Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Danielle Hooft

Danielle Hooft

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een eerlijke nuchtere dame en iemand die graag een hoop werk verzet en niet van stil zitten hou. Ik wil van chaos een nette werkbare situatie maken. Als ik niet bekend ben met bepaalde taken dan doe ik er alles aan om dit snel eigen te maken.
Door mijn werkervaring in de ict wereld ben ik ook zeer computervaardig. Ik heb veel in kleinere organisaties gewerkt en daardoor te maken gekregen met een breed takenpakket. Ik heb bijvoorbeeld ook veel financieel werk gedaan.

Het afwisselende werk en de verantwoordelijkheid zijn echt fantastisch, bovendien vind ik het leuk dat geen enkele dag hetzelfde is, iedere dag kom je nieuwe uitdagingen tegen!
Van het kopje koffie voor de directeur of manager, het ontvangen van klanten tot het maken van die lastige rapportage zijn mij gewoon op het lijf geschreven, dat is wat ik het liefst doe.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-04-2011 tot 28-02-2013
Lyfe te Beverwijk, Management assistent / Office manager.
Taken:
Naast alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning van
de directeur
• Agendabeheer directie
• Voorbereiden en notuleren van vergaderingen
• Verzorgen van de facturatie
• Verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie
• Verantwoordelijk voor de inkoop van kantoorartikelen, drukwerk etc

01-12-2010 tot 31-03-2011
Verbo Transport te Hoofddorp, Management assistent / Office manager.
Taken:
Alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning van de directeur/eigenaar.

01-03-2008 tot 30-11-2010
Go Knowledge te Haarlem (betrokken geweest bij de oprichting van het bedrijf, en het secretariaat), Management assistent / Office manager.
Taken:
Naast alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning van
2 directeuren
• Agendabeheer directie
• Voorbereiden en notuleren van vergaderingen
• Verzorgen van de facturatie
• Verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie
• Inboeken van de boekhouding
• Up-to-date houden van de website
• Verantwoordelijk voor de inkoop van kantoorartikelen, drukwerk etc

01-06-2006 tot 29-02-2008
Jansen Venneboer Services bv, eind 2007 overgenomen door Leenart & Heemskerk bv te Haarlem, Management assistent, begonnen als telefoniste/receptioniste (4 maanden).
Taken:
Naast alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteuning van
2 directeuren en 2 medewerkers van Marketing en Sales
• Mijn eerste taak hier was om een secretariaat op te zetten
• Agendabeheer directie
• Voorbereiden en notuleren van het MT overleg (1x per maand) en het Sales overleg (1x per week)
• Rapportages maken
• Up-to-date houden van een deel van de website
• Voorbereiden en zorgdragen van mailings
• Up-to-date houden van het adressenbestand in Goldmine
• Nadat Jansen Venneboer was overgenomen is mij door de nieuwe directie gevraagd om te helpen met orde op zaken stellen van de afdeling HRM en Finance. Bij Finance was ik het aanspreekpunt voor de agents en heb ik geholpen met de uren van de agents te verwerken en eventuele fouten te herstellen voor een juiste salariëring.
• Bij HRM heb ik geholpen de dossiers op orde krijgen, nieuwe medewerkers in ons salaris systeem te zetten, contracten na te kijken enzovoorts.

01-11-2005 tot 30-04-2006
via Randstad uitzendbureau als telefoniste/receptioniste bij verschillende bedrijven gewerkt o.a. Spaarne Ziekenhuis en Triversum
Taken:
Naast alle voorkomende receptie werkzaamheden
• Dossiers aanmaken
• Corrigeren en versturen van brieven
• Dictafoon uitwerken
• Notuleer ervaring opgedaan
• Verslagen corrigeren en verspreiden

01-03-2000 tot 31-10-2005
HCN, Het Callcenter Netwerk te Haarlem, Bij HCN ben ik werkzaam geweest in de volgende functies: Callcenter Medewerkster, Telefoniste/receptioniste en als laatste Productie en personeelsplanner.
In deze functies verrichtte ik de volgende werkzaamheden:
Inbound projecten o.a. Helpdeskmedewerkster voor internetprovider, bestellijn voor speelgoedwinkel en postorderbedrijf, Klantenservice voor telecombedrijf.
Outbound projecten o.a. Verkopen van telefoonabonnementen, Verkopen van een handboek voor IT’ers, Afspraken maken voor een telecombedrijf.
Telefoon beantwoorden, Postverwerking, fax en e-mail, verspreiden van vakbladen, vergaderruimte in orde maken, bezoekers ontvangen, verantwoordelijk voor de inkoop en het uitgeven van kantoorartikelen.
Roosters maken, Ziek- en betermeldingen registreren, Callcenter agents af- of bijbellen om een project rond te krijgen, cijfers verwerken voor prognoses en rapportages maken.

Opleidingen

01-02-2013 tot 01-12-2013
Schoevers, Specialisatie Juridisch secretaresse

01-02-2010 tot 01-07-2011
Schoevers, Basisvaardigheden Management Assistent

01-09-2007 tot 01-08-2008
NCOI, Management Assistent

01-09-2001 tot 31-07-2003
Nederlandse Handels Academie, Secretaresse

01-09-1990 tot 31-07-1991
Vormingscentrum Haarlem, Secretarieel Medewerkster

01-09-1988 tot 30-06-1990
Laurens Janszoon Coster SG, LEAO

03-09-1985 tot 03-07-1988
Schoter Scholengemeenschap, MAVO (geen diploma)

Meer over mij

Werkgebied

  • Hoofddorp 25km
Talentcard®