 2007 2012-01
Training ‘het nieuwe werken en archivering’ van Secretary Plus 2012-06
Diverse interne cursussen vorige werkgever Diverse jaren.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennis,, computer, lezen, fotografie.

Werkgebied

  • Nieuwleusen 50km
Talentcard®