Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Aline van der Meer

Aline van der Meer

Personalia

Leeftijd
39 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een gedreven jongedame met ruime ervaring binnen secretariële en administratieve ondersteuning in de zorg en het bedrijfsleven. Mijn manier van ondersteunen kenmerkt zich door eigen initiatief, nauwkeurigheid en flexibiliteit. Afgelopen februari ben ik door een fusie mijn baan kwijtgeraakt en ik zou dolgraag mijn kwaliteiten weer willen inzetten in een leuke, secretariële / administratieve functie.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Okt. 2013 - juli 2014: stage op PC Jenaplanschool De Ontdekking te Apeldoorn
Tijdens mijn stage ondersteun ik de leerkracht en verzorg ik zelf lessen (een aantal lessen of gedurende een dagdeel). Mijn stages heb ik gelopen bij groep 7/8 en bij groep 1/2. Enkele keren heb ik ook invalwerk gedaan bij groep 7.

Aug. 2011 - febr. 2014: Assenrode Groep te Apeldoorn, Front- / Backoffice medewerkster
Werkzaamheden: bezetting van de receptie, verantwoordelijk voor de gang van zaken bij de receptie, klanten ontvangen op kantoor, telefoonverkeer, sollicitaties verwerken en behandelen, begeleiding bij assessments, ondersteuning bij trainingen en bijeenkomsten, offertes maken, verzorgen van 360° feedbacktrajecten in ziekenhuizen (van opstart tot verwerking), ondersteunende werkzaamheden voor de consultants, voorraadbeheer, contact/overleg met de eigenaar van het pand, contact met huurders in het pand, opmaken van huurcontracten voor huurders en aanspreekpunt voor alle zaken m.b.t. het pand.

Mrt. 2011 - juli 2011: via Randstad bij de Belastingdienst Unit Douane te Apeldoorn, management assistent
Werkzaamheden: ondersteunen van 2 managers, vergaderingen voorbereiden, notuleren en verslagen maken, agenda- en mailbeheer, ziek en beter meldingen registreren, aanspreekpunt voor alle collega’s van Unit Douane, personeelsdossiers bijhouden en interne nieuwsberichten verzorgen.

Sept. 2010 - jan. 2011: Vesting Finance Incasso te Apeldoorn, incassomedewerker
Werkzaamheden: beheren van een eigen incassoportefeuille, contact met debiteuren en opdrachtgevers en de voortgang in het dossier bijhouden (acties uitvoeren van sommatie t/m klaarzetten voor de dagvaarding).

Mei 2010 - sept. 2010 : via Randstad Uitzendbureau bij het UWV te Apeldoorn, afdeling deeltijd-WW terugvorderingen en Circulus B.V. te Apeldoorn, receptioniste / telefoniste

Okt. 2009 - mei 2010: GGN Zeeland te Middelburg, administratief- / incassomedewerker
Werkzaamheden: aanmaken van nieuwe incassozaken, relaties invoeren, contact met debiteuren en opdrachtgevers en de voortgang in het dossier bijhouden (acties uitvoeren van sommatie t/m dagvaarding).

April 2009 - sept. 2009: Erdee Media Groep te Apeldoorn, corrector & commercieel administratief medewerkster
Werkzaamheden: corrigeren van allerlei soorten advertenties en soms correctie van advertorials, bijhouden van enkele rubrieken op internet, contact met klanten m.b.t. advertenties en eventuele problemen en verwerking van advertenties in het systeem.

Okt. 2007 - mrt. 2009: Siloah Stichting Gehandicaptenzorg te Goes, secretaresse Raad van Bestuur
(eerst via Randstad Uitzendbureau, daarna in loondienst)
Werkzaamheden: inkomende en uitgaande correspondentie verzorgen, agenda beheer, vergaderingen van de Raad van Bestuur en het managementteam voorbereiden, de vergaderingen notuleren en verslagen maken, telefoonverkeer, klanten ontvangen op kantoor, ons zorgaanbod op internet actueel houden en ondersteunende werkzaamheden voor de Raad van Bestuur en het managementteam.

Mrt. 2007 - sept. 2007: Hunink & Holtrigter Bedrijfsmakelaardij te Apeldoorn, secretaresse
Werkzaamheden: ingekomen en uitgaande correspondentie verzorgen, factureren, dossiers aanmaken, bijhouden / bijwerken en afleggen, archiveren, bedrijfsaanbod op internet verzorgen, bedrijfsaanbod / bedrijfspagina’s voor het magazine verzorgen en samenwerken met het reclamebureau, telefoonverkeer, informatie verstrekken aan klanten, informatiebrochures maken, agenda beheer, klanten ontvangen op kantoor, huur- en koopovereenkomsten maken, taxatierapporten maken en ondersteunende werkzaamheden voor de makelaars.

Okt. 2000 - mrt. 2007: verschillende organisaties waaronder de detailhandel, telemarketing en horeca.
Werkzaamheden bij deze organisaties: telefoonverkeer, afspraken inplannen, afhandelen van klachten, verkoop van apparatuur en artikelen, advies en informatie geven en begeleiding / training geven.

Opleidingen

PABO, Saxion te Deventer
(geen diploma, momenteel stopgezet i.v.m. het prioriteit geven aan het vinden van een baan)

Hbo-rechten, Hogeschool Inholland Rotterdam
(geen diploma, wel propedeuse)

Havo, christelijke scholengemeenschap Willem de Zwijger te Schoonhoven en Jacobus Fruytier scholengemeenschap te Apeldoorn
(diploma, vakken: Nederlands, Engels, Frans, Duits, aardrijkskunde, geschiedenis en economie)

BHV diploma
(2012 en 2013)

Meer over mij

Werkgebied

  • Apeldoorn 50km
Talentcard®