Klantgericht schrijven

Online cursus Klantgericht schrijven

Hoewel we misschien geen brieven meer verzenden, schrijven we meer dan ooit. Na deze online cursus kunt u het op een klantgerichte manier doen.

 

Hoewel we misschien geen brieven meer verzenden, schrijven we meer dan ooit. Het 
contact met klanten wordt steeds meer verplaatst naar verschillende andere kanalen, 
zoals sociale media. Het is daarom belangrijk dat u op een klantgerichte en foutloze 
manier kunt schrijven. Op deze manier maakt u indruk op uw klanten en behandelt u 
elke situatie netjes. In deze online cursus leert u klantgericht schrijven.

Certificaat

Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Je volgt de online training in zijn geheel en rondt alle lesonderdelen (dag 1, Dag 2 enz.) helemaal af.
  2. Wanneer je de eindtoets hebt behaald dien je alleen nog het vervolgadvies en de evaluatie te bekijken en waar nodig in te vullen. Daarna wordt het certificaat vrijgegeven en verdwijnt het slotje aan de rechterkant bij ''Certificaat’'.
  3. Na afronding van de training ontvang je uiterlijk de dag erna een bevestigingsmail. Via de link in deze mail ga je automatisch naar de aanbieder en kun je via het dashboard de training kiezen waarvan je het certificaat wil downloaden. Op de pagina van de training scroll je helemaal naar beneden en vind je de knop om je certificaat te downloaden. Let op: de evaluatie, het vervolgadvies en het certificaat komen pas beschikbaar 7 dagen na het starten van de cursus! Tot die tijd blijft het slotje zichtbaar op de knoppen.

Het certificaat kun je uiteraard op je Talentcard® plaatsen. Zo houd je iedereen op de hoogte van de ontwikkeling die je doormaakt.