Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profiel:
Ik ben een harde werker en ga volledig op in mijn werk om er het beste uit te halen. Ik sta voor alles open, niets is me teveel en hierdoor blijf je dagelijks ervaring opdoen. Blijven leren op de werkvloer is erg belangrijk. Ik zie mezelf als de welbekende 'spin in 't web'. Daardoor zou een administratieve functie me op het lijf zijn geschreven, een functie met veel diversiteit. Mijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren op verschillende gebieden. Ik ben recht door zee, flexibel, stressbestendig, teamplayer, enthousiast, creatief en spontaan en gedreven. Bovendien bezit ik doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheidsgevoel. Werken in teamverband of zelfstandig, beide zijn mij niet onbekend.
Werkervaring: 1 november 2008 tot 1 juni 2014: Symfora Groep - GGz Centraal -Amersfoort
Helpdesk medewerkster - Assistent applicatiebeheer
Administratieve ondersteuning bestaande uit Agendabeheer, (vakantie)uren registratie, voorbereidingswerkzaamheden voor plaatsen van documenten op Intranet, notuleren, postverwerking, reserveren vergaderruimtes, beamers, laptops, personeelsverjaardagen.
Helpdeskmedewerker / Assistent applicatiebeheer bestaande uit vragen met betrekking tot het Electronisch Patiëntendossier(EPD) verzamelen en beantwoorden, applicatiebeheer ondersteunen bij het vinden van oplossingen, maken van handleidingen, instructies geven aan gebruikers, meedenken bij nieuwe inrichting van het EPD, opzetten van een nieuwe helpdesk voor een nieuw te implementeren Zorg Informatie Systeem (ZIS) , samenwerkingsoverleg met ICT en Regionaal Steunpunten, rapportages klaar maken voor publicatie, inlezen van retourinformatie op de facturatie aan de zorgverzekeraar/contact met zorgverzekeraar, certificaatbeheer van Vecozo,
29 februari 2008 – 31-10-2008: Symfora Groep - GGz Centraal – Amersfoort
Secretaresse
Agendabeheer, (vakantie)uren registratie, voorbereidingswerkzaamheden voor plaatsen van documenten op Intranet, notuleren, Word documenten in PDF bestanden omzetten, teksten controleren, telefoon beantwoorden voor Helpdesk, postverwerking, e-mail verwerking (Novell Groupwise), reserveren vergaderruimtes, aanschaf kantoorartikelen.
1 november 2007 – 12 februari 2008: TecnoSpirit – Werkendam
Office Manager (32 uur)
Inkoop goederen, factuur / proforma-invoice verwerking, telefoon bediening, in- en uitgaande postverwerking, koeriersdiensten, DHL, GLS, World Bagage Service, Ocean Trans, scannen, faxen, kopieerwerkzaamheden, e-mail verwerking, uren- en kilometerregistratie, aanschaf kantoorartikelen, vervaardigen manuals / handboeken, ontvangen gasten, up to date houden van het adressenbestand.
1 mei 2007 – 31 oktober 2007: diverse locaties via Westex Receptiediensten
Telefoniste / receptioniste / secretariaatswerkzaamheden (40 uur)
Bediening telefooncentrale, ontvangen bezoekers, boeken van reizen, hotels, taxi’s, lunchaanvragen, reserveren vergaderruimtes, in- en uitgaande postverwerking, ontvangen inkomende goederen, regelen koeriersdiensten, controle / uitleen bedrijfseigendommen (beamers, computerapparatuur), bestellen kantoorartikelen, diverse kopieerwerkzaamheden, faxen, scannen.
20 september 2006 – 23 maart 2007: MasMedia – Hilversum
Telefoniste / receptioniste (40 uur)
Receptie / telefoon, administratieve ondersteuning Management Assistente, e-mail verwerking, ontvangst gasten, adressenbestand up to date houden, verzuim- en verlofregistratie, meldingen en archiveren ziekteverzuim, bijhouden vakantiekaarten medewerkers, verzorgen en bijhouden verjaardagen (intern, extern), overzicht / bijhouden uitleenapparatuur (camera’s, DVD spelers, laptops etc.), bestellingen en aanschaf van o.a. kantoorartikelen, bloemen, taxi’s, koeriersdiensten, inkoop lunch voorraad, algemene zaken die met het facilitaire runnen van het kantoor te maken hebben (contactpersoon voor schoonmaakdienst, printerservice, computerbeheerder), sollicitaties - CV’s archiveren en afschrijven sollicitanten, verzorging lunch, postbehandeling, agendabeheer directie (bij afwezigheid Management Assistente).
24 juni 1998 - 23 juni 2006: TéVé Holland – TéVé Media Group, Hilversum
Management Assistente / Secretariaat (40 uur)
Agendabeheer, e-mail verwerking/archiveren voor 12 e-mail accounts van diverse interne dochterbedrijven, redactie ondersteuning, afhandeling sollicitatieprocedure, vluchten, taxi’s, hotels en beurzen boeken, adressenbestand up to date houden, verzuim- en verlofregistratie, correspondentie uitwerken, uitleen bedrijfsauto’s, bezoek ontvangen, receptie/telefoon (vox novo supreme, vox B630 comfort), bestelling kantoorartikelen en huisstijl, in- en uitgaande post verwerken, behandelen UPS verzendingen, verzamelen en in kaart brengen van de dagelijkse kijkcijfers.
Management VOF de Kunst
1992-1998: Acquaint Publishing & Promotion, Baarn
Management Assistente (40 uur)
Agendabeheer, telefoon- en e-mail verwerking, Internet, adressenbestand up to date houden, correspondentie uitwerken, bestelling kantoorartikelen en huisstijl, in- en uitgaande post verwerken verzorgen van uitgaande mailing, advertentieverkoop en nabellen, tekst controle
1991-1992: Sportschool Fitline, Baarn
Baliemedewerkster, ledenadministratie, fitnessbegeleiding
Opleiding:
1973–1977 – LHNO op C niveau, diploma behaald, 1977-1978 – INAS geen diploma
Cursus/certificaat:
- User (Impulse) Helpdesk training voor EPD (Electronisch Patiënten Dossier)
- E-learning AWBZ Kennisportaal 2012
- Chipsoft, Beheer CS-Document voor EPD (Electronisch Patiënten Dossier)
Diversen / computerkennis:
Word, Excel, Lotus Notes, Novell, Outlook Express, PowerPoint, Filemaker, Internet, Scannen, Citrix, Topdesk
Talen:
Nederlands - vloeiend in woord en schrift
Engels – basis, goed in woord – schrijven redelijk
Hobby’s:
Lezen, fitness, autosport en ik zoek graag de gezelligheid op.
Referenties op aanvraag.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-11-2008 tot 01-06-2014
Symfora Groep - GGz Centraal -Amersfoort
Helpdesk medewerkster - Assistent applicatiebeheer
Administratieve ondersteuning bestaande uit Agendabeheer, (vakantie)uren registratie, voorbereidingswerkzaamheden voor plaatsen van documenten op Intranet, notuleren, postverwerking, reserveren vergaderruimtes, beamers, laptops, personeelsverjaardagen.
Helpdeskmedewerker / Assistent applicatiebeheer bestaande uit vragen met betrekking tot het Electronisch Patiëntendossier(EPD) verzamelen en beantwoorden, applicatiebeheer ondersteunen bij het vinden van oplossingen, maken van handleidingen, instructies geven aan gebruikers, meedenken bij nieuwe inrichting van het EPD, opzetten van een nieuwe helpdesk voor een nieuw te implementeren Zorg Informatie Systeem (ZIS) , samenwerkingsoverleg met ICT en Regionaal Steunpunten, rapportages klaar maken voor publicatie, inlezen van retourinformatie op de facturatie aan de zorgverzekeraar/contact met zorgverzekeraar, certificaatbeheer van Vecozo
29-02-2008 tot 31-10-2008
Symfora Groep - GGz Centraal – Amersfoort
Secretaresse
Agendabeheer, (vakantie)uren registratie, voorbereidingswerkzaamheden voor plaatsen van documenten op Intranet, notuleren, Word documenten in PDF bestanden omzetten, teksten controleren, telefoon beantwoorden voor Helpdesk, postverwerking, e-mail verwerking (Novell Groupwise), reserveren vergaderruimtes, aanschaf kantoorartikelen
01-11-2007 tot 12-02-2008
TecnoSpirit – Werkendam
Office Manager (32 uur)
Inkoop goederen, factuur / proforma-invoice verwerking, telefoon bediening, in- en uitgaande postverwerking, koeriersdiensten, DHL, GLS, World Bagage Service, Ocean Trans, scannen, faxen, kopieerwerkzaamheden, e-mail verwerking, uren- en kilometerregistratie, aanschaf kantoorartikelen, vervaardigen manuals / handboeken, ontvangen gasten, up to date houden van het adressenbestand.
01-05-2007 tot 31-10-2007
Diverse locaties via Westex Receptiediensten
Telefoniste / receptioniste / secretariaatswerkzaamheden (40 uur)
Bediening telefooncentrale, ontvangen bezoekers, boeken van reizen, hotels, taxi’s, lunchaanvragen, reserveren vergaderruimtes, in- en uitgaande postverwerking, ontvangen inkomende goederen, regelen koeriersdiensten, controle / uitleen bedrijfseigendommen (beamers, computerapparatuur), bestellen kantoorartikelen, diverse kopieerwerkzaamheden, faxen, scannen
20-09-2006 tot 23-03-2007
MasMedia – Hilversum
Telefoniste / receptioniste (40 uur)
Receptie / telefoon, administratieve ondersteuning Management Assistente, e-mail verwerking, ontvangst gasten, adressenbestand up to date houden, verzuim- en verlofregistratie, meldingen en archiveren ziekteverzuim, bijhouden vakantiekaarten medewerkers, verzorgen en bijhouden verjaardagen (intern, extern), overzicht / bijhouden uitleenapparatuur (camera’s, DVD spelers, laptops etc.), bestellingen en aanschaf van o.a. kantoorartikelen, bloemen, taxi’s, koeriersdiensten, inkoop lunch voorraad, algemene zaken die met het facilitaire runnen van het kantoor te maken hebben (contactpersoon voor schoonmaakdienst, printerservice, computerbeheerder), sollicitaties - Cv's archiveren en afschrijven sollicitanten, verzorging lunch, postbehandeling, agendabeheer directie (bij afwezigheid Management Assistente).
24-06-1998 tot 23-06-2006
TéVé Holland – TéVé Media Group, Hilversum
Management Assistente / Secretariaat (40 uur)
Agendabeheer, e-mail verwerking/archiveren voor 12 e-mail accounts van diverse interne dochterbedrijven, redactie ondersteuning, afhandeling sollicitatieprocedure, vluchten, taxi’s, hotels en beurzen boeken, adressenbestand up to date houden, verzuim- en verlofregistratie, correspondentie uitwerken, uitleen bedrijfsauto’s, bezoek ontvangen, receptie/telefoon (vox novo supreme, vox B630 comfort), bestelling kantoorartikelen en huisstijl, in- en uitgaande post verwerken, behandelen UPS verzendingen
Management VOF de Kunst
01-04-1992 tot 30-05-1998
Acquaint Publishing & Promotion, Baarn
Management Assistente (40 uur)
Agendabeheer, telefoon- en e-mail verwerking, Internet, adressenbestand up to date houden, correspondentie uitwerken, bestelling kantoorartikelen en huisstijl, in- en uitgaande post verwerken verzorgen van uitgaande mailing, advertentieverkoop en nabellen, tekst controle