
Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Bent u op zoek naar een rots in de branding ter ondersteuning voor uw salesafdeling?
Ik ben per 2 januari 2018 beschikbaar om mijn handen uit de mouwen te komen steken. Ik breng 22 jaar werkervaring mee in sales ondersteunende functies.
Communicatie en vertrouwen vind ik erg belangrijk en ik houd van gezelligheid op de werkvloer, maar ook van hard werken. In een hectische omgeving voel ik mij als een vis in het water. Met mijn scherpe oog voor detail en proactieve en pragmatische werkwijze krijg ik veel dingen voor elkaar en denk graag met de klant mee. Een klant moet naar mijn visie het gevoel hebben welkom te zijn en graag weer terug willen komen. Daarnaast vind ik kwaliteit leveren en service verlenen van groot belang en denk daarom graag mee in verbeteringen van processen. Ik vind het altijd interessant om nieuwe dingen te leren.
Mijn doel is om een baan te vinden met een variabel takenpakket. Het ordertraject regelen van A t/m Z, controle op juistheid van gegevens, het aanspreekpunt zijn voor een afdeling en klanten, collega's ondersteunen, zaken regelen op kantoor en overzicht houden, daar word ik blij van. Ik ben geen jobhopper, maar wordt graag een vaste en vertrouwde contactpersoon in uw onderneming.
Het bedrijf waar ik mij het meest bij thuis voel heeft een dynamische, resultaatgerichte omgeving en korte lijnen waar waardering op zijn tijd wordt uitgesproken, eigen initiatief op prijs gesteld wordt en successen samen gedeeld worden.
Collega's waarderen mij om mijn gedrevenheid, resultaatgerichtheid, doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheidsgevoel.
Nieuwsgierig geworden? Laten we dan een kop koffie drinken. Bel mij op 06-48422906 of mail mij. Tot binnenkort!
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Competenties
• nauwkeurig
• kwaliteitsgericht
• servicegericht
• zelfstandig
• doorzettingsvermogen
• klantgericht
• plannen en organiseren
• voortgangscontrole
• proactief
Persoonlijke kenmerken
• loyaal
• kritisch
• verantwoordelijkheidsgevoel
• flexibel
• accuraat
• hands-on mentaliteit
• autonoom
Mijn huidige situatie
Werkervaring
27 juni 2016 t/m heden
Sales support assistant bij Mondelez International
Als Sales Support Assistant ben ik een spin in het web voor het team Out of Home en werk ik nauw samen met 3 accountmanagers. Ik voer diverse ondersteunende taken nauwkeurig uit zodat de day-to-day business vlekkeloos kan verlopen en om een kwalitatief uitstekende service aan de klanten te kunnen verlenen. Hierbij schakel ik veel intern met de afdelingen customer service, replanishment en finance. De merken waarvoor wij werken zijn o.a. Milka, Toblerone, Oreo, Cote d'Or, LIGA, Lu, Stimorol en Bubblicious.
Taken die ik verricht zijn:
- Prijzen en condities up to date houden in de systemen
- Promotievolumes inplannen en in de promotie tool invoeren
- Kortingsformulieren maken m.b.t. facturering van promoties
- Aanspreekpunt voor onze klanten over planning en prijzen van promoties
- Logistieke planning opvolgen en klanten hierover informeren
- Klanten informeren over wijzigingen in producten
- Klachten / prijsverschillen in facturen afhandelen in overleg met de accountmanager
- Omzetrapportages maken
- Het beantwoorden van klantvragen
- Orders maken en doorsturen
- Invullen van brondocumenten/artikelformulieren en delen met de klanten
- Productmonsters versturen naar klanten
- 1e aanspreekpunt intern voor de lopende operationele zaken
22-juni 2015 t/m 21 januari 2016 administratief medewerkster bij Reclanet Holding.
Verantwoordelijk voor de operationele en administratieve taken m.b.t. de verhuur van lichtmastreclame en stadsklokken.
Mijn werkzaamheden bestonden uit:
- het registreren van nieuwe en verlengde huurovereenkomsten
- opdrachten uitzetten bij de reclamebureau's t.b.v. ontwerp en plaatvervaardiging
- proefdrukken mailen naar klanten
- opdrachten plannen bij montagebedrijven t.b.v. plaatsing lichtmastreclame en stadsklokken
- terugkoppeling van opdrachten administratief verwerken
- overzicht houden over lopende projecten
- plaatsen van berichten op social media
- bestellingen plaatsen
- facturen controleren
- mutaties verwerken
- digitaal en fysiek archiveren
- mail behandeling
- telefoon beantwoorden
- notuleren
Juni 1997 – 31 januari 2015 Commercieel medewerkster binnendienst bij Wegener Media BV
In de afgelopen jaren ben ik door diverse reorganisaties steeds meeverhuisd met mijn werkplek. Gedurende deze periode heb ik mij ontwikkeld tot een allround medewerkster binnendienst. Voor project Forum heb ik even een uitstap gemaakt als trainster van een nieuw ordersysteem.
taken:
• verzorgen van de orderadministratie van A t/m Z
• ondersteuning bladmanager en buitendienst (7 personen)
• klantcontact per telefoon, mail en aan de balie
• klachtenafhandeling
• mutaties verwerken van klantgegevens in CRM systeem
• correspondentie voeren
• contracten en offertes uitwerken
• orderbevestigingen maken
• rapportages maken m.b.t. verkoopresultaten
• bestellen kantoorartikelen
• klanten adviseren
• telefonisch advertenties verkopen
• voortgangscontrole van advertentiemateriaal en proefdrukken
• begeleiden speciale uitgaven en specials
• indelen van huis-aan-huiskranten en speciale uitgaven
taken als trainster ordersysteem:
• cursusmateriaal samenstellen samen met andere trainers
• meedenken over invulling cursussen
• cursus geven aan trainers, orderinvoerders en bladmanagers
• ondersteuning verlenen bij acceptatietesten en implementaties op locatie
Relevante werkervaring
2012 – feb 2015 Medewerkster Traffic & Services (Best)
2005 – 2012 Medewerkster commerciële binnendienst (Breda)
2004 - 2005 Medewerkster multifunctionele binnendienst (Best)
2003 - 2004 Medewerkster binnendienst (Breda)
2003 - 2003 Medewerkster telefonische verkoop (Oosterhout)
2002 - 2003 Commercieel medewerkster binnendienst (Roosendaal)
1999 - 2002 Medewerkster accountmanagement (Breda)
1998 - 1999 Trainster ordersysteem Forum (div. locaties)
1997 - 1998 Commercieel medewerkster binnendienst (Breda)
Overige werkervaring
1997 - 1997 IATA Medewerkster bij D-Reizen
1996 - 1997 Reisadviseuse bij NS Reisbureau
1995 - 1996 IATA Medewerkster bij Beins Zakenreizen
Opleidingen
1994 - 1995 TIO College richting reisbureaumanagement, in Den Bosch, diploma
1992 - 1994 Nationale Hogeschool voor Verkeer en Toerisme richting uitgaand toerisme in Breda, propedeuse
1988 - 1992 Middelbaar Toeristisch en Recreatief Ondernemersonderwijs in Eelde, diploma
1984 - 1988 Openbare Mavo in Drachten, diploma
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
• fitness
• competitie bowlen
• uit eten gaan
• film en theater bezoeken
• winkelen
• bos wandelen
• tuinieren
• koken
• op kinderen passen
Werkgebied


