Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Sandra Asselman

Sandra Asselman

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geachte dames/heren,

Ik ben een ervaren administratief/secretarieel medewerkster en ik ben op zoek naar een baan in een ondersteunende back office functie, administratief of secretarieel. Vanwege economische redenen ben ik in 2013 mijn baan kwijtgeraakt. Ik zou heel graag weer aan de slag willen. Van nature ben ik sociaal klantvriendelijk en collegiaal. Ik kan goed samenwerken maar zelfstandig werken is zeker geen probleem.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-03-1988 tot 01-07-1989
In 1988 bij de Nederlandse Aardolie Maatschappij gedurende drie maanden op diverse
afdelingen zoals de type kamer, telefooncentrale, afdeling veiligheid en op de afdeling
bodemonderzoek alwaar ik aan diverse administratieve processen heb meegewerkt.

In 1989 bij de Gemeente Spijkenisse, gedurende drie maanden op de afdelingen onderwijs en welzijn en het onderwijskundig bureau. Alwaar ik ervaring heb opgedaan op administratief gebied, telefonische dienstverlening en zelfstandig werken met betrekking tot het zoeken van vervanging bij ziekte van leerkrachten.

15-11-2008 tot 01-06-2013
november 2008 – juni 2013 : WPS Scholenbeheer bv
Als administratief medewerkster was ik werkzaam op het secretariaat en was daar verantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon, het verwerken van inkomende post en email, voor de aanname en afhandeling van klachten onderhoud bij scholen, het inschakelen van aannemers, het aanvragen van offertes en het opstellen en uitwerken van opdrachtbevestiging met behulp van het digiloket. Het melden van schades bij diverse gemeenten, het aanvragen van bouwvergunningen en andere diverse administratieve werkzaamheden.

november 2001- oktober 2008 : Faktor Management & learning consultants/ Pentascope
In 2001 ben ik bij Faktor in dienst getreden als projectsecretaresse, waar ik verantwoordelijk was voor het samenstellen van cursus materiaal, het boeken van trainingsruimten, het verwerken van evaluatieformulieren en het ondersteunen van de office manager op het gebied van HR administratie en sollicitatie procedures.

In april 2007 is Faktor gefuseerd met Pentascope. Daar ben ik in dienst getreden als office manager. Ik was verantwoordelijk voor de inkomende telefoongesprekken, ontvangst van gasten, postverwerking en archivering, agendabeheer adviseurs, verwerken van planningen en evaluatie formulieren, het verzorgen van cursusmappen en inkoop van kantoorartikelen. Het organiseren van uitjes voor het bedrijf en diverse marketing activiteiten zoals het organiseren van professionaliseringsavonden voor klanten en relaties. Het zoeken en boeken van locaties, het uitnodigen van klanten en het aanschaffen van cadeau’s voor gastsprekers en collega’s.

september 1998 – november 2001: Spirit interactieve diensten
Bij Spirit Interactieve Diensten BV was ik werkzaam in de functie van medewerkster commerciële binnendienst waar ik contacten onderhield met bestaande relaties, ondersteuning gaf aan de gehele afdeling commercie in de vorm van administratieve afwikkeling orders en offertes, het maken van afspraken voor de adviseurs en ondersteuning van het secretariaat.

november 1992 – augustus 1998 : Breur’s IJzerhandel bv
Met ingang van 2 november 1992 tot en met 31 augustus 1998 werkzaam geweest bij Breur’s IJzerhandel aan de Ceintuurbaan te Rotterdam op de afdeling inkoop als administratief medewerkster. Hier was ik o.a. verantwoordelijk voor de levertijd bewaking, het telefoonverkeer op de afdeling, mutatie van prijzen en controle van verkooporders.


augustus 1989- oktober 1992: Franck den Dulk reclame
Van augustus 1989 tot en met oktober 1992 ben ik werkzaam geweest bij Franck den Dulk Reclame te Schiedam in de functie van receptioniste/secretaresse waarbij ik de verantwoordelijkheid had over het telefoonverkeer, de facturatie, debiteuren/crediteuren administratie, klanten ontvangen, advertentieplaatsingen regelen en het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers.

Opleidingen

01-09-1983 tot 01-05-1986
M.A.V.O. op D-niveau, Lucia Petrus Mavo Rotterdam, Diploma behaald

01-09-1986 tot 07-08-1987
MEAO, te Spijkenisse, geen diploma behaald

01-09-1987 tot 01-06-1989
M.B.O. administratie, behaald in juni 1989

11-04-2006 tot 18-05-2006
Word 2003, diploma behaald op 13 april 2006 bij New Horizons
PowerPoint 2003, diplomabehaald op 18 mei 2006 New Horizons

10-05-2011 tot 11-05-2012
Cursus planon, certicificaat behaald

Meer over mij

Werkgebied

  • Spijkenisse 25km
Talentcard®