Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van John Hoenderkamp

John Hoenderkamp

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Nevenfuncties:

• Lid gemeenteraad Bernisse voor de PvdA
• Leider 1e elftal vv Abbenbroek
• Onbezoldigd suppoost in een galerie voor professionele kunstenaars
• Vrijwilliger stichting Paardenmarkt Heenvliet

Hobby’s:

voetbal, wandelen, lezen, fotografie, politiek en fietsen/wielrennen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • facilitair manager
  • facilitair medewerker
  • medewerker facilitaire dienst
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Profiel

Ambitieus, gedreven en no-nonsens zijn woorden die bij mij passen. Ik werk het liefst in een team, waarbij ik mij verantwoordelijkheid voel voor het totale resultaat. Mijn instelling is flexibel, oplossingsgericht en dit alles doe ik met een positieve instelling en humor. Ik haal veel energie uit het contact met mensen en mijn team waardeert mij doordat ik mijn afspraken nakom en recht door zee ben. Ik kom het best tot mijn recht in een middelgrote organisatie waar ik kan leiding geven aan een afdeling en collega’s kan coachen om een nog beter resultaat neer te zetten. Bij de verschillende organisaties waar ik heb gewerkt zijn het bereiken van doelstellingen en het realiseren van besparingen essentieel. Daarbij vind ik het een uitdaging om met verbetervoorstellen te komen. Naast dit aspect lever ik graag een bijdrage om een zo prettig en inspirerende mogelijk werkomgeving te creëren.

Werkervaring:

2011 – heden Client Service Manager Corporate Real Estate & Services
Deutsche Bank Nederland NV

Verantwoordelijkheden:

• Het managen van het facilitaire proces, zowel kwalitatief als kwantitatief
Verantwoordelijk geweest voor het neerzetten van een nieuwe facilitaire organisatie, die uiteindelijk is uitbesteed aan een derde partij. Tijdens dit proces erop toegezien dat de gemaakte afspraken door alle partijen werden nagekomen.

• Het inrichten van de facilitaire organisatie en het begeleiden van de gedragsverandering van medewerkers, op een zodanige wijze dat deze voldeed aan het verwachtingspatroon en de richtlijnen van Deutsche Bank.

• Verantwoordelijk voor facilitaire projecten.
Zoals het inrichten en inhuizen van het nieuwe hoofdkantoor in Amsterdam. Hier parallel aan ook vorm gegeven aan het nieuwe parkeerbeleid, cateringconcept.

2001 – 2011 Facility Manager
IFN Finance te Rotterdam

In deze functie waren de werkzaamheden:

• Ombouwen van de bestaande facilitaire organisatie naar een multi functionele organisatie en daar leiding aan gegeven (waaronder postkamer, archief en onderhoud). Met name door het opleiden van medewerkers waardoor zij breder inzetbaar waren forse besparingen op de inhuur van externen gerealiseerd
• Leiden van werkoverleg en het voeren van beoordelings- en functioneringsgesprekken en het maken van Persoonlijke Ontwikkel Plannen met de medewerkers
• Voeren van sollicitatiegesprekken
• Begeleiden van stagiaires
• Samenstellen afdelingsjaarplan en het daarbij behorende budget
• Uitrollen van een nieuwe BHV organisatie en daar leiding en sturing aan gegeven als
Hoofd Bedrijfshulpverlening
• Toezicht houden op ingehuurde diensten zoals bewaking/receptie, catering en schoonmaak
• Verantwoordelijk voor de facilitaire inkoop (leaseauto’s, telecom, apparatuur en diverse onderhoudscontracten) en het daarbij behorend contractbeheer en leveranciersmanagement, waarmee 20% besparing gerealiseerd is
• Maandelijks rapporteren en adviseren aan management, gevraagd en ongevraagd
• Organiseren van in- en externe verhuizingen
• Samenstellen afdelingsjaarplan en het daarbij behorende budget

2000 – 2001 Facility manager/Management assistent
ABN AMRO Bank te Schiedam

Pioniersfunctie met de volgende werkzaamheden:

• Aanspreekpunt op het gebied van Facility Managementzaken
• Begeleiden sluiting bankkantoor
• Magazijn/archief/ICT beheer
• Voorraadbeheer kantoorartikelen
• Opzetten van een sleuteladministratie
• Onderhoud van het gebouw
• Toezicht schoonmaak en contactpersoon
• Diverse rapportages verzorgen voor het MT

1994 – 2001 Verkoopadviseur
ABN AMRO kantoor te Schiedam

• Adviseren en verkopen van particuliere bankproducten
• Debiteurenbewaking voor de particuliere cliënten

1992 – 1994 Hoofd assurantie binnendienst
ABN AMRO Schiedam

1992 – 1979 Administratieve functies

Opleidingen

• HBO Facility Management (2006)
• Propedeuse Facility Management (2004)
• Hoofd Bedrijfshulpverlening (2003)
• Facility Management, FMH zelfstudie (2001)
• English Intermediate B (2011)
• Oriëntatie bankbedrijf NIBE (1997)
• Assurantie A – brand (1993)
• Assurantie B (1991)
• Diverse interne bankopleidingen van ABN AMRO

Meer over mij

Werkgebied

  • Heenvliet 100km
Talentcard®