Personalia
- Leeftijd
- 55 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Wegens een reorganisatie is mijn functie bij mijn vorige werkgever komen te vervallen en ben ik nu op zoek naar een leuke nieuwe baan voor 24-32 uur. Ik ben per direct beschikbaar.
Ik ben al meerdere jaren werkzaam als telefoniste/receptioniste en administratieve werkzaamheden. Zoals u kunt lezen in mijn cv heb ik de laatste jaren gewerkt als managementassistente bij Rijkswaterstaat.
Hierbij was ik telefonisch de eerste contactpersoon voor alle telefoonverkeer van twee manager en deed alle ondersteunde taken voor deze managers en voor een twintig tal buitendienst medewerkers in de ruimste zin van het woord, zoals verzorgen van in- en uitgaande correspondentie, agendabeheer. Ook het organiseren van, vergaderingen (in- en extern) en het notuleren hiervan behoorde tot mijn takenpakket.
Mijn sterke punten zijn collegialiteit, flexibiliteit, prioriteiten kunnen stellen, en hard werken. Ik kan goed zelfstandig werken, maar werk graag in een team. Verder heb ik bij mijn vorige werkgevers aangetoond heel goed klantgericht te kunnen denken en toegankelijk te zijn voor zowel de klant als mijn collega’s.
Gezien bovenstaand denk ik een waardevolle aanvulling voor uw organisatie te zijn.
Ik zou mijn motivatie, en cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Met belangstelling wacht ik uw reactie af.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Kids-First Kinderopvang te Almere
Periode 1 oktober 2014 tot heden (op vrijwillige basis)
Ophalen van kinderen voor de BSO, helpende hand bieden waar nodig is, avondeten verzorgen voor de kinderen die op het kinderdag verblijf eten.
Stichting AAP Almere
Periode 1 maart 2014 30 september 2014 (op vrijwillige basis)
Telefoniste/receptioniste
Basisschool De Driemaster, Almere
Periode april 2013 tot oktober 2013 (op vrijwillige basis)
Administratieve ondersteuning: alle administratieve zaken en bestellingen. Telefoon behandelen en de directrice ondersteunen waar nodig was.
Rijkswaterstaat, Lelystad
Periode: van 2009 tot 2011
Management assistente: agendabeheer voor twee managers, het afhandelen van telefoon- en e-mailverkeer, verzorgen van in- en uitgaande correspondentie, beheren van dossiers en administratieve werkzaamheden.
Arbeidsinspectie, Amsterdam
Periode: van 1987 tot 2009
Facilitair: inkomende en uitgaande post verzorgen, archiveren, licht administratief werk
Telefoniste: het verzorgen van inkomende en uitgaande telefoonverkeer, ontvangst bezoekers en licht administratief werk
Administratief medewerkster: Werkzaamheden: verwerken brieven en rapporten van de inspecteurs, afhandelen van telefoon- en e-mailverkeer en archiveren.
Opleidingen
Studieplan:
secretaresse, 2011, diploma
Fabius:
telefoniste/receptioniste/administratief medewerker, 2005 tot 2006, diploma
ROC:
Nederlands en Engels, 1998 tot 2001, diploma
ROC:
Economie 2001 tot 2002, geen diploma
Heb ook een VMBO opleiding gedaan maar heb deze door omstandigheden niet afgemaakt,
ik ben in het examen jaar gestopt
Meer over mij
Werkgebied